Capitolul 37

1.2K 73 8
                                    

Ne-am aşezat cu toţii lângă brad şi aşteptam să deschidem cadourile. Chloe a luat prima cadoul pe care ii scria numele. A scos tricoul de la mine şi a început să ţopăie de fericire.

-Mersi Sophie! Te iubesc!

Aproape toţi şi-au desfăcut cadourile, doar eu, Ryan, Adam şi Tyler nu. Primul este Tyler şi apoi Adam. Când deschide cadoul de la mine pare fericit şi mă îmbrăţişează scurt. Nu ştiu dacă este cu adevărat fericit sau o face din politeţe.

Uite că vine şi rândul meu. Iau primul cadou care este de la Kim. Îl deschid cu atenţie şi găsesc înăuntru o rochie roşie care are la talie legată o fundă neagră şi o pereche de pantofi cu toc negri. De la Kyle am primit o carcasă pentru telefon cu trupa mea preferată şi o brăţară, de la Chloe o geacă de de piele pe care mi-o doream, de la Sam o pernă cu Pikachu, de la Adam un rucsac cu material din blugi cu diferite insigne pe el, de la Carter două cărţi de John Green, de la Aiden o pereche de tenişi, de la Tyler un tricou şi ultimul cadou şi cel mai mare este de la Ryan. În cutie era un urs mare şi un album foto. Albumul avea coperta din piele şi era vişinie. L-am deschis şi am rămas surprinsă. Toate pozele cu noi doi încă de când eram foarte mici şi până acum erau aici. I-am sărit în braţe şi i-am spus că este cel mai genial iubit din lume. Acum e rândul lui Ryan să deschidă cadourile. Când a ajuns la cadoul de la mine i-a picat faţa. Mi-a mulţumit de o mie de ori şi m-a sărutat.

Toţi s-au retras în bucătărie, lăsându-ne pe noi doi singuri. Ryan a început să mă sărute încet. Atunci când nu mai avem aer ne oprim şi eu îmi rezem capul de pieptul lui.

El s-a ridic, şi-a luat puloverul de la mine, şi-a scos tricoul văzându-i-se abdomenul bine lucrat şi şi-l pune

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

El s-a ridic, şi-a luat puloverul de la mine, şi-a scos tricoul văzându-i-se abdomenul bine lucrat şi şi-l pune. Acum suntem îmbrăcaţi la fel.

-Ţi-a plăcut ce ai văzut, nu? mă întreabă cu un zâmbet pervers pe faţă, iar eu îi dau încet un pumn în umăr, dar el mă prinde de mână şi mă trage peste el înroşindu-mă instantaneu.

-Te iubesc, Soph! îmi şopteşte el în ureche.

-Şi eu te iubesc!

Îmi pun capul pe pieptul lui cald şi îmi închid ochii. În puţin timp adorm şi ajung în tărâmul viselor.

•Dimineaţă•

Mă trezezc pe ceva cald care urca şi cobora şi foarte comfortabil. Îmi deschid uşor ochii şi îmi dau seama că nu sunt în patul meu, ci pe un om şi nu sunt în camera mea, ci în living. Încerc să-l trezesc pe Ryan, dar fără speranţă. Atunci îmi vine o idee genială. Îmi lipesc buzele de ale lui vrând să-l sărut ca să se trezească şi chiar merge. El îmi răspunde la sărut şi mă strânge în braţe.

-Cât e ora? mă întreabă.

-Habar n-am.

Ne ridicăm şi mergem împreună în bucătărie pentru că acolo cred că sunt toţi.

-Crăciun fericit, porumbeilor!

-Crăciun fericit! spunem noi doi la unison.

Toţi erau îmbrăcaţi frumos şi aranjaţi.

-Cred că ar trebui sa vă pregătiţi pentru că mai este puţin de o oră până vin învitaţii, ne spune Kyle.

Am observat că Tyler, Carter şi Aiden nu sunt aici. Asta înseamnă că au plecat aseară şi nu au rămas. Credeam că o să doarmă aici.

Merg direct la baie, mă spăl pe dinţi şi fac un duş rapid şi cald. Mă îmbrac cu rochia roşie de la Kim şi mă încalţ tot cu pantofii primiţi de la ea. Îmi fac un machiaj foarte simplu şi îmi pun bijuteriile primite de ziua mea de la Caroline şi Brian şi brăţara de la Ryan. Părul mi-l las desfăcut şi îmi pun căciula de Moş. Cobor cu atenţie scările şi chiar la ultima treaptă Ryan mă prinde de mână.

-Eşti frumoasă!

-Mersi.

Mergem în living şi ne aşezăm pe canapea. Sam şi Chloe erau şi ei aici şi imediat şi-o trăgeau de faţă cu noi.

-Luaţi-vă şi voi o cameră! le spune Ryan şi eu râd.

-"Luaţi-vă şi voi o cameră!" îl imită Sam.

-Ha ha ha.

Eu şi Chloe râdem de cei doi care se ciondănesc.

Soneria se aude şi noi două ne oprim din a mai râde ca două capre. Cei doi însoţiţi de tot grupul intră în living. Ne urează Crăciun fericit şi noi le urăm la fel. Sper să fie unul fericit.

Merg la fiecare şi îi îmbrăţişez. Brian îmi dă o pungă de cadou şi eu curioasă scot cadoul. Este o poză cu noi toţi de la concurs, atunci când am câştigat, pusă în ramă. I-o dau lui Sam să o pună undeva pe perete pentru că eu nu ajung.

-Mulţumim!

Îi lăsăm pe băieţi să vorbească între ei şi noi fetele, cu tot cu Caroline, mergem în bucătărie să pregătim masa. Habar n-am cine a făcut mâncarea şi restul lucrurilor pentru că eram ocupată să dorm pe Ryan.

-Mai visezi mult sau ne ajuţi şi pe noi? spune Kim.

-Da, şefa, vă ajut.

Kim mă pune să scot din dulap farfurii pentru toată lumea. Scot 12 farfurii şi le aranjez frumos pe masă. Lângă ele pun câte un şerveţel cu model de Crăciun, o lingură, o furculiţă şi un cuţit. Chloe pune pe masă tăvile cu mâncare şi cand vreau să gust îmi dă peste mână.

-Aşteaptă!

* * *

După ce mâncăm mergem cu toţii în living şi ne aşezăm pe unde apucă fiecare. Eu cu Ryan şi cu Sam ne luăm chitările şi aşa începem să cântăm colinde, formând o atmosferă plăcută.

My strange life (PAUZĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum