Capitolul 2

5K 279 7
                                    

Eram în ora de tehnologie (la liceu nu se mai face, dar voi lăsa aşa) şi vorbeam cu Chloe prin mesaje, care era la câteva bănci distanță de mine. Nu eram atentă la oră, bineînţeles. Profesoara a intrat în clasă de 40 de minute şi de atunci nu mai tace. Eu nu înțeleg cu ce te ajută materia asta în viață. Niciodată nu am învațat, dar aveam note mari.

Nici nu mi-am dat seama când s-a sunat. Am ieșit din clasă împreună cu Chloe si cu Ryan.

-Și acum? întreb eu.

-Acum...spune Ryan gândindu-se ce să facem. Mda, suntem doar noi trei pentru ca Sam, Adam si Kyle sunt la antrenamentul de fotbal. Da, sunt în echipa de fotbal a școlii, iar Kim...KIM!

-Ce face Kim?

-De unde să știm? zice Chloe.

Îmi scot telefonul din buzunar și îi trimit un mesaj.

"Ce faci și unde ești?" Imediat îmi trimite înapoi un mesaj.

"Păi să zicem că nu a decurs prea bine ora de chimie și acum trebuie să curăț mizeria."

-E în laboratorul de chimie, face curat, spun plictisită. Cât e ora?

-10:55, îmi răspunde Ryan

-Atunci eu mă duc la dulap, voi puteți face ce vreți, spun plecând.

Mergeam încet cu ochii în telefon până am intrat in ceva tare, îmi ridic capul și dau de Brad, căpitanul echipei de fotbal si iubitul lui Sarah. Avea ochii albastrii ca marea, avea abdomenul bine lucrat, era mult mai înalt decât mine.

Am fost trezită de vocea lui.

-Uită-te pe unde mergi! spune el nervos.

-Uită-te și tu! spun şi eu la fel de nervoasă.

El şi-a dat ochii peste cap și și-a continuat drumul. Și eu am facut la fel. Când să ajung la dulap aud o voce pe care speram să nu o aud măcar pauza asta.

-Cum îndraznești să-i vorbești așa iubitului meu? întreabă Sarah cu vocea ei pițigaiată.

Mă întorc și dau de o Sarah cu prea mult machiaj, cu o fustă roz foarte scurtă și cu un maieu tot roz foarte decoltat, ca de obicei.

-Simplu, îi răspund scurt si sec.

-Ai prins tupeu, dragă? Toată lumea din școala asta știe că stai cu gașca lui Kyle doar ca să fii populară, doar profiți de ei, eşti o ratată care cere atenție. Crezi că lumea crede că eşti perfectă? Nu! Toată lumea ştie că îţi tai venele, probabil doar Kyle nu şi aşa zişii tăi prieteni de care profiţi. Toată lumea știe că nu e nimeni pe pământul ăsta care să te iubească. Mai bine te-ai sinucide, vei face mai bine lumii!

Eu plângeam, nu mai puteam.

Mi-am luat geanta din dulap si am fugit în spatele şcolii. Mi-am scos lama din geantă și am început să fac linii drepte pe încheietura mâinii. Asta fac aproape în fiecare zi, aproape în fiecare zi sunt bătută, batjocorită, acasă mereu eu sunt cea care face curat, parcă sunt o sclavă pentru tata, eu trebuie să-i fac curat. Eu nu profit, ea nu mă cunoaște!

"Mai bine te-ai sinucide, ai face mai bine lumii " .Doar cuvintele ei îmi vin în minte. Plângeam, plângeam tare, nu mă puteam opri. Poate avea dreptate, poate nimeni nu mă iubește. Mi-am luat un servețel si am șters sângele. Nu am de gând să merg la oră, o să stau aici singură.

* * *

Era ora prânzului. Mergeam spre cantină. Unii chicoteau când treceam pe lângă ei, alții se uitau triști la mine, iar alții ma ignorau. Triști? Pe dracu, sigur se prefaceau.

Intru în cantină, toate privirile erau asupra mea. M-am așezat la o masă singură, nu aveam chef de nimeni. Intră și prietenii mei care se așează langă mine, iar eu încerc să-i ignor.

-Hei, spune Kim şi eu dau scurt din cap.

-Ai pățit ceva? mă întreabă Kyle îngrijorat.

-Nu, spun fără nicio emoție şi îmi trag mânecile hanoracului ca să nu se vadă teieturile.

Sarah intră in cantină cu Brad si în spate grupul eu de păpuși Barbie format din 3 persoane. Se uită la mine cu un ranjet imens pe față şi eu doar îmi las capul în jos.

-A plâns, îl aud pe Adam zicând.

-Cine? întreaba Sam.

-Sophie, îi raspunde.

-Ba nu, protestez eu.

-Aha, cum zici tu. Ce s-a întâmplat? întreaba fratele meu.

-Nimic.

-Sophie...

-Nu am nimic, sunt bine, sunt în culmea fericirii! Okay? țip. Toată lumea se uită la noi, mai ales Sarah, care are un rânjet imens pe faţă. Am plecat. Nu aveam chef să-i zic toata viața mea groaznică.

* * *

S-a terminat și ultima oră, mă pregăteam să ies, dar profesoara m-a chemat şi m-am dus la ea.

-Vreau să te anunț că ai luat 7 în test, spune profesoara.

-Okay, spun sec si plec. La revedre!

Am ajuns acasă obosită şi m-am dus direct în cameră să mă odihnesc. Mi-am luat un prosop si m-am dus să fac un duș. După 20 de minute ies, mă îmbrac cu o pereche de pantaloni scurți si un maieu simplu alb.

-Sophie! mă strigă tata de jos.

-Acum! îi zic si mă ridic din pat.

Cobor si ce să văd? Mizerie. Știu deja ce vrea.

-Fă curat în toata casă și apoi fă mâncare, o să vin cu cineva peste 2 ore, cand mă întorc sa fie lună. Și spune-i fratelui tău să fie și el acasă.

-Dar am antrenament!

-Și? Oricum nu ești bună de nimic. Fă ce ți-am zis, zice și pleacă.

Sigur se duce la una din curvele lui. Nu mai stau şi mă apuc să fac curat. Îl sun pe Kyle să-i spun să vină acasă.

-Alo, Kyle?

-Da?

-Să fii acasă peste 2 ore.

-Ok.

Peste 2 ore tata vine cu o tipă blondă. Urc în camera si ma uit la televizor, intru pe facebook, twitter și instragam. Peste puţin timp adorm.

My strange life (PAUZĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum