Lucifer w trakcie lekcji miał ochotę skoczyć z mostu. Przez cały czas słyszał, jak jego bratnia dusza mruczy kolejną piosenkę ze świata ludzi. Jak on nie znosił ich muzyki...
Zaczynałaś powoli żałować, że przeglądałaś tego dnia na przerwie DevilTube'a. Znalazłaś tam kilka ludzkich kanałów, w tym z piosenkami i do teraz nie mogłaś wyrzucić sobie z głowy Midasa.
— Wszystko, czego tylko dotknę, to staje się złotem... To staje się złotem — kątem oka dostrzegłaś, jak podchodzi do ciebie Mammon, przysłuchując się twoim słowom. — Midas.
Ledwie skończyłaś refren, uśmiech z twarzy demona zniknął, zupełnie jakby przypomniał sobie coś złego. Wolałaś jednak nie pytać, o co chodzi. Nie, żeby cię to też obchodziło jakoś bardzo.
Wykłady spędziłaś na spaniu, rozglądaniu się i przeglądaniu Devilnetu. Nie po to skończyłaś szkołę dwa lata temu, by przez to przechodzić jeszcze raz. W ogóle ile trwała edukacja tutaj, skoro demony, u których mieszkasz, jak i książę, wciąż są uczniami? Zastanawiałaś się nad tym, kiedy ktoś klepnął cię w ramię.
— Uważaj — szepnął do ciebie Simeon, kiedy się odwróciłaś. Zmarszczyłaś brwi, lekko zdziwiona tym, że cię pilnuje.
— Skończyłam szkołę dawno temu. Dlaczego ja tu w ogóle siedzę?
Anioł zamrugał, zbity z tropu. Zbierał się, by coś odpowiedzieć, kiedy została wam zwrócona uwaga przez nauczyciela. Kiwnęłaś w stronę demona i wróciłaś do przeglądania telefonu. Kątem oka dostrzegłaś też, jak Satan podnosi rękę, by rozwiązać zadanie.
Naprawdę będziesz musiała się dopytać o to Diavolo... Ale teraz musiałaś przejść przez lekcje do samego końca.
Byłaś tak otępiała przez niewyspanie, że nawet nie zauważyłaś, kiedy zajęcia się skończyły, a ty przeszłaś przez uliczki Devildomu do Domu Rozpaczy. Po prostu w którymś momencie ogarnęłaś, że stoisz przed drzwiami do własnego pokoju. Weszłaś do środka i zostawiłaś torbę na podłodze, samej padając na łóżko.
Jakże potrzebowałaś teraz drzemki...
***
Mam nadzieję, że się spodobało.
Pozdrawiam z podłogi - Dywan.
CZYTASZ
Miłość Wisi W Powietrzu | Obey Me Shall We Date
Fanfiction!Fem!Reader! Czy to możliwe posiadać 11 bratnich dusz? [Imię] nigdy w to nie wierzyła. Nie chodzi tylko o ich liczbę. Nie sądziła, że połączenia dusz są w ogóle możliwe. Może to przez fakt, że sama nigdy nie miała żadnego znaku ani nic? Ale oto j...