Mai avem doua saptamani pana la concurs, asta insemnand ca trebuie sa tragem tare cu repetitiile. Stam aici de o ora si incercam sa gasim o melodie amarata.
-Say Something! zice Brian. Dar vreau prima data sa vad cum canta Sophie cu Ryan impreuna.
Dam afirmativ din cap si asteptam ca Brian sa puna negativul. Eu stiam deja versurile, dar Ryan nu.
Am repetat melodia de vreo cinci ori fiindca nu ne iesea deloc.
* * *
Timp de doua saptamani am repetat si am tot repetat. Maine este ziua cea mare. Ziua in care trebuie sa dam totul din noi si sa castigam acel concurs. Totul este pregatit. Avem haine asemanatoare, avem melodia perfecta si coregrafia perfecta. Acum totul depinde doar de noi. Eu si Ryan am repetat intruna in fiecare zi pana tarziu. Maine dimineata la ora 10 este concursul. Nu pot sa zic ca asta este primul meu concurs, dar n-am mai participat pana acum intr-o trupa. Va fi ceva nou pentru mine.
Imi setez alarma la ora 8, imi pun telefonul la incarcat si ma intind in pat. Incerc sa-mi golesc mintea de tot felul de prostii si inchid ochii.
● Dimineata ●
Sunetul alarmei se aude in toata camera. Ma ridic somnoroasa din pat si ma duc la baie. Dau drumul la apa calda si ma bag in cada. Fac dusul in 5 minute, iar apoi ma spal pe dinti. Ma imbrac cu ceva lejer si cobor in bucatarie ca sa mananc ceva. La masa stateau Ryan si Sam care imediat cadea cu faţa in bolul cu cereale. Suntem cu totii obositi, ieri am repetat din greu, dar trebuie sa ne revenim.
Mi-am facut un ceai de menta si mi-am pus o felie de paine in prajitor. Intre timp au aparut si ce doi printi, adica Kyle si Kim care erau ok.
Peste o ora eram deja toti. A inceput impartirea cine cu cine merge cu masina. Cum sunt doua masini si noua oameni, intr-o masina vor fi cinci, iar in cealalta vor fi patru. Soferii sunt Kyle si Adam.
-Sophie, Kim, Ryan si Carter vin cu mine, iar Chloe, Sam si Aiden vor merge cu Adam, zici Kyle.
Aratam cu totii frumos si eu chiar cred ca ne vom descurca si vom castiga.
Într-un sfert de oră ajungem. E o gramada de lume aici si cred ca majoritatea sunt concurenti. Emotiile si-au facut aparitia si am inceput sa tremur. Ryan ma ia de mana si imi sopteste ca totul va fi perfect.
Primesc un mesaj de la Brian in care zice ca el e in public cu Taylor si ca ne tin pumnii si alte incurajari.
Deja unii au fost strigati. Majoritatea sunt chiar talentati.
-ALONE IN THE WORLD! se aude o voce barbateasca.
Noi rasuflam si pornim spre scena. Juriul este alcatuit din trei persoane. Din cate am inteles unul este profesor de muzica, unul e coregraf, iar celalalt este directorul celei mai bune scoli din Los Angeles.
Ceilalti incep sa cante. Acum e-acum! Incep si eu sa cant, apoi Ryan. Am o gramada de emotii, dar incerc sa le controlez.
La sfarsit suntem aplaudati de o gramada de lume. Ma simt...ma simt extraordinar!
Am mai asteptat inca o ora jumate ca sa aflam cine este castigatorul. Intre timp ne-am mai plimbat putin pe-afara si Chloe ne-a batut la cap ca ar fi foarte tare daca am castiga acest concurs si ca daca mergem in Paris o sa ne cumparam o gramada de lucruri si o ne facem nu stiu cate poze, dar eu am oprit-o din visare si am tras-o intr-un colt.
-Care e treaba cu tine si cu Sam? o intreb.
-Nu e nimic intre noi, si nici nu vreau sa fie!
-Ba da, vrei. Se vede de la o poasta ca-l placi.
-Ok, ok, il plac. Multumita?
-Foarte!
Ne intoarcem inapoi la prietenii nostri si mai asteptam inca 10 minute pana la aflarea castigatorului.
Toti concurentii sunt chemati pe scena.
-V-am chemat pe toti aici ca sa anuntam castigatorii concursului, spune unul dintre jurati.
-Dupa cum stiti, cei de pe primul loc vor castiga o excursie in Paris de o saptamana si inca doua bilete in plus ca sa luati inca doua persoane, locul II consta intr-o suma de 1000 de dolari, iat locul III un laptop apple, spune altul.
-Si acum vom anunta castigatorii! spune ultimul jurat. Pe locul III se afla Anna Ross! Felicitari, Anna! Vino sa-ti iei premiul.
Tipa canta chiar bine, am auzit-o.
-Pe locul II se afla trupa The Best, iar pe primul loc...face o pauza ca sa ne tina in suspans, cel mai enervant lucru...trupa ALONE IN THE WORLD.
Am simtit cum mi s-a oprit inima in piept. Eu inca nu constientizam ca am castigat. Ryan m-a strans in brate si m-a sarutat.
-Ti-am zis eu ca o putem face, imi spune si imi face cu ochiul.
I-am vazut pe Brian si pe Tyler in public. Erau in picioare si ne aplaudau. In acel moment am inceput sa plang de fericire.
Juratii au venit la noi, ne-au felicitat si ne-au inmanat premiul. Erau 11 bilete de avion, iar cazarea la hotel este deja platita. Sunt cinci camere, iar intr-o camera trebuie sa doarma trei persoane.
Iesim din cladire si ii asteptam pe Tyler si pe Brian.
-Ati fost incredibili! exclama Tyler. Adica, cine credea ca sunteti asa buni? rade.
-Heei! Mereu suntem buni! zic eu.
-Stiu, glumeam.
-Haideti sa mergem acasa ca avem multa treaba, peste patru zile e Craciunul! zice Adam.
-Vin si eu! spune Tyler.
Il salutam pe Brian si plecam. Ajungem acasa si ne apucam de curatenie pentru ca suntem niste adolescenti lenesi care nu pot face nimic, dar in schimb sunt extrem de talentati. Am pus biletele intr-un loc sigur, iar apoi ne-am apucat de curatenie. Mai incolo trebuie neaparat sa mergem la mall si la alte magazine sa cumparam decoratiuni, un brad si cadouri.
CITEȘTI
My strange life (PAUZĂ)
Teen FictionSophie Williams este o fată de 16 ani, prietenoasă, știe să se distreze, dar nu mulți văd asta. Ea trebuie să înfrunte toate jignirile oamenilor. Fratele ei mai mare hotărește să se mute în casa cumpărată de mama lor din Los Angeles cu prietenii lor...