"Tabaklar hazır.Yemekler hazır"evin içinde volta atıp duruyordum.Sevgili ailem ise Aslı hariç 'ne oluyo'der gibi bakıyordu bana.Aslı'da benimle aynı durumdaydı.
"Azra elbisem güzel mi değistireyim mi?"üzerine saks mavisi bir elbise giymisti.Ve gözleriyle çok uyumluydu.
"Hayır çok güzel"
"Ya kızlar bu takım elbise beni sıktı ben degiştiriyorum bunu"
Takım elbiseye alışık olmayan Arda abi ise yakınıyordu.Kravatı eliyle gevşetti.
Zilin sesiyle yönünü degistirip kapıya baktı.
Aslı ile kapıya dogru kostuk.
"Kızlar bu kadar hevesli olmayın.Kız evi naz evi diyorlar "deyince Arda abi ,Aslı'yla güldük. Arda abi kapıyı açtı.
Kırmızı çiçeklerle ve siyah takım elbisesiyle Faruk gelmişti.Hemde ailesi sandığım kişilerle.
Onları içeri buyur ettik.Koyu sohbet içerisindeydiler.
"Canım ben Ecrin"diyerek sarışın bir kız elini Aslı'ya uzattı.
Aslı gülümseyip sıkarken Faruk gelip
"Aşkım bu ablam Ecrin"dedi.Demek ablasıydı.Benziyorlardı zaten.Sarışın ve güzel kızdı.
Bende elini sıkıp ismimi söyledim.Ve zil çaldı.
Hızla kapıyı açtığımda papatya almış deniz mavisi gözleriyle bakan sevgilimi gördüm.(Pardon koca adayımı.)
Buket hanımda (yani annem olucak kaynanamda)yanındaydı.Birde Murat bey.Mete istemesede gelmişti istemeye.'sen benim oğlumsun ve bende senin yanında olacağım'demisti.Mete ise bir arıza çıkmaması için kabul etmişti.Kaç yıl sonra çıkıp gelmişti buna Mete'nin alışması biraz zaman alicakti.
Keşke daha önceden sevgili oldugumuzu söyleseydik diye geçirdim içimden.
İçeri buyur edip tanıştırdım teyzemler ve Faruk'un ailesiyle.
Hepsi sohbet ederken Mete yanıma geldi.
"Prenses çok güzel olmuşsun"
"Sende çok yakışıklı olmussun"
Arda abi ile Faruk konusuyordu.Yanında ise Aslı ile Ecrin abla vardı.
"Azya bu abi kim?"Alper'in seslenisiyle ona odaklandım.
"Meraba yakışıklı ben Mete"diye elini uzattı Mete.
Alper gülümseyip kendini tanıttı.Aynı şeyi Faruk'ada yapınca kulağına eğilip'o senin artık enisten'dedim kendimi daha fazla tutamayarak.
...
Uzun bir masa kurmustuk.Büyükler masanın başındaydılar.
Bir yandan yemek yerken diğer yandanda konuşuyorduk.Yani ben sadece bana sorulan soruları cevaplıyordum.
Annem bana dönüp
"Annecim Mete ile birlikteliginizi bize daha önceden neden söylemediniz?"derken içtigim çorba boğazıma kaçtı.Annecim bu sorunu çözmemişmiydik?
Ben öksürük krizine girereken yanımdaki Aslı sırtımı sıvazlayıp su verdi.
Güzel soruydu.
"Şey annecim bu sorunun cevabını Mete vermek istiyormuş degilmi Mete?"dedigimde az önce bana gülen Mete şimdi ise sen ciddimisin? Bakışı atıyordu.
"Şey Burcu teyze biz aslında söyleyecektikde zaman olmadı.Söyleyemedik.Herşey üst üste geldi.Özür dileriz biraz saklamış gibi olduk ama"
"Peki"dediginde annem Mete derin bir nefes verdi.
"Faruk ile Aslı"diye başladı Talha amca (Faruk'un babası)
"Siz ne zamandırlı sevgilisiniz?"diye ekledi.
"Biz yeni tanıştık efendim.Tabi önceden bir birimizi tanıyorduk.Fakat ben ona olan aşkımı görmemiştim"dedi Aslı rahatça.Şu rahatlık bende yok he.
"Faruk sen hangi ünüversitede okuyorsun?"
Faruk bizden 2 yaş büyüktü.Yani kimlikte öyle degildi sadece 1 yıl erken verilmiş okula.1 kerede sınıfta kalmış kavga ettigi icin.
"İstanbul ünüversitesi"diye cevapladı Faruk , eniştemin sorusunu.
Enistem başını memnuniyetle salladı.
Ecrin abla ile annemler konusmaya başladılar kendi aralarında.
"Ecrin'cim seninde kalbini kazanan biri yokmu?"dedi teyzem Ecrin ablaya merakla.Soruya bak.
"Yok Selda teyze"
"Şimdi Asyı ablam ile Fayuk 'mu evyenicek"diyen Alper'e döndüm.
Herkes onun bu peltek konusmasına gülüyordu.
"Evet birtanem"
"Sen kimle evyeniceksin?"
Mete lafa atladı dururmu hiç.
"Benimle evlenicek"dedi bilmisce
"Hımm tamam izin veyiyoyum evlenebiliysiniz"dediginde kendimi tutamayıp güldüm.
Test edilip onaylandı...
Aklıma ünüversite ismi gelmedi bende istanbul ünüversitesi dedim.Bir sonraki final bölümünde görüşmek üzere Allah'a emanet olun.
**Goodgirle**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Benimsin !
Teen FictionBeni kendine çekti.Üzerimde ki kırmızı elbiseye bir süre baktı.Sonra gözlerini gözlerimle buluşturup ; "Kırmızı aşkın rengi Sende benim aşksın,aşıksın,aşkımsın SADECE BENİMSİN"o büyülü sözleri söyledi.Ve alnıma sahiplenici bir öpücük bıraktı.