Capitolul 35

1.3K 73 2
                                    

Am pornit spre mall impreuna cu Kyle, Ryan si Kim in masina, iar restu au mers cate trei intr-o masina. In masina este o atmosfera placuta plina de cantece de Craciun si eu fredonand fiecare melodie. Kyle mi-a spus de cateva ori sa incetez, dar eu am continuat. Tipic mie.

Ajungem si noi intr-un sfarsit. Se pare ca nu suntem ultimii. Adam, Carter si Tyler nu au ajuns inca. I-am vazut pe Chloe si Sam tinandu-se de mana si Aiden stand cu ochii in telefon, toti trei asteptandu-ne in faţa mall-ului. Noi ne indreptam spre ei si cand ne vad isi indeparteaza mainile.

-V-am vazut deja, asa ca-- ma opreste claxonul unei masini. Masina lui Adam, logic.

Am intrat toti in mall. Prima data trebuie sa cumparam decoratiuni si un brad. Adam i-a trimis pe Kyle si pe Tyler sa cumpere un brad, dar nu orice fel de brad, citez "cel mai mare si frumos brad din orasul asta". Nu inteleg de ce au mai venit pana la mall dar in fine.

Ryan m-a luat de mana si s-a lipit exagerat de mine cand a vazut ca se uita o gramada de baieţi la mine.

-Gelosule!

-Nu sunt gelos! se apara.

-Cum zici tu...

Kim a zis ca s-a deschis un magazin de Craciun cu tot felul de lucruri dragute chiar langa mall, asa ca am intrat. Eu cu Kim am mers la globuri si ceilalti in parti diferite. Am luat multe globuri de diferite forme si culori. Trebuie sa luam instalatii de brad si luminite colorate pentru a impodobi casa pe dinafara. I-am lasat pe Sam si pe Adam sa se ocupe cu asta.

Am luat caciulite de mos, coarne de ren si nas ca a lui Rudolph.

-Eu ma duc sa caut un bradut micut pentru camera mea, ii spun lui Ryan.

-Ok.

Dau de un raion cu haine. Decid sa ma uit ca nu pierd nimic. Observ doua pulovere visinii cu reni si ma decid sa le iau , unul pentru mine, unul pentru Ryan, fiind unul dintre cadourile de Craciun pentru el.

Le pun in cos sub celelalte lucruri ca sa nu se vada si ma duc sa-mi iau bradutul. Merg la casa sa le platesc si ii astept pe toti in faţa. Mergem sa cumparam ceva de mancare si il trimitem pe Sam sa le duca acasa.

Ne-am despartit pentru a ne cumpara cadourile. Lui Chloe i-am cumparat un tricou cu Slipknot, trupa ei preferata.

Lui Kim i-am luat o bratara o bratara cu pietricele mici albastre si argintii, lui Kyle o bratara din piele, lui Tyler o camasa, lui Sam o pereche de Vansi pe care si-i dorea, lui Adam un album de a lui Beyoncé si un poster cu ea. Da, e obsedat de ea. Lui Carter si lui Aiden niste bratari bratari barbatesti si lui Ryan o chitara. Am strans bani pentru ea de cand a fost distrusa chitara lui preferata. Nu se compara asta cu aia dar sper sa-i placa.

Dupa toate cumparaturile facute am obosit. Ma asez pe o bancuta. Il vad pe Adam vorvind cu o fata. Ma ridic si ma ascund dupa o planta ca sa aud mai bine ce vorbesc si sa ii vad. E o tipa roscata, destul de draguta care roseste intruna. Oare e iubita lui si nu el nu ne-a spus ca e impreuna cu cineva?  Sau poate este doar o... Pe cine pacalesc eu? Sigur este iubita lui. Nu l-am mai vazut pe Adam avand o iubita de cel putin doi ani. Poate chiar s-a trezit si el la realitate.

Telefonul suna galagios si eu il injur pe cel care a trebuit sa sune in acest moment. Bineinteles ca Ryan e disperatu' care crede ca m-a rapit un pedofil. Ii inchid si chiar cand imi ridic capul din telefon il observ pe Adam in faţa mea. Isi pune o mana langa capul meu, lipindu-si-o de perete si aplecandu-se prea mult de mine.

-Ce faci aici, Soph? Tragi cumva cu urechea? intreaba cu voce inceata.

-N-nu!

-Atunci ce faceai?

-Vorbeam cu...cu Ryan!

-Sa-l sun sa vad daca asa este?

-Cine era tipa? il intreb ignorand intrebare pusa de el.

-O colega de la salon.

-Aham. Acum da-te ca daca te vede Ryan nu va iesi chiar asa bine.

El se da amantindu-si de fratele sau. Iau caruciorul cu toate cadourile si plec spre masina fiindca mi-a trimis Ryan mesaj sa vin acolo.

Ajungem acasa si urc repede in camera mea ca sa ascund cadourile. Ma schimb in ceva mai lejer si cobor pentru ca trebuie sa decoram.

My strange life (PAUZĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum