O prietenie adevărată nu se termină niciodată. Prietenii adevărați nu te lasă. Ei te fac fericit, te ajută la nevoie şi te iubesc. Ei şase sunt familia mea.
Stăteam toți în jurul focului și mâncam bezele. Ne cunoaștem de 16 ani, adică eu îi cunosc de 16 ani. Am crescut toți împreună, ca niște frați. Făceam totul împreună.
-Mai țineți minte când ne-am construit căsuța aia în copac și stăteam acolo cu orele? întreb fericită de amintire.
-Da, spun toți.
-Cred ca aveam 8-9 ani, spun.
-Da, aveam 8 ani toți 3, spume Chloe și se uită la mine și Ryan.
-Sau atunci când am mers la mall cu mamele noastre și am fugit de lângă ele. Unde am mers? întreabă Ryan.
-La jucării, rade Sam.
-Da și ele au plecat fără noi, cred că am așteptat 3 ore să vină după noi. Cred că atunci eu și Sam aveam 7 ani, spune Adam râzând.
-Eu, sinceră să fiu, am rămas traumatizată, spune Kim.
Noi râdem. E așa frumos când suntem împreună și râdem.
-Cât e ora? întreabă Kyle.
-00:10, îi răspunde Kim.
-Mie nu mi-e somn, spun.
-Hai să ne uităm la un film, spune Adam.
-La care film? întreabă Ryan.
-Fast & Furios 7! spun Chloe și Sam.
Am intrat în casă și ne-am pus pe canapeaua din living. Eu stăteam între Ryan și Kim.
Pe la jumătatea filmului mi se făcuse somn. Mi-am lăsat capul pe umărul lui Ryan şi am adormit.
* * *
Simt cum cineva mă ridică. Îmi deschid ochii și îl vad pe Ryan. După puțin timp sunt lăsată încet pe patul moale şi învelită.
• Dimineață •
Mă scol din pat și cobor în bucătărie. Acolo erau toți.
-Neața, le spun și mă așez la masă.
-În seara asta mergem la restaurant, spune Kim
Eu ma înec cu apă. Ce? Nu merg nicăieri!
-Eu rămân acasă, spun plictisită.
-Și eu, spun toți la unison.
-Toți mergem. La 8 ne întâlnim în living. Și îmbrăcați elegant. Cu rochii. Clar Sophie și Chloe? spune și pleacă.
-Cine a venit cu ideea asta tâmpită? întreabă Sam uitându-se la Kyle.
-Nu eu, ea! spune fratele meu.
-Eu nu am ce să fac, spun oftând.
Este doar 11 așa că mai am mult timp. Dar ce să fac până atunci?-Poți face ce face Adam aproape toata ziua, spune Ryan.
-Ce? îl întreb
-Stai cu muzica la maxim în cameră și cu ochii în telefon.
Adam îi dă un pumn în umăr. Eu mă ridic de pe scaun și urc în camera mea. Pornesc laptopul ca să mă uit la Twilight.
Filmul s-a terminat și mi s-a făcut foame. Cobor în bucătărie ca să mănânc ceva. Iau o pungă de chipsuri și urc înapoi. Aud muzică din sală așa că mă duc să văd cine e. Când ajung în dreptul ușii îl văd pe Ryan cum dansează. Nu l-am mai văzut dansând. Știu, ne cunoaștem de o viata și eu nu l-am mai văzut dansând. Dansează chiar bine. El dintr-o dată se oprește, oprește și muzica și se întoarce spre mine.
-De cât timp stai acolo? mă întreabă
-De vreo 10 minute. Dansezi bine!
-Mersi...
* * *
Stau în fața dulapului de 5 minute și mă holbez. Nu știu cu ce să mă îmbrac. Îmi pun o rochie neagră cu pietricele și o pereche de teniși negri. Mă machiez și îmi fac puține bucle. Îmi i-au gentuță plic tot neagră și cobor. Acolo erau toți.
-Of, Soph. Tocuri, nu teniși, îmi spune Kim și mă cară până la ea în cameră. Îmi dă niște tocuri negre și coborâm.
-Kyle, Sam și Adam conduc. În două mașini vor sta câte doi și într-una stau trei. Eu stau cu Kyle, spune și îl sărută.
-Eu stau cu Sam, spune Chloe.
Eu mă uit la Adam și Ryan și oftez.
CITEȘTI
My strange life (PAUZĂ)
Teen FictionSophie Williams este o fată de 16 ani, prietenoasă, știe să se distreze, dar nu mulți văd asta. Ea trebuie să înfrunte toate jignirile oamenilor. Fratele ei mai mare hotărește să se mute în casa cumpărată de mama lor din Los Angeles cu prietenii lor...