-Suga? Mógłbyś...? - szepnęłam do chłopaka, gdy byłam obrócona tyłem do niego w nadal nie zaciętej sukience.
Chłopak podszedł powoli, złapał za zamek materiału i zasunął, lecz ja nadal czułam jego zimne jak lód dłonie.-Powodzenia- wyszeptał, po czym musnął moją gołą szyję.
Dreszcz przeszedł moje ciało- Jednak wiem że nie możemy... - dodał, odsuwając się.-Nie martw się, jak wrócę to może ci jakiś to wynagrodzę- wyjaśniłam, śmiejąc się cicho. Jakieś 10 minut później pojechałam do wytwórni gdzie miała się odbyć premiera piosenki z nieznanym mi partnerem.
***
Czarna, rozłożysta, lekko świecąca się brokatem sukienka leżała na mnie idealnie
Z ekscytacją czekałam na rozpoczęcie pokazu, co chwilę nucę piosenkę którą niebawem przedstawię. Stąpałam z nogi na nogę, przez co stylistki co chwilę mnie upominiały.
- Nie denerwuj się tak kochana- powiedziała mama kładąc swoją dłoń na moje ramię.
-Nie denerwuje się tylko jestem podekscytowana- wyjaśniłam.
-Heh, dobrze to już ci nie przeszkadzam, powodzenia- powiedziała i odeszła. Zostałam poproszona na scenę.
***
Weszłam na dobrze znane mi widoki, wokół było ciemno, a światło padało tylko w jednym miejscu.
Podchodząc do stojącego mikrofonu, miałam w dłoni białą różę.
Piosenka, spokojna i relaksująca. Opowiadająca o pięknej miłości między dwoma ludźmi z problemami.
Piosenka Razy Trzy Tysiące.Nagle rozbrzmiał dźwięk gry na pianinie, praktycznie obok mnie, przy instrumencie, siedział Yoongi, ubrany w Czarny garnitur z białą różą w ozdobie na piersi.
Jedność która łączyła nas w tym momencie była nie do opisania w żadnej dobrej powieści miłosnej, w żadnej balladzie, w żadnym wierszu...Kochałam Sugę mimo naszych coraz rzadszych kłótni i sprzeczek. Podczas śpiewania utworu, dotarły do mnie piękne wspomnienia.
Wieczór, na dworze jak na porę wieczorną było ciepło. Księżyc święcił w pełni, a jego blask wpadał do ścian pokoju. Każdy spał, a w domu panowała spokojna cisza.
Lecz ja, stałam na balkonie w naszym pokoju patrząc na okrągły księżyc i niebo pełne świecących gwiazd.
Nagle czyjeś dłonie znalazły się na mojej talii, a jego ciało zaczęło przylegać do mego.-Nie śpisz... Dlaczego? - zapytał, z wyczuwalną chrypką w głosie.
-Pełnia jest dzisiaj a wr-
-A wraz z tym spadające gwiazdy- dokończył. Po chwili musnął leciutko moje usta, powodując lekki dreszcz na moim ciele.
-Spójrz... - szepnęłam, patrząc na sfruwającą gwiazdę z nieba.
-Pomyśl życzenie- nakazał.
-Chcę abyś kochał mnie Razy Trzy Tysiące. - oznajmiłam patrząc na niego, zatapiając się w jego szmaragdowych oczach.
-Yoona... Kocham cię Razy Trzy Tysiące i jeszcze więcej- odpowiedział...
Piosenka się skończyła, a sala rozbrzmiała oklaskami.
W kącikach moich oczu, zebrały się pojedyncze łzy szczęścia, szczęścia jakiego doznałam w drugim życiu jaki podarował los, gdzie otrzymałam drugą szansę na miłość. Gdzie mogłam podarować komuś swój kawałek serca...
CZYTASZ
Kawałek Serca/ Min Yoongi ✔️
RomanceDziewczyna zraniona w ciemnej przeszłości, znajduje jasną stronę życia. Kariera wbija na kolejne szczeble popularności. W jej życiu zachodzą wielkie zmiany. Lecz gdy jej dotychczas zamknięte serce się otwiera dla słynnego rapera, próbuje znaleźć klu...