Mi-aș dori să fiu normală, un copil normal, să nu mă bage Sarah în seamă, să îi am pe mama și pe tata, îmi e atât de dor de ei. Nu mai vreau să fiu jignită si bătută. Vreau o viața normală.
-Sophie, spune Kyle
-Hm?
-Ce faci?
-Mă gândesc.
-La?
-Nu e treaba ta! țip nervoasă în timp ce mă ridic și mă pregătesc să plec.
-Frate, e din ce în ce mai ciudată, spune Sam.
-Las-o. Stai, așteaptă-ne! spune Chloe.
Mergeam toți trei spre sala de clasă. Niciunul nu scotea niciun sunet. Intrăm în clasă şi eu mă pun în ultima bancă singură. Profesorul intră, face prezența, ne dă câteva exerciții și ne zice că trebuie să plece. Îmi scot telefonul și căștile din buzunar și pornesc melodia "See you again -Wiz Khalifa". Nu o să fac niciun exercițiu. Încep să desenez, habar n-am ce. S-a sunat și desenul l-am terminat. L-am desenat pe Ryan. Ciudat.
Sunt la cantină, îmi iau o felie de pizza și mă așez la o masă singură. După ce termin mă decid să merg în parc. Ies încet din cantină și mă îndrept spre parc. Sunt oprită de Sarah care s-a oprit fix în fața mea.
-Ce vrei? întreb. Ea doar râde. Serios, ce vrei?
-Să stai departe de Kyle, Adam, Sam și Ryan, spune cu ură, iar eu râd.
-Mda, nu o să se întâmple asta.
-Ba da, o s-o faci. De ce n-ai face-o? A da, să profiți de popularitatea lor sau să ți-o tragi cu toți 4?
-Unu: Kyle e fratele meu, doi: nu profit de nimeni și trei: nu sunt tu! Tu ești cea care ți-o tragi cu toți, cred ca doar cu Sam, Adam, Kyle și Ryan nu. Brad ori e prost ori și el face la fel. Profesorilor le dai bani sau ți-o tragi cu ei pentru note mari. Dacă parinții tăi sunt mari oameni de afaceri în orașu' ăsta sau țara asta nu înseamnă că trebuie să profiți, să îți bați joc de toți și să te dai mare! țip.
-Tu ești o mucoasă care cerșește atenție! țipa și ea, își bagă mâna în părul meu și trage tare. Își ridică mâna, iar eu din instinct îmi închid ochii, dar nu simt nimic. Îi deschid si îl văd pe Ryan ținându-i mâna.
-Dă-i drumul! spune printre dinți.
Ea îmi dă drumul. Îl iau în brațe pe Ryan și încep să plâng. Ea începe să fugă, dar nu face nici 5 pași că o prinde Kyle.
-Daca mai vorbești cu ea vreodată vei avea de-aface cu mine, spune cu ură.
Ea doar dă din cap. Kyle vine la mine și mă îmbrațișează.
-Ești bine?
-Da.
* * *
Eram acasă și mă plictiseam de moarte. M-am ridicat din pat și m-am dus în fața dulapului. Îmi iau o pereche de blugi scurți tăiați, un maieu alb cu Batman și bascheții mei negri. Îmi iau skateboard-ul si ies din casă. Ajung la rampă și dau de Emma, Jessie, Oliver, Josh și Adam. Ei erau 'pritenii de la rampă', în afară de Adam.
-Hei! ii salut.
-Hei! spun toți la unison.
-Cine vine cu mine sa-mi cumpăr ceva de mâncare? înteb eu.
-Euuu, spune Adam.
-Okay, venim în 30 de minute. Bye!
Am ajuns la un Fast Food si ne-am așezat la o masă.
CITEȘTI
My strange life (PAUZĂ)
Teen FictionSophie Williams este o fată de 16 ani, prietenoasă, știe să se distreze, dar nu mulți văd asta. Ea trebuie să înfrunte toate jignirile oamenilor. Fratele ei mai mare hotărește să se mute în casa cumpărată de mama lor din Los Angeles cu prietenii lor...