Bölüm şarkısı: Koray Avcı- Yanımda Sen Olmayınca 💕
🌞🌙
Hayatım kendi akışında devam ederken arka fonda benim için biçilenlerden habersiz, Napolideki staja gitmek için hazırlanıyordum. İlayda ile gideceğimiz her noktayı planlamıştık, Selin de vakit bulup yanımıza gelecek, orada buluşacaktık. Ayaz'ın işlerinin yoğunluğu yüzünden zar zor bulduğu vakitlerde konuşabiliyor, mesajlarımız çoğunlukla iki kelimeyi geçmiyordu ama buna alışmıştım artık. Kafamı meşgul etmek için bulduğu yöntem işe yaramış, vedalaşmamızın üstünden geçen ayları bir şekilde atlatmıştım.
Nihayet gidiş günü gelip çattığında iki koca bavulla kapının önünde abimin söylene söylene bavulları arabaya yerleştirmesini bekliyordum. Annemler Ayaz'ın varlığı ile üzerimdeki baskıyı tamamen azaltmış, işlerime pek karışmaz olmuştu ama abim hala kendi gibiydi. Yol boyunca Ayaz'ın tembihlerinin aynısını abimden dinlerken bir an önce hava limanına varmayı arzuluyordum.
Abimle vedalaşıp İlaydayla zafer kutlaması yaparak uçağa bindik. Ekin ve Adnan Ayaz'ın talimatı ile 2 gün önce gidip tüm ayarlamaları yapmış, üniversitenin ayarladığı yurt yerine bize bir ev tutmuştu ve karşılamak için hava limanında bekliyor olacaktı. Evin Denize açılan eşsiz teras manzarası nefesimi keserken ilk defa Ayaz'ın diretmesinden memnun olmuştum, zira okulun ayarladığı yatakhanede asla rahat edemeyeceğimizi biliyordum.
Eve yerleştikten hemen sonra İlaydayla stajın olacağı şirkete gittik. Sınıftan 6 arkadaşla girişte buluşup içeri girdiğimizde bizi asistanlardan biri karşıladı, toplantı odasında staj hakkında bilgi verdi.
"Sizi şirket ortaklarımızdan Selim Soylu ile tanıştırmak istiyorum, sinyor Giovanni iş için Almanya'da olduğundan bu yıl stajerlerle Selim bey ilgilecek" dedi İsabella.
Burası global bir mimarlık ofisiydi ve ortaklarından birinin türk olduğunu şimdi öğrenmiştim.Selim bey sarışın, mavi gözlü, uzun boylu biriydi ve hepimizle tek tek tokalaştıktan sonra oturmak yerine masanın en ucuna yaslanarak türkçe konuşmaya başladı.
"Öncelikle hepiniz hoş geldiniz, bu Türkiye'den bir üniversiteyle yaptığımız ilk staj programı, bu yüzden hepinizden beklentim yüksek"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşi Söndürmek
Romance"Sana dokunmak" dedi elinin tersi ile yüzümü okşarken, "günah işlemek gibi. Bile bile ateşe yürümek gibi. Ben gözümü kırpmadan o ateşe atlarım, ama sen yapabilir misin? Benimle yanar mısın Güneş?" Hayatımı onun ellerine teslim ettiğimi bile bile, b...