Capitolul 18

3.5K 176 7
                                    

Dimineață m-am trezit din cauza luminii prea puternice. Aseară ne-am întors târziu și am uitat să mai trag și draperiile. M-am ridicat din pat cu greu și m-am dus la baie ca să mă spăl pe dinți. Am coborât adormită și m-am îndreptat spre bucătărie. Acolo era Ryan care cred că se chinuia să-și facă micul dejun.

M-am îndreptat spre el încet cu gândul de a-l speria. Planul mi-a mers, dar eu am sfârșit cu un ou spart în cap. Eu am luat un ou și i l-am spart în cap. Am luat un pumn de făină și am aruncat în el. Așa a început o bătaie cu mâncare, dar s-a terminat când o felie de șuncă cu muștar *nu întrebați* a aterizat fix pe fața lui Kim.

-Ce dracu? țipă ea nervoasă. Toți au coborât să vadă ce se întâmplă. Chloe și Sam râdeau bineînțeles, dar ceilalți nu erau prea fericiți.

-Strângeți! spune Kyle și iese din bucătărie.

-Ai văzut că Sam și Chloe se țineau se mână? îl întreb pe Ryan după ce a ieșit toată lumea din bucătărie.

-Dap.

Ne-a luat vreo oră să curățăm bucătăria. Am făcut o baie caldă și m-am îmbrăcat într-o rochie cu o palmă deasupra genunchiilor și m-am încălțat cu converșii albi.

Este 11 a.m. și n-am nicio idee ce o să fac azi. Mâncarea a cam dispărut, dar nu o să mă trimită pe mine la magazin pe jos. Dacă e, să se ducă cineva care are permis, nu e problema mea. Am coborât și m-am așezat direct pe canapeaua din living. Acolo era Kyle cu câteva facturi, dar un plic cu argintiu și auriu mi-a atras atenția.

-Hei, ce e asta? am întrebat luând plicul. L-am deschis și din el am scos o învitație pe care este scris elegant "Caroline și Paul". Am citit ce era scris înăuntru. Este o invitație la nuntă, continui eu.

-Nuntă? A cui? Când? întreabă Chloe.

-A lui Caroline și Paul, peste o lună . Suntem invitați toți.

*Peste 3 săptămâni*

Au trecut trei săptămâni de când am primit invitația la nuntă. Nu prea am mai făcut nimic. Am cumpărat un leagăn din acela pentru mai multe persoane și băieții s-au chinuit ore să-l asambleze.

Chloe și Sam se comportă ciudat...nici nu se mai uită unul la celalalt. Probleme în paradis. Se mai întâmplă. Ryan parcă nu e el, adică nu se mai ceartă cu mine și e mereu fericit.

Astăzi e nunta și trebuie să-mi iau o rochie și să merg la salon să mă aranjez. Cică peste o jumătate de oră mergem la mall, dar nu știu ce fac ceilalți.

* * *

Sunt într-un magazin scump , la scump ma refer foarte scump, cu rochii elegante. De o ora și ceva am probat toate rochiile de aici. Acum probez o rochie albă, partea de sus fiind din dantelă, la mijloc o fundă mare din mătase și la spate este împletită. Ies din cabină să o vadă și Kim. Ea o fi așa mai băiețoasă puțin, dar iubește rochiile și pantofii.

-Perfect. Pe asta o luăm.

Chloe deja și-a găsit o rochie albastră. Acum trebuie să-mi aleg și pantofii.

După cumpărături am mers la salon să ne aranjăm. Unghiile mi le-am făcut cu gel și albe cu pietricele argintii. Ah, am uitat să menționez că eu sunt domnișoara de onoare.

* * *

Cobor încet din camera mea deoarece cu tocurile astea mi-e să nu-mi rup vreun os. Jos ma așteptau toți, bineînțeles.

-Ești superbă, îmi spune Ryan.

Obrajii mei prind o nuanță de roșu și îi mulțumesc. Urc în mașină cu Kim, Kyle și Sam.

-Ce se întâplă între tine și Chloe? îl întreb pe Sam curioasă. Chiar vreau să știu. Acum ceva timp se țineau de mână și acum se ignoră.

-Nimic. Dar între tine și Ryan? După ce a întrebat asta Kyle i-a arătat o privire ucigătoare.

-Nimic, suntem doar prieteni.

-Da, nu prea cred.

Tot restul drumului a fost liniștit. Ne-am oprit în fața unui restaurant mare și elegant. Am vazut că în spatele nostru sunt și ceilalți așa că am ieșit din mașină. Am intrat și am fost uimită când am văzut lebăda imensă de gheață din mijlocul restaurantului. Era o masă cu prăjituri, o fântână de ciocolată și tortul imens în vârful acestuia aflându-se mirele și mireasa. Copiii mici se alergau sau se jucau, unii chiar sunt în jurul fântânii de ciocolată. Scaunele și mesele sunt îmbrăcate în mătase. Peste tot sunt ghirlande și trandafiri.

-Arătați minunat! Mă bucur că ați venit, spune Caroline venind la noi.

-Și tu arăți minunat, spune Kyle. Ei sunt prietenii noștri: Adam, Chloe, Ryan, Sam și Kim, continuă el.

*Peste 5 ore*

Deja majoritatea sunt beți, mai ales Kyle, Sam și Adam, Ryan nu știu. De o oră stă cu telefonul în față și se joacă Candy Crush. Bine, recunosc că e puțin plictisitor. Kim și Chloe dansează, dar eu nu am chef, plus că sunt și cu tocurile astea.

-Nu te mai plictisești de jocul ăsta? îl întreb pe Ryan.

-Nu-s eu ăla care s-a jucat 3 luni Flappy Bird și apoi și-a dat cu telefonul de toți pereții din cauza nervilor, râde el.

-Hei, nu sunt eu de vină că jocul ăla e idiot!

Este ora 2:45 și mi-e somn dar mai rezist eu. Paul vine la mine.

-Hai să ții prezint pe nepoții mei.

Ne îndreptăm spre o masă cu cinci persoane, dar două îmi par foarte cunoscute. Cei doi mă observă și se uită la mine.

-Carter? Aiden? întreb eu.

My strange life (PAUZĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum