Minęły dwa tygodnie, odkąd wyprowadziłam się od chłopaków. Jest mi ich strasznie żal, a zwłaszcza mojego ukochanego Tae, który jest dla mnie jak brat. Mimo tego piszemy razem i rozmawiamy.
W międzyczasie wydałam dwie swoje piosenki, a jutro wylatuje w trasę.
A tak po drodze poznałam jeszcze moich " natarczywych „ sąsiadów, którzy okazali się zespołem Stray Kids. Uwielbiam z nimi przebywać, śmiać się i rozmawiać. Chłopak z sklepu okazał się Lee Felix'em z właśnie Stray Kids.
Jednak nienawidzę ich z jednego powodu, ci mali zbrodniarze mogą w każdej chwili wpaść mi do domu ponieważ mamy jeden, wielki, wspólny ogród.Mój telefon dzwonił natarczywie, więc odebrałam heh.
-Tak?
-Cześć Yoona! Mam nadzieję że jesteś gotowa na jutrzejszy wyjazd- powiedział mój menager.
-Oczywiście panie Jung. - odpowiedziałam z entuzjazmem.
- to idealnie, dzwonię bo chciałbym ci przedstawić plan całej trasy. Jutro przyjedź do wytwórni na 5:30. Odlot mamy o 6. Na pierwszym przystanku powinniśmy być o 9:30. Dokładny plan już ci wysłałem.
-okej, dziękuję panu, do zobaczenia jutro- powiedziałam, rozłączając się.
Spojrzałam na wspomniany SMS.
Miejsca jakie miałam odwiedzić to:I. Ameryka
1. Las Vegas
2 San Diego
II. Francja
3. Marsylia
4 . Paryż i Gala.III. Floryda
5. Miami
6. OrlandoIV. Włochy
7. Florencja
8. Mediolan
9 Rzym, i Gala.Jestem bardzo niecierpliwa aby odwiedzić te wszystkie miejsca, a to wszystko na dwa miesiące.
Myśląc o tym i słuchając muzyki, zaczęłam pakować walizki.***
Obudziłam się w idealnej formie, szczęśliwa, i gotowa do działania.
Podeszłam do szafy w której zostało jeszcze trochę ubrań, wybrałam idealny outfit na zdjęcia na lotnisku.
Biały top, czarne dżinsowe szorty, a na to moją ulubioną kurtko-bluzę.
Założyłam na głowę czapę z daszkiem.***
Wysiadłam z samochodu, a usłyszałam jedynie piski, oraz flesze.
Miałam na sobie czapkę i maseczkę
Machałam do fanów, którzy byli bardzo zadowoleni. I takim sposobem doszłam do samolotu. Ameryko, nadchodzę!!!***
Będąc na pokładzie samolotu, wstawiłam na instagrama, zdjęcie które zrobiłam na Lotnisku.Kim Yoona : Uwaga Ameryko! Nadchodzę!
Ten post lubi 1 927 192 użytkowników.
8 918 komentarzy.Nawet nie zauważyłam gdy zamknęły mi się oczy.
CZYTASZ
Kawałek Serca/ Min Yoongi ✔️
RomanceDziewczyna zraniona w ciemnej przeszłości, znajduje jasną stronę życia. Kariera wbija na kolejne szczeble popularności. W jej życiu zachodzą wielkie zmiany. Lecz gdy jej dotychczas zamknięte serce się otwiera dla słynnego rapera, próbuje znaleźć klu...