-miauuuuuuu..... - usłyszałam wychodząc ze szkoły. OMOJBOZE to kotek!!!?? - miauuuuu!!! - pobiegłam do dźwięku. nie myliłam sie był to mały szary kotek. - jaki uroczy!!!! - mówie do siebie.
Podniosłam go i włożyłam do plecaka. Od teraz będzie moim przyjacielem. Albo przyjaciółkom ale to nie ważne. Wracałam do domu. Musiałam posprzątać bo miałam mieć nocowanie z przyjaciółkami taki babski wieczór hihi
Wchodze do domu. nie jest tu jakoś bardzo brudno tylko troche. Chowam ubrania do szafy i zakładam piżame. Poszlam do kuchni i zaczełam robić jedzenie. przekonski i te sprawy. specjalnir dla każdej przygotowałam coś co lubi. ochako czekoladowe rzeczy momo kawowe jedzenie a mina truskawkowe. do tego zaparzyłam dużo herbaty specjalnie wybierałam najdroższom i najlepszom żeby dziewczynom smakowała. troche szkoda ze izuwu nie moze przyjść, bez niego to nie to samo ale musze dać mu spędzać czas z todosiem...
WTEDY usłyszałam dzwonek do drzwi. to one!! ale się ciesze!! bardzo je lubie, są mi bardzo bliskie. bez nich nie było by to samo......
otworzyłam drzwi. byla tam momo.
-Momo-chan!! - zawołałam przytulajoc przyjaciółke.
-Yuki-chan!!! Ale pięknie wyglądasz! z resztom jak zawsze....
-dziękuje!! to miłe! ty też super wyglądasz!! chciałabym być taka jak ty...
-no co ty!! jesteś przecież idealna!
CZYTASZ
"Mój Bohater" - Bakugo x Reader
Roman d'amourPiękna, popularna a do tego miła. A jednak wciąż samotna Czy możliwe że jej miłością okaże się osoba po której najmniej można się tego spodziewać?