Capitolul 10

4.2K 207 2
                                    

Intrăm în casă speriați, uzi, murdari și înfrigurați. Dacă ne vede Kim ne omoară. Da, Kim e cea mai matură, dar doar puțin.

-Ce nai...îl opresc pe Sam.

-Shhh, taci. Nu spune nimănui.

Urcăm repede în camerele noastre, dar nu facem niciun pas că suntem opriți de vocea nervoasă a lui Kim. Cred că e roșie, foarte roșie. Coborâm încet.

-Doamne iartă-mă! Zici că v-a călcat mașina! spune Kim.

Toți se uitau la noi și râdeau.

-Ăștia-s pantofii tăi...îi zic și îi dau pantofii.

-De ce arătați așa? ne întreabă Kyle.

-Am mers pe jos, am rămas fără motorină, spune Adam.

-Fiecare în camera lui!

Noi urcăm în liniște. Intru în baie și mă bag în cadă. Stau în apă caldă de câteva minute. E așa bine. Mă spăl și mă usuc. Mă imbrac în pijama și cobor.

-Hei, ești bine? mă intreabă Kyle

-Da, sunt bine, zic oftând. Îmi faci te rog un ceai?

-De care?

-Fructe de pădure.

În câteva minute ceaiul este gata.

-Mersi.

-Sigur ești bine?

-Da, Kyle, sunt bine. Ne vedem mâine, noapte bună! îi spun și îl îmbrățișez.

-Noapte bună!

Urc la mine în cameră, aprind televizorul și îmi beau ceaiul. Adorm imediat.

Eram in maşină cu mama şi cu Kyle. Vorbeam despre ce vom face în vacanţă.

-Hai să ne ducem în Dubai, spun eu.

-Nu, în New York, spune Kyle.

-Copii, liniștiți-vă. Vom vedea unde mergem, spune mama.

În mai puțin de 10 secunde o mașină intră în noi.

-Nu, mamă! țip.

-Gata, Soph. E bine acum, liniștește-te, îmi spune Sam.

Sunt toată transpirată și infășurată în pătură. Plângeam, aveam obrajii umezi și îmi simțeam ochii umflati.

-Ce se întâmplă? întreabă Kyle panicat.

-Oh, Soph. Totul e bine, spune și mă mângâie pe spate.

Eu plângeam tare.

-Sam, ne poți lăsa te rog singuri? întreabă Kyle.El dă din cap și iese. Soph îți promit că totul va fi bine, voi avea grijă de tine. Nu o să te las niciodată singură, îți promit.

-Știu, Kyle. Te iubesc!

-Și eu. Acum hai că trebuie să dormim.

Mă întind și adorm imediat.

Când mă trezesc simt o durere in gât. Mă duc la baie și mă uit în oglindă. Ochii mei sunt roșii, părul îmi e ciufulit și strănut. Mă uit la ceas și văd ca e doar ora 8. Am dormit și puțin și prost.

În bucătărie erau Kim, Chloe, Ryan și Sam.

-Ce s-a întâmplat aseară? mă intreabă Ryan.

Mă uit la el cu o față tristă și Sam îl calcă.

-A, scuze, spune și mă îmbrățișează.

Ne desprindem din îmbrățișare și strănutăm amândoi simultan.

-Ați răcit, spune Chloe.

-Ba nu, spunem amândoi.

-Mai vedem noi.

-Mă găsiți în cameră dacă aveți nevoie de mine, spun.

Mai întâi merg până la Adam să-l întreb de mașină. Intru la el în cameră fără să bat. El stătea bine mersi în pat cu muzica tare.

-Mașina? îl întreb.

-Ce?

-Unde e mașina?

-Umm...tot acolo?

-Sună pe cineva să o aducă, spun ieșind din cameră. ACUM!

Intru la mine în camera, dar sunt întâmpinată de Chloe.

-Ce faci aici? o întreb

-Noi mergem prin oraș.

-Vin și eu.

-Okay.

Îmi pun blugii scurți, un tricou alb și îmi leg o cămașă de talie.

-Sunt gata, țip ca să mă audă toată casa.

Mergeam de 15 minute și ăștia se contraziceau care înghețată e mai bună.

-Ciocolată, îmi deschid și eu gura.

-Ce-i acolo? întreabă Sam.

-Sam, noi am fost aici de atâtea ori. Cum să nu știm? spun sarcastică.

-Hai să vedem, spune Kyle.

Era o clădire veche și destul de mare. Se aude muzică. Intrăm și vedem mulți adoleșcenți. Mulți sunt cu BMX-urile, skateboardu-rile sau role și afară sunt și cu motoarele. O voce de fată se aude si ne întoarcem. Este un grup de 6 șase persoane, 3 fete, 3 băieți.

-Cine mai are curaj să danseze contra mea?

Nimeni nu spune nimic.

-Eu, spun încrezătoare.

-Sophie! șoptește Kyle.

Eu mă duc în față. Se mai aude un 'eu' și Ryan vine lângă mine. Așa vin toți.

-Niște puștani de 16 se pun cu mine? râde ea.

-18, o corectează Adam.

-Să văd ce puteți face.

În clădire se aude tare "Kyotoh Skrillex". Noi începem să dansăm cum putem mai bine. La sfârșit toată lumea aplaudă. Eu plec și mă duc la o rampă.

-Hei. Eu sunt Aiden, spune un tip blond.

-Sophie.

-Dansezi bine, dar nu ești mai bună decât mine la skateboarding.

-Aha, sigur. Dă-l aici băiatu'.

Eu încep să fac scheme. Aiden se uită la mine ciudat. Parcă nu a mai văzut un om în viața lui.

-Îmi retrag cuvintele.

-Așa să faci. Băieți el e Aiden, Aiden ei sunt Ryan, Kyle, fratele meu, Adam, Kim, Sam și Chloe.

Așa ne-am petrecut toată ziua, stând acolo cu Aiden. Am aflat ca pe fata aia o cheamă Alexis și se dă mare pe aici, dar nu e mai bună decât ceilalți.

My strange life (PAUZĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum