Sabah uyandığımda güneş ışınları odamı doldurmuştu heryer aydınlıktı.
Kısa bir duş alıp aşağı indim.
-Anneeee
Ses gelmeyince mutfaga girdim.
Kahvaltı hazır duruyordu.Ve bir not vardı.Kızım benim işim çıktı 4-5 gibi gelirim kahvaltını yap.
Hızlıca kahvaltımı yapıp masadan telefonumu aldım.Mete'yi aradım.
"Alo Mete"
"Ne oldu?"
Harika bir cevap öyle değilmi?"Sen dün beni maça götürdün ya bende seni bugün bir yere götürcem."
"Tama kaçta gidiyoruz"
"Saat 12:30'da "
"Tamam "
Deyip kapattı.
Odama çıkıp üstüme siyah tshirt asker ceket altına siyah dar paça pantolon giydim.Saçlarımı örüp sağ omzuma attım.Evet şimdi hazırdım.
Telefonumu ve anahtarımı alıp evden çıktım."Günaydın"
"Günaydın Mete"
"Eee nereye gidiyoruz"
"Imm gidince görürsün"
Arabaya bindim o da binince yolu tarif ettim."Alışveriş merkezimi?"
"Evet"diyip arabadan indim.Bir mağazaya girdik."Gelmişken ozaman bende kendime tshirt bakim"
"Tamam"Gezinirken mankende tshirt gördüm yanına gidip almaya çalışırken Mete geldi yanıma
"Azra o benim almayı aklından bile geçirme"
"Ama ilk ben gördüm"
"Ama o benim"
Mağazada çalışan görevli bir bayan yanımıza geldi."Üzgünüm bu tshirtün başka bedeni yok sadece mankende kalmış"
Mete kadına kaş göz işareti yaptı tabi ben ne olduğunu anlamadım.Kadın konuşmaya devam etti.
"Ve mankendeki tshirt satılmıyor"
Bende beyaz mini bir elbise beğenmiştim en azından onu almam lazımdı.Bedenini istedim getirince elbiseyi alıp kabine girdim.Elbise tam bana göreydi sanki benim için yapılmıştı.
Mete'den
Azra kabinden çıkınca gözlerimi ondan alamadım TEK KELİMEYLE HARİKA olmuştu.Beyaz elbise tam bedenine göreydi.
Çok güzel görünüyordu."Mete, Mete!"
"Hı efendim"
"Daldın beğenmedinmi güzel olmamışmı?"
"Eh idare eder biraz iyi"
"Yani alimi"
"Al"diyip kasaya doğru gittim.
Kabinden üzerindeki elbiseyi çıkartıp kendi kıyafetlerini giymişti."Elbiseni ver"
"Ben öderim Mete"
"Azra ben varken ödeyemezsin şimdi elbiseni ver"
"Tamam tamam"
Elbiseyi alıp hediye poşetlerine koydum.Azra dışarıda bekliyordu."Al"poşeti uzattım
"Mete çok teşekkür ederim"deyip boynuma atladı.
Bu kız en küçük bir şeyde bile mutlu olabiliyordu."Tamam hadi eve gidelim"
Beni başıyla onaylayıp önde yürümeye başladı.Ona yetişip
"Yarın Gizem gidiyor onu yolcu edelim."
"Tamam sadece o mu gidiyor"
"Annemde gidicekmiş"Azra'dan
Arabaya binince Mete radyodan şarkı açtı.Bide seviyom dedi
Sana yanıyom dedi
İnan ölüyom dedi
Vah vah vah
İş verip tüydü
Ortada koydu
Aşkıma kıydı vah vah vahBu şarkı tam Yiğit'le beni anlatıyordu.Seviyorum dedi sana aşığım dedi beni bırakıp gitti.
Aklıma gelince gözlerimden damlalar aktı.İçimde kötü bir his vardı sessiz bir şekilde ağlıyordum.
Kumsala doğru geldiğimizde"Mete arabayı dur dur!"
"Ne ? Neden?"
"Mete dur dur"
Ağlamaklı bir sesle konuşmuştum.
Araba durunca hızlıca inip kumsala doğru koştum.Denizin kıyısına gidip hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştım Nedeni:Yiğit.
Kalbim yerinden çıkacak gibi hızlı atıyor.Hem bağırıyor hem ağlıyordum.
"Allahım neden ben"
"Neden ben"
"Ben kimseye güvenemiyecekmiyim."Mete yanıma gelip ayağa kaldırdı.Gözümden hâla yaşlar akıyordı.Belimi sıkıca kavrayıp beni kendine yaklaştırdı.Nefesi yüzüme geliyordu.
"Ağlama"
"O.. için ağlama değmez"
"Ben onun seni bıraktığı gibi bırakmayacağım"
Yanağımdan öpüp geri çekildi.
"Hadi eve gidelim"Eliyle göz yaşlarımı sildi ve arabaya doğru ilerledi.
Bende yanına gidip arabaya bindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Benimsin !
Teen FictionBeni kendine çekti.Üzerimde ki kırmızı elbiseye bir süre baktı.Sonra gözlerini gözlerimle buluşturup ; "Kırmızı aşkın rengi Sende benim aşksın,aşıksın,aşkımsın SADECE BENİMSİN"o büyülü sözleri söyledi.Ve alnıma sahiplenici bir öpücük bıraktı.