"Azraaa!!"
Annemin seslenişiyle uyandım.
"Hadi kalk saat 11:00 12:00'de Mete'nin arkadaşının doğum günü var."
"Ben git-mi-yo-rum."dedim bastıra bastıra söyleyerek.
"Nasıl gitmiyorsun onu yalnızmı bırakacaksın?Hemen hazırlan"
Tabi annemim hiçbir şeyden haberi yoktu.Dün ki olaylar beni ilgilendirmezdi benim verdiğim sözü tutmam lazımdı.Tam olarak söz vermesemde kabul etmiştim partiye gitmeyi.
Derin bir of çekip sıcak yatağımdan kalktım.Elimi yüzümü yıkayıp dolabımdan siyah elbisemi aldım.Giydim saçlarımı hafif dalgalı yaptım elime siyah topuklu ayakkabılarımı alıp aşağı indim.Annem
"Çok güzel olmussun Azra"Diyerek ilk iltifatları yapmıştı.
"Eee kimin kızıyım "
deyip sırıttım.Annem 'de güldü.Hızlı bir şekilde bana kahvaltımı yaptırdı.Kahvaltım bitince ayakkabılarımı giydim kapıyı açarken "iyi eğlenceler "diye seslendi annem.'Aman ne eğlence ne eğlence' diye içimden geçirdim.
Aşağı indiğimde Mete arabada bekliyordu beni.Yanına asık bir suratla yaklaştım arabadan indi .
"Aslında gelmiyecektim annem ısrar etti."dedim açıklamada bulunma hissiyle.
"Bin arabaya"dedi net bir şekilde.
Arabaya bindiğimde
"O kız benim sevgilim değil."diyerek açıklamaya yaptı.Yapmasını beklemiyordum aslında.
"Sevdiğin mi?"dedim kendimi tutamayarak
"Hayırr sadece eski sevgilim."dedi
"Sen eski sevgilini hâla öpüyormusun? Veya buluşuyormusun?"dedim yine merakıma yenik düşerek.Çenemi tutmayı ne zaman öğreniceğim?
"O çağırdı bir daha buluşmayacağım zaten Ve o beni öptü ben onu ittirdim."
"Tamam açıklama yapmana gerek yoktu."dediğimde gelmiştik bile.
Arabadan indi bende inince Kafeye girdik.bir masaya oturduk.herkes iyiki doğdun Cüneyt diye bağırdı.Sonra Mete Cüneyt'in yanına gidince bende peşinden gittim.
"İyiki doğdun kardeşim."
"Saol kardeşim nerelerdesin taşındın gözükmüyorsun bayağıdırlı."
Bende elimi uzatıp "iyiki doğdun ben Azra"dedim gülümsemeye çalışarak
"Bende Cüneyt "dedi elimi sıktı.
Mete'nin kulağına eğilip" bu kız kim?" diye sordu.Mete "yan komşumuz "dedi.
Sonra benim duyabileceğim bir şekilde Mete'ye bakarak
"boşsa bana ayarlasana dedi".Mete
"sonra anlatırım" dedi.Ve yanımdan ayrıldı.Cüneyt'le biraz sohbet ettik.Masaya yöneldiğimde Mete yoktu göz gezdirince yine o dünki kızın ona sarıldığını gördüm.Gözlerimi başka bir noktaya bakması için zorlasamda olmadı.Nerdeyse bir 50 saniye sarıldılar. Onları izlemek için gelmemistim ki ben buraya.Sözümü tutmak için gelmiştim.Ve tuttuguma göre gidebilirim.
Cüneyt beni giderken görünce yanıma geldi.
"Ne oldu? "Dediginde cevap vermeden kafeden çıktım.Hızlıca yürürken bir taksi durdurup bindim.Böyle durumlarda taksi nasıl hemen geliyordu ki?Filmlerdeki gibi derken parti için geldiklerini anlamam uzun sürmedi.
Aslında neden ağladığımı bilmiyordum.Onu sevmiyordum ama öyle görünce gözümden akan yaşlara engel olamadım.Hani artık sevmiyordu.Peki seviyorsa niye o kız yerine partiye beni götürdü?
Mete'den
Masaya baktığımda Azra orda yoktu.Cüneyt geldi yanıma "abi sen naptın Azra seni görünce gitti."
Hızlıca kafeden çıkıp arabaya bindim.Kızla bir daha görüşmeyeceğim demiştim Azra'ya.Eve giderken kayalıkların orada oturduğunu gördüm.Arabayı park edip yanına doğru ilerledim.Yanına gittiğimde
"Beni neden oraya götürdün? "
"Ne alaka?"dedim.
"Yeniden başlayalım sadece komşu Azra ve komşu Mete var.Zaten bir şey değişmeyecek sen benle sadece oyalanıyordun.Bir daha görüşmeyelim."Diye bağırarak gitti.
İlk defa bir kızdan koca bir tekme yemiştim.Ama haklıydı ona söz vermiştim.Tamam sevgili olmayabiliriz onu sevmeyebilirim ama birlikte olduğumuz için böyle anlaması gayet normaldi.Arkadaş olamaya çalışıyordu.Sinirli bir şekilde eve doğru yürüdüm.
Kahretsin!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Benimsin !
Novela JuvenilBeni kendine çekti.Üzerimde ki kırmızı elbiseye bir süre baktı.Sonra gözlerini gözlerimle buluşturup ; "Kırmızı aşkın rengi Sende benim aşksın,aşıksın,aşkımsın SADECE BENİMSİN"o büyülü sözleri söyledi.Ve alnıma sahiplenici bir öpücük bıraktı.