Arkadaşlar multimedia'daki Faruk keyifli okumalar...
Arkada duyduğum ses gülümsememi yüzümde soldurdu.
İşte asıl şimdi yanmıştım.
"Azra gece gece napıyorsun burda?Üstelik bu kim?"
Arkamı döndüğümde sokak lambasının altında sinirli gözlerle bakan Mete ile karşılaştım.Ne diyecektim ben?
"Azra sana napıyorsun burda dedim"dedi iğneleyici sesiyle.
Hiç bir şey diyemiyordum.
"Ben şey"
"Ney Azra ney"
"Her şeyi tüm ayrıntısıyla anlatacağım"
Deyip elimi uzattım.Eğer tutarsa dinlemek istiyordur.Eğer tutmassa bana güveni hem azalmış hemde dinlemek istemiyordur.
Elimi sıkıca tutmasıyla irkildim.
Demek bana güveni tam.Bende bu güveni eksiltmeyeceğim.
Elini çekip arka bahçedeki çardağa doğru götürdüm.Arkamızdanda Faruk geliyordu.
Oturup Mete'yi karşıma oturttum.
"Mete ben seni aradığımda sesin garip geliyordu.Barda olduğunu ve gelmeyeceğini söyleyince bende seni merak edip bara gittim.İşte seni ararken aşağı kata indim.Orda Faruk'la karşılaştık.Faruk benim kuzenim Aslı'yı seviyor.Oturup biraz konuştuk falan sonra ben eve gideceğimi söyleyip çıktım odadan yukarı çıkarken birisi kolumdan tutup duvara ittirdi.Sarhoş bir adam.İttiremiyordum bile işte tam öpecekken Faruk geldi görmüş beni adamı dövdü özür diletti benide eve bıraktı.Yani senin anlayacağın beni o pislikten kurtardı.Bende Aslı'yla aralarını yapıcam işte. "
Derin bir nefes alıp verdim.Evet tam ayrıntıya girmemiştim fakat eğer beni sandalyeye bağladığını öğrenseydi kavga çıkabilirdi.
Beni kendine çekip sarıldı.
"Evet bara gittim.Ama içmedim.İçemedim.Senin sesini duyunca kendime geldim.Biraz gezmek için sahile indim."
"Ben hep senin yanındayım ne pahasına olursa olsun"
"Biliyorum"
Kolunu omzumdan çekip ayağa kalktı.Bizi izleyen Faruk'un yanına gidip elini uzattı.
"Ben Mete"
"Ben de Faruk" diyerek elini sıktı.
"Sevgilimi kurtardığın için teşekkür ederim"
"Kim olsa aynı şeyi yapar"
Aslında yapmazdı.
Faruk'u evine gönderip bizde eve girdik.
...
Okulun bitmesine iki gün kalmıştı ve biz son günler olduğu için okula hiç uğramadık.İki gün sonra birde parti işi çıktı.Liseye veda partisimiymiş neymiş.Aslında benimde işime yaradı.Aslı'yı çağıracaktım.Elimde telefonla arasam mı aramasam mı diye düsünürken son anda aklıma gelen fikirle numarasına tıkladım.
"Alo"
"Alo Aslım nasılsın"
"İyiyim canım sen beni ararmıydın hiç"diye imalı imalı konuştu.
"Sanki sen beni çok arıyorsunda aman neyse ee napıyosun?"
"İyiyim ev okul öyle"
"Bize gelsene hem biraz kafan dağılır hemde bizin okulun partisi var iki gün sonra ona gelirsin banada hazırlanmam için yardım edersin"
"Aslında süper olurda Azra hiç gelesim yok"
"Eğer gelmessen seni kuzenlikten reddederim."
Telefonda kahkahası yankılanırken bende güldüm.
"Tamam bebek ilk uçakla oraya geliyorum"
"Bekliyorum"
"Tamam canım hadi teyzemede selam söyle"
"Tamam canım hadi öptüm"
Telefonu kapatıp keyifle komidinin üstüne koydum.
Bu işte tamam.Şimdi sıra bu güzel haberi Faruk beye verelim.
Tekrar telefonu komidinden alıp Faruk'u aradım.
"Alo"
"Alo Faruk ben Azra"
"Efendim Azra"
"Sana güzel bir haberim var.Seninki yarın ilk uçakla geliyor"
"Nee!!"
"İste buda benim marivetim."
"Azra sen süpersin"
"Biliyorum biliyorum"
"Vay egolu kız"
"Bu konuda sevgilime çekmişim malesef"
"Eee nerde karşılaşıcağız?"
Aklıma gelen Aşk planının 1.Aşamasını anlattım.
Evet oyun Aslı vs Faruk için başlasın....
Arkadaşlar finale aşağı yukarı 10 bölüm kaldı.Finalden sonra özel bölümler olup tamamlanacak.Ve arkadaşlar 11,5bin kisi oldu okuma sayımız.Beraber bu güne kadar geldik.Siz istemeseydiniz ben kitabı erken final yapmayı hatta silmeyi düşünüyordum.Bu konuda size teşekkür ederim beni vazgeçirdiğiniz için.Bölümler eğlenceli ve uzun olucak.Yorumlarınızı bekliyorum.
Beni destekleyen :
Zep_ney
Sinemyldzz
Sholl_wad
BayanStyles806
fenerli-girll
aLoNeAnGeL2
esra06kndl
sinemdenn
FidanSayhan
kubraturken58
............Tesekkür ederim ...............
Goodgirle ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Benimsin !
Teen FictionBeni kendine çekti.Üzerimde ki kırmızı elbiseye bir süre baktı.Sonra gözlerini gözlerimle buluşturup ; "Kırmızı aşkın rengi Sende benim aşksın,aşıksın,aşkımsın SADECE BENİMSİN"o büyülü sözleri söyledi.Ve alnıma sahiplenici bir öpücük bıraktı.