2.Bölüm ''Alışveriş.''

21.2K 638 59
                                    

Eve geldiğimde kapıyı açıp içeri girdim.Direk odama çıktım leptopumun yanında bir not duruyordu:

-Azra ben Mete 'lerdeyim sende hemen gel.

Daha yeni taşınmış komsularımıza annemin kanı hemen kaynamıştı.Şuna baksana dün bir bugün iki.Önemsemiyerek aşagı indim.Kapıyı kapatıp Mete' lerin ziline bastım kapıyı Mete açtı tabii soğuk kanlılığını koruyarak.

"İçeri gir çok işimiz var."

"Çok işimizmi var ?sen ben ve iş" alayla konuşarak içeri girdim.Uzun koridordan geçip annemlerin yanına gittim.Burcu hanım

"Azra' cım yarın Mete'nin arkadaşının doğum günü bugün alışverise gidicek sende onunla gidermisin?O pek bu işlerden anlamaz.Sen ona yardım edermisin?"Gitsem miki?

"Peki ne zaman ?"diye sorduğumda Mete

"Şimdi"dedi.

Başımı onaylarcasına sallayıp kapının yanına gittim.Ayakkabımı giyip dışarı çıktım.Mete siyah bir arabanın yanına gidince onun olduğunu anladım.Şoför koltuğuna oturdu.Bende arkadaki yolcu koltuğunun kapısını açıp kafamı içeri soktum tam binecekken

"Oraya değil yan koltuğa bineceksin "diye emir verdi.

Bu çocuk emir vermeyi çok seviyor galiba diye içimden geçirdim.Ve kapıyı açıp yan koltuğa binmemle gaza basması bir oldu.

Sessizce alışveriş merkezine vardıgımızda arabadan indi ve benim inmemi bekledi.Bende inince bir mağazaya girdik.Gitti bir kaç kıyafete bakıp başını olumsuz bir şekilde sallayıp yanıma geldi.

"Hiç bir şey yok bide sen baksana."

Bende gidip bir kaç üst pantolon falan seçerken yanıma geldi.

"Senin babanı hiç görmedim nerde çalışıyor?" Neden sormuştu bir anda?Babam benim en hassas noktamdı.Ve Mete en hassas noktamdan vurmuştu.

Elimdeki kıyafetleri yere atıp hızlıca mağazanın çıkışına giderken kolumdan tutup beni kendine çevirdi ağladığımı görünce

"Bilmiyordum özür dilerim" dedi yumuşak sesiyle.Soğukluğundan eser yoktu.

"Önemli değil ben sadece...-" derken lafımı kesip "ağlama" dedi.

Elimle göz yaşlarımı sildim.

"İyimisin?"

"Evet bu konunun açılmasını sevmiyorum"

Babamın konusu açılınca öldüğü günü ağlamaları bağırmaları tekrar tekrar yaşıyordum.

Bir mağazadan girdik diğerinden çıktık fakat beyfendi kabinde kıyafetlerini giyip bana göstermeden aldı.Alışveriş bitince bir mağazanın önüne geldik

"Sen burda bekle elbise alma sırası bende "İçeri girdim.Siyah güzel bir elbise beğendim bana olunca hemen Mete'ye göstermeden parasını ödeyip çıktım.Mete beklediği yerde yoktu bir yere gitti galiba gelir şimdi diye beklerken bir tane adam yanımdan geçerken omuz attı.

"Oha hayvan!"omzumu acıtmıştı.

"Bana mı dedin güzellik."Mete yanıma geldi olan biteni anlaması pek uzun sürmedi.

"Sen napıyorsun omuzumu acıttın."Şuna bak birde büyük olduğu halde sırıtıyor.

"Özür dilerim güzellik" deyip bana yaklaştı.Benim adamı ittirmem ise işe yaramadı

"Sen kime güzellik diyorsun lan!"

Deyip Mete adama kafa attı adam yerde yatarken

"Mete hadi gidelim boşver" diyip kolundan çekiştirdim.

"Adam ol lan biraz kendinden 20 yaş küçük kıza asılınırmı ?"
diye bağırdı.Sonra Bir elimle Mete'nin kolundan tuttum diyer elimle poşetleri taşıdım arabanın yanına gelince bagajı açıp poşetleri koydum.Mete'ye döndügümde burnu kanıyordu.

"Mete burnun kanıyor "

"Bişey olmaz "dedi omuz silkerek.Neden böyle davranıyordu.Umursamazca.

Hemen arabaya binip ilk yardım çantasını aldıp.Mete nin burnuna pansuman yaptım.Arabaya bindik Eve giderken" sormamda sakınca yoksa senin baban nerde ?"

"Babam kaptan 1-2 senede bir geliyor yani senin anlıyacağın bana babalık yapmıyor."

Hiç bir şey demedim.Eve geldiğimizde arabadan inince yanına gittim.

"Neden o adama kafa attın?"

Omuz silkip "Canı dayak istiyordu"dedi.

"Teşekkür ederim"

"Etme"diyerek bagajdan poşetleri alıp merdivenlerden çıktı.Gözlerimi devirip bende arkasından gittim.Eve girdiğimizde annem

"hadi Mete Kıyafetlerini giy bakalım dedi."

"Tamam "deyip odasına gitti.

Ben eteğimle uğraşırken

"İste benim oğlum!"diye Burcu hanım seslenince başımı kaldırdım içimden oha çok tatlı olmuş diye geçirdim.Mete odasına çıkıp üstündekileri değiştirip aşağı geldi.

Annem" hadi gidelim biz Azra"

Başımı onaylar gibi sallayıp "tamam "dedim.Annemle Burcu hanım kapının olduğu yöne gidince Mete "Benle geldiğin için tesekkür ederim."dedi.Ve devam etti.

"Yarın saat 12:00'de hazır ol ."

"Tamam" deyip annemin arkasından gittim.Eve gittigimizde poşeti aldım odama çıktım içinden siyah mini elbisemi çıkarttım.Dolabımdan boş bir askılık alıp astım.Ve altına siyah topuklu bir ayakkabı uydurup dolabıma koydum.Aşağı inip annemle 1-2 saat film izledik sonra annem

"Azra ekmek al da akşam yemeğini yiyelim "

dedi.Tamam deyip evden çıktım.Ekmeği alıp eve doğru geldiğimde Bir kızın Mete'yi yanagından öptüğünü gördüm.Ve kız şuan çok mutlu gözüküyordu.Hızlıca merdivenlerden çıkarken Mete beni görmüş olmalı kolumdan tutup durdurdu.

"Azra yanlış anladın."

"ne yanlışı öpmenmi ? Öpmen yanlış değil bana sevgilinin olduğu söylememen yanlış."

"O benim sevgilim değil sadece..."

"Bana açıklama yapmak zorunda değilsin Mete ben senin sadece Komşunum.Ve ya arkadaş"Arkadaş gelimesine vurgu yaptım.Merdivenlerden çıktım Mutfağa ekmeği koyup

"Ben aç değilim sen ye yemeğini anne benim uykum var "

Verdiği cevabı duymamazlıktan gelip odama çıktım.Kendimi yatağa atıp düşünmeye başladım kimdi o kız?

Hem ben neden öyle yapmıştım ki sevgilisi işte.Hem banane ki.Sevgilisi olamazmı?

Sadece Benimsin !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin