Capitolul 19

3K 181 0
                                    

-Carter? Aiden? întreb eu.

-Oh, se pare că vă cunoașteți deja, spune Paul.

-Mda, am fost...prieteni. Eu mă duc la prietenii mei, spun accentuând cuvântul 'prieteni'.

Mă îndreptam spre masă, dar am fost oprită de Carter care mă striga încontinuu.

-Ce vrei Carter? m-am răstit la el. Credeam că ai înțeles ultima dată când ți-am spus să stai departe de mine!

-Sophie, eu doar vreau să-mi cer scuze.

L-am ignorat și mi-am continuat drumul spre masa noastră. Nu mai am nevoie de scuzele nimănui și nu am chef să-mi strice el seara. M-am așezat la masă unde erau toți puțin mai bine. Cred că mai bine ar bea suc, zic și eu.

-E totul înregulă? mă întreabă Adam.

-Da, doar că prietenii noștri sunt aici și ghici ce! Sunt frați! O altă minciună.

Ei se uitau la noi și noi la ei, doar că noi aveam niște priviri urâte. Eu am încercat să uit că ei doi sunt în aceași cameră cu mine și am revenit la gândurile mele.

-Am nevoie de puțin aer. M-am ridicat de pe scaun și am ieșit pe terasă. Acolo era un leagăn așa că m-am pus pe el începând să mă balansez încet. Eram atât de afundată în gândurile mele încât nu am observat că cineva s-a așezat lângă mine. Mi-am ridicat privirea din pământ ca să văd cine e acea persoană. Persoana misterioasă este de fapt Ryan.

-Ce faci aici? Ți s-a descărcat telefonul? râd eu.

-Nu. Mă gândeam să vin să stau cu tine, deci ce faci?

-Mă gândesc.

-La?

-Dacă sau când voi găsi și eu pe cineva ca Paul, pe cineva care să mă iubească, nu să își bată joc de mine așa cum a făcut Carter.

-Știi, cunosc o fată care mi-a sucit mințile la propriu, m-a enervat, m-a făcut să râd, m-a făcut să-mi dau seama ce persoană egoistă eram câteodată și cel mai important, m-a făcut să mă îndrăgostesc nebunește de ea și asta doar într-o singură vară. Am făcut-o să sufere și am râs de ea când trebuia să o ajut și am fost un mare nesimțit și idiot, dar acum regret tot și îmi pare rău. Tot timpul când dansa eu eram în dreptul ușii și o priveam. E o dansatoare extraordinară și are o voce minunată de îți vine să o asculți mereu.

Tot ce a zis m-a făcut să zâmbesc și să am lacrimi în ochi. Acea fată eram eu. El era îndrăgostit de mine și eu eram oarbă și nu vedeam asta. Eram preucupată cu toate prostiile și tot ce făceam era să-l enervez.

-Și mie îmi pare rău că din cauza mea ți-ai distrus chitara și că te-am enervat, nu e doar vina ta, e și a mea.

El se uita când în ochii mei, când la buzele mele.

-Acum voi face ceva ce sigur nu voi regreta. El își mută privirea pe buzele mele și nu a durat mult ca buzele lui să le întâlnească pe ale mele. Și nu era ca sărutul între mine și Carter. Acesta era cu multă pasiune și dragoste. Parcă eram doi îndrăgostiți care nu s-au mai văzut de un secol. Am fost întrerupți de niște lumini orbitoare. Când ne-am întors i-am văzut pe cei cinci prieteni ai nostri cu telefoanele făcându-ne poze.

-Dați banii, spune Sam. Kyle și Adam le-au dat la fiecare câte 10 dolari.

-Ați pariat? îi întreb eu.

-Logic. Cum să pierdem așa o oportunitate de a face bani? mă lămurește Sam.

-Of, și noi nu am pariat dacă tu și Chloe veți fi împreaună, zic cu o voce tristă.

-Noi nu suntem, nu am fost și nici nu vom fi împreună, spune Sam și Chloe pleacă.

-Frate, ești un idiot. Îl aud pe Ryan înainte ca eu și Kim să mergem după prietena noastră.

Am găsit-o în baie cu tot rimelul întins pe față și cu ochii roșii.

-Of, Chloe...

-Am fost o proastă. Mereu trebuie să mă îndrăgostesc de cine nu trebuie.

-A vorbit doar alcoolul din el. Așa mi s-a mai întâmplat și mie cu Kyle. Crede-mă, mâine dimineață nu o să mai zică același lucru.

S-a spălat pe față și Kim a aranjat-o cât de cât. Am mers la băieți să le spunem să plecăm acasă.

● Dimineață ●

Am dormit doar patru ore și acum nu mă mai pot culca. M-am ridicat din pat cu greu și m-am dus la baie. Aveam niște cearcăne imense sub ochi și părul în toate părțile. Machiajul îmi era întins pe toată fața fiindcă atunci când am ajuns acasă m-am trântit direct în pat și acum arăt ca un adevărat zombie. M-am schimbat de rochie și m-am spălat pe față. Acum mi-am amintit tot ce s-a întâmplat azi-noapte.

Carter și Aiden sunt frați.

Sărutul între mine și Ryan.

Sam i-a spus lui Chloe că nu se va îndrăgosti de ea vreodată.

Am coborât ținundu-mă de balustradă bine ca să nu cad. În living se certau Chloe și Sam, iar în bucătărie era Ryan.

-Hei.

-Neața. Cum ai dormit? l-am întrebat.

-Am dormit doar o oră și și aia a fost ca dracu. Am stat și m-am gândit la tot ce s-a întâmplat.

-Da, și eu m-am gândit...

Am băut apa din pahar dar când mi-am amintit ce începe într-o săptămână am scuipat-o.

-Peste o săptămână începe școala și noi nu suntem înscriși la niciuna. După ce-am zis asta Chloe și Sam s-au oprit din certat și se uitau la mine. Eu mă duc să-l trezesc pe Kyle pentru că el e geniul în casa asta. Voi treziții și pe ceilalți. Continui eu.

My strange life (PAUZĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum