Capitolul 6

3.5K 230 0
                                    

Eram în sală. Dansam de 2 ore. Acum dansam pe "Anaconda- Nicki Minaj".

P.O.V RYAN

Stăteam în fața sălii și mă uitam la Sophie cum dansa. Nici nu obosise.

-Ce faci aici? mă întreabă Kim.

-Shhh, mai încet. Fac bine.

-Văd. Dansează bine, nu?

-Da. Chiar foarte bine și cântă la fel de bine.

Ea ridică o sprânceană și spune:

-De ce te porți așa cu ea?

Eu nu răspund. Nici nu știu motivul adevărat.

-Ești un prost, spune Kim.

-Știu, spun și îmi las capul în jos.

-E prima oară când v-ați certat, doar pentru că arunca cu alune în tine. Și în mine a dat și nu m-am supărat. Voi doi...de cănd vă cunosc, adică de o viață, ați fost mai apropiați decât cu frații voștri.

-Sunt un idiot, spun și plec la mine în cameră.

P.O.V SOPHIE

Ies din sală și cobor în bucătărie să-mi pun un pahar cu apă, dar acolo erau minunatul meu frate și Kim care se "mâncau" între ei.

-Bleah. Luați-vă o cameră, le spun și ei râd.

-Geloasă, spune Kyle și mă îmbrațișează.

-Ai nimerit-o! îi zic eu. Bine n-am venit aici să-mi declar iubirea fața de fratele meu, ci să beau apă, continui eu.

-Ce soră mai am si eu...

Îmi pun apă într-un pahar și o beau.

-Auziți?

-Nu, am surzit, spune Kyle.

-Vreți să ieșim? Toți.

-Da! spune Kim.

-Eu mă duc să fac un duș, voi să-i anunțați și pe ceilalți.

Am facut un duș de 10 minute. Mă îmbrac într-o pereche de blugi albștrii tăiaţi și un tricou alb cu dungi albastre mai larg. Părul mi l-am lăsat desfăcut, m-am dat cu rimel și tuș. Mi-am pus ceasul auriu primit de la Adam de ziua mea anul trecut și câteva brățări aurii. 

Cobor și îi văd pe toți jos, adică aproape pe toți.

-Unde-i Ryan? îi întreb.

-Sus, vine imediat, îmi răspunde Chloe.

-Vai, Soph, ce ceas frumos ai! De unde îl ai? întreabă Adam.

-Nu știu. Cred că l-am primit, îi răspund.

Ryan coboară încet fără nicio problemă.

-Eu merg cu skate-ul. Voi?

-Și noi.

Ieșim din casă și ne hotărâm să mergem în parc.  În Londra toată ziua eram la rampă.

Ajungem într-un parc mare.

-Eu...spun dar ma opresc.

-Tu ce? întreabă Sam.

Începe să mă doară arcada iar. Mi-am pus mâna la locul durerii. Doare așa rău.

-Eu...rămân aici puțin, le spun.

Toți pleacă dar Ryan rămâne. De ce?

-Ești bine?

-Da.

-Soph...

-Sunt bine, okay? Poți pleca!

El pleacă și rămân singură. Tot ce-am făcut de când sunt aici a fost să stau închisă în casă. Nimic special. Bine, sunt aici de 3 zile.

Mă ridic și merg încet. Nu știu ce să fac. Mă plictisesc. Mă pun pe skateboard și încep să dau din picior tare. Mi-am pus ambele picioare și merg repede, prea repede. Nu mă mai pot oprii. Cum dracu sa fiu așa proastă? Dacă mă opresc acum o sa cad în cap. Un copil se pune în fața mea. N-am cum să-l ocolesc. Trotoarul e prea îngust. O iau în dreapta, dar intru într-un copac. Simt cum îmi curge sânge pe tâmplă. Îmi pun mâna  la arcada. Când mi-o trag văd mult sânge. N-am nimic la mine, niciun șervețel, nimic. Nu pot merge așa pe stradă. Trebuie să sun pe cineva, dar nu pe Kyle.

Mă uit în agendă și apelez primul număr.

-Unde sunteți? întreb.

-La o rampă,spune  Sam.

-Mai știi unde m-ați lăsat?

-Da.

-Mergi acolo și apoi mergi direct în față.  Dar să nu vină Kyle, te rog! spun și închid.

Aștept vreo 10 minute și apare Sam.

-Doamne Sophie, ești bine?

-Da. Mă duci te rog acasă?

-Da, hai.

* * *

Mă întind în pat și îmi pun o compresă rece pe frunte. Stau așa vreo 15 minute, apoi îmi pun un pasament.

Cobor și îi văd pe toți în living. Ryan, Chloe și Sam se jucau jocuri video, Kim se uita într-o revistă, Adam desena și Kyle se juca pe telefon. Da, Adam desenează chiar frumos.

-Ce distracție pe aici, spun.

-Unde ai fost? intreabă Kyle.

-În cameră.

-Da, dar înainte. A plecat și Sam și apoi nu vă mai găseam. Unde ați fost?

-Acasă.

Ryan se uită cand la mine, când la Sam.

-Eu urc în cameră, sunteți plictisitori.

My strange life (PAUZĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum