Rozdział 15. Znów jesteś mój

307 10 0
                                    

Zadzwoniłam dzwonkiem do drzwi, po czym otworzył mi uśmiechnięty V.

-Yoona! Tak tęskniłem- powiedział uradowany, i rzucił mi się na szyję, odwzajemniłam przytulasa.

-ja też Taeś- odpowiedziałam. Weszliśmy do środka, nadal się śmiejąc. Wchodząc do salonu ujrzałam pięć znajomych mi twarzy.

-Chłopakiiii... Mamy gościa- ogłosił kosmita. A wszystkie pięć par oczu skierowały się na moją osobę, po chwili poczułam silne ramiona młodszego.

-Yoona... - wyszeptał. Wiedziałam że ma łzy w oczach.

-Już wszystko dobrze Jungkookie- powiedziałam głaszcząc ręką jego włosy. - Tęskniłam... Tęskniłam za wami wszystkimi. - dodałam.

-Zostaniesz na kolację? - zapytał Jin.

-Pewnie- odpowiedziałam. Rozmawialiśmy, śmialiśmy. Lecz ciągle nie było Yoongi'ego.

-Musisz z nim porozmawiać, on tego potrzebuje.. Ty też Yoona- powiedział nagle Jimin.

-Nie wiem czy to dobry pomysł...

-Musicie... Nie możecie przez cały czas od tego odbiegać... - oznajmił. Nie wiem czemu to robię, ale wiem że ciągnie mnie do niego. Przez te pół roku, zrozumiałam każde uczucie do Sugi... Wiedziałam jak potrzebował mnie w chwilach w których mnie nie było.. Wiem ze oglądał wtedy moją gale... Że słyszał moje słowa...
Ruszyłam bez słowa w kierunku schodów, weszłam do bardzo dobrze znanego mi pokoju rapera. Szare i czarne ściany, lecz... Nie emanował już tą energią co wcześniej... Było tutaj... Pusto.. Bez jakiegokolwiek uczucia...

-Yoona... Co tu tutaj robisz? - zapytał zdziwiony, wstając z fotela... - wróciłaś...

-Wróciłam... I więcej nie odejdę- powiedziałam, po czym podeszłam do niego złączając nasze usta w pocałunku, przepełnionym bólem, tęsknotą a także wielką miłością.

- Brakowało mi ciebie strasznie... - powiedział.

-Mi siebie także kochany...

-Mogę znów cię nazwać moją dziewczyną? - zapytał.

-Dobrze mój chłopaku- powiedziałam znów złączając nasze usta.
Całowaliśmy się spokojnie, bez żadnego pośpiechu, napawając się sobą nawzajem. Nesze ciała pragnęły się z sekundy na sekundę. Nie zwlekaliśmy więcej...

Pov. Narrator.

Czuli to obydwoje... Pragnęli się nawzajem, przepełniła ich miłość, i uczucie tęsknoty które powoli zostało ugaszone. Nie widzieli się pół roku, nie kontaktowali... Wystarczyło jedynie te parę słów, przepełnionych miłością...
Aby znów byli jednością...
Aby znów się kochali...

Kawałek Serca/ Min Yoongi ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz