Zdaje sobie sprawę, że te podziękowania nie będą na wysokim poziomie, jednak nie mogło obyć się bez nich.
A chce podziękować każdej osobie, która przeczytała tą książkę i znalazła się właśnie w tym momencie, bo myśl o tym, że ktokolwiek ją w ogóle czytał napawa mnie szczęściem.
Dziękuję osobą, które głosowały i pisały komentarze, ponieważ każde powiadomienie było wręcz ekscytujące, a ja wchodziłam wtedy na wattpada w trybie natychmiastowym.
Mam też specjale wyróżnienie dla
Ps0tka , bo twoje komentarze zawsze doprowadzały do tego, że uśmiech nie schodził mi przez długi czas z twarzy. Byłaś też jedną z pierwszych osób i cieszę się, że zostałaś do końca.Jeszcze raz dziękuję każdemu, kto zagłosował, czy napisał komentarz do Return to home, bo nie mam głowy, by każdego tutaj oznaczać za co przepraszam.
Pisałam tą książkę na początku głównie dla siebie, ponieważ śmierć Newta była czymś, z czym nie mogłam się pogodzić. Widząc, że nie tylko ja nie uznaję jego śmierci postanowiłam spisać swój pomysł, który uratowałby go, i tak też powstała ta książka.
Napisana na początku byle jak, przez człowieka kompletnie nie znającego się na pisaniu (nie żebym teraz się znała), a jednak jakieś pojedyncze osoby postanowiły to przeczytać, za co jestem im niezmiernie wdzięczna.
Były chwile, gdy nie miałam weny, gdy ta książka stała w miejscu, a ostatnia aktualizacja była miesiące temu, ponieważ jak pisałam wcześniej opowiadanie pisane było z rozdziału na rozdział. Początkowo książka miała zostać napisana w miesiąc, lecz przedłużyło się to do ponad siedmiu, ale wreszcie znajdujemy się na końcu ponieważ mimo przerw nigdy nie zrezygnowałam z pisania tej książki.
Nie wiem jak się czuć z myślą, że to już koniec, jednak dziękuję wam wszystkim za dotrwanie do tego momentu, w którym kończmy przygodę z Return to home ( Jesteś moją drogą do domu)
CZYTASZ
Return To Home (The maze runner) Powrót Do Domu -Newt
FanficCo jeśli Newt nie umarł by w ostatnim mieście, lecz cudem przeżył z pomocą nieznajomej dziewczyny? Czy zaufa tajemniczej wybawicielce i zdoła powrócić do swoich przyjaciół, natykając przy tym na wiele problemów i trudnych decyzji? Jak bardzo połączy...