rozdział 10

39 1 0
                                    

to już 10 rozdział!!!


Wyszłam na scene. Obok mnie stał cały zespół. Było ich 5.  Nagle zgasły światła i zaczeła lecieć muzyka. Wiedząc co robić zaczeliśmy śpiewać. Fani krzyczeli z radości a ja starałam się wczuć w muzyke i chociaż troche przestać myśleć o problemach.
Po skończonym koncercie zeszliśmy ze sceny. Poszłam do mojej garderoby żeby przebrać się. Wtedy drzwi otworzyły się a do środka wszedł Taemin. Widząc przebierającą się mnie uśmiechoł sie zalotnie. 
-T-Taemin-oppa! W-wyjdź!!! - krzycze zakrywając się.
-Ciszej... Nie chcesz chyba żeby ktoś nam przerwał.... - powiedział zakrywając mi usta dłonią. W tym samym momencie poczułam jak jego druga ręka dotykała miejsca w którym kończy się mój i tak krótki już strój. Wzdrygnełam sie, ale byłam zbyt wystraszona by cokolwiek powiedzieć. Miałam tylko nadzieję że Taemin mnie puści i okaże się to tylko dziwnym żartem. Z moich kolorowych czu zaczeły lecieć łzy.
-Dlaczego płaczesz? Wyglądasz dzisiaj tak pięknie... Przez ciebie mam teraz problem. musisz mi trochę pomóc.....
-N-nie.... proszę... - wyszeptałam widząc jak ściąga krawat który zawinoł mi wokół twarzy przez co nie mogłam się więcej odezwać. Zdjoł sobie też pasek którym związał mi ręce. Teraz już nic nie mogłam zrobić.... Byłam taka bezradna. Jedyne co mi pozostało to płakać i mieć nadzieje na ratunek. 


"Mój Bohater" - Bakugo x ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz