Rozdział 3. Tańce z Hoseokiem i Taehyung'iem

511 16 3
                                    

Obudziłam się wyspana jak nigdy dotąd. Ubrałam się w zielony top z długim rękawem, oraz czarne spodenki. Zaczynał się sezon letni. Więc wraz z tym wysokie temperatury. Zjadłam śniadanie którym okazała się zwykła owsianka.

Za prośbą rodziców, postanowiłam znów wrócić na moje konto na instagramie. Co jak co ale fanów to ja jeszcze mam..

Więc wziąwszy ,, stojak,, nie wiem jak to nazwać. Ruszyłam do garażu gdzie wsiadłam w naprawiony już samochód i pojechałam na mało uczęszczaną ulicę w mieście.

***

Czekając na Yoongi'ego, postanowiłam już wstawić to zdjęcie na portal społecznościowy.

Instagram
Kim Yoona

1 839 927 polubień i 178 komętarzyYoona:Witajcie po przerwie kochani!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

1 839 927 polubień i 178 komętarzy
Yoona:Witajcie po przerwie kochani!

Nagle do studia wszedł wspomniany wcześniej przez mnie chłopak, był wyraźnie w złym humorze. Rzucił się na obrotowe krzesło jakbym miała je zaraz wyrzucić przed okno.

-Właź do pokoju, i śpiewaj- powiedział, nadal dysząc. Bez słowa wykonałam jego polecenie, zakładając słuchawki na uszy. Pokazałam mu tylko na palcach literę 18.I z słuchawek, oraz głośników poleciała melodia do mojej piosenki.

***

-Nie widzę problemu- powiedziałam do ojca w jego gabinecie, obok mnie siedziała matka.

-To dobrze, piosenka wyleci jeszcze w tym tygodniu, - powiedział. Matka położyła mi swoją dłoń na ramion lekko się uśmiechając.

-Nagrywki do teledysku rozpoczniesz jutro.Pewnie potrzebujesz, pomocy... Hm.. Jutro się dowiesz kto ci pomoże- oznajmiła matka.

- Do zobaczenia jutro- powiedziałam i wyszłam

Idąc do domu, wpadłam na kogoś, nim zdążyłam ujżeć twarz potrąconego, wyminął mnie i odszedł... Czułam się bardzo dziwnie, nie mogąc go tak jakby przeprosić, ale nie chciałam już sobie zaprzątać tym głowy, więc zmęczona wróciłam do mieszkania.

***

Następnego dnia, czekałam na sali treningowej. Na sobie miałam biały t-shirt, i czarne kolarki.

-Cześć tato- powiedziałam ściskając lekko się z ojcem.

-Cześć kochanie, przedstawiam ci J-Hope i V- odpowiedział wskazując na promiennych chłopaków- zostawiam cię w dobrych rekach- dodał i wyszedł.

-Ty pewnie jesteś Yoona- powiedział niebiesko włosy, wydając kwadratowy uśmiech.
- Mów Mi Tae, lub TaeTae... Jak chcesz

-Jestem Hoseok, ale możesz mi mówić Hobi- powiedział brunet.

-To jak zaczynamy? -zapytał podekscytowany Tae.

-Pewnie- odpowiedziałam mu z takim samym podejściem.

***

-Jejku jestem już tak zmęczona... - wypuściłam ciężko powietrze z ust.

-Ostatni raz i kończymy- powiedział Hobi. - Tae! Ciebie też się to tyczy- powiedział do niebieskowłosego, który właśnie leżał rozwalony na podłodze.

***

-Do zobaczenia Yoona!- powiedział Tae na pożegnanie i razem z Hoseokiem poszli w swoim kierunku a ja udałam się do siebie.

Kawałek Serca/ Min Yoongi ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz