Elinde telefonunu çıkartıp bir resim açtı.
Yuhh ohaaa deve nin bale papucu.Oha demişmiydim????
İşte şimdi yanmıştım.
"O kim tanımıyorum"dedim korkak çıkan sesimle.
"Eminmisin bence hiçte öyle durmuyor"dedi tek kaşını havaya kaldırarak.
Evet durmuyor çünkü karşımda Eren'in fotoğrafı vardı.Sandalyeye bağladığı için bileğim acıyordu.
"Hayır tanımıyorum"diye direndim fakat nafile.
"Bak güzelim biz bu p*çin gelmişini geçmişini araştırdık.Ve sende varsın Azra Özer"
Eren kuzenim Aslı'nın sevgilisiydi.
"Aslıyı nerden tanıyorsun?"diye bir soru yönelttiğinde.
"Ku-kuzenim.Sen neden o nu arıyorsun?"diye soruya karşılık verdim.
"Kuzenin mi?"
"Evet"
Yanıma gelip çömeldi.Elimi çözdü.
Ona şaşkınca bakarken yanıma oturdu.
"Sana her şeyi anlatacağım beni iyi ve dikkatli dinle"
Başımı olumlu anlamda sallayıp dinlemeye koyuldum.
"Ben ben onu çok seviyorum Azra.Deliler gibi aşığım.Yeterki o benim olsun.Evimin kadını çocuklarımın annesi.O beni istesin ben onun için ailemi bile karşıma alırım.Aslında pek fazla düğün gibi yerleri sevmem fakat annem zorlayınca kıramayıp düğüne gittim.İlk olarak orda gördüm onu.Sarı saçlarıyla öyle güzel bakıyordu ki.Hani ilk görüşte aşka inanır mısın? Derler ya aynen öyle ben onu ilk görüşte sevdim.Yeşil gözleriyle büyülemişti beni.Gittim tanışmak istedim yüz vermedi.Sevdiğimi söyledim tınlamadı bile sonradan sevgilisi olduğunu öğrendim.Bende o sevgilisi Eren'midir nedir onu kaçırttıracaktım.Kapıda duydukların yalan.Seni adamlarım görünce öyle konuştum.Evet mafya olmayabilirim ama adamlarım var .Sadece Aslı için yapacaktım herşeyi."
Aşka bak.Hemde benim kuzenimle.
"Peki beni niye burda tutuyorsun?"
"Ben senin onun kuzeni olduğunu bilmiyordum.Adamlarım yanlış araştırmış galiba.Aslı'yı araştırınca fotoğraflarda sende vardın.Şansa bak ki karşıma çıktın.Bende senin Eren p*çiyle bir bağlantın olduğunu sandım."
"Tamam yinede beni bıraktın"
"Peki sen neden buraya geldin?"diye bir soru yönelttiğinde nerden başlasam diye düşündüm biran.
"Ben sevgilimi arıyordum.Mete'yi"
"Hımm peki bana yardım edecekmisin?kuzenin için"
"Ederim etmesinede Aslı biraz inatçı ve kafasının dikine giden biri.Hem sevgiliside var.Ama beni çok sever bence bu bir artı olabilir."
Gülümseyerek karşılık verdi.
"Ben eve gitsem iyi olcak."
"Ben bırakim seni"
"Yok ben giderim"
"Peki "
Yanından kalkıp odadan çıktım.
Derin bir nefes alıp verdim.
Allah'tan Aslı'nın sevdiceği çıktı.Hoş ve yakışıklı çocuktu.Kumral olduğu için Aslı'yla çok yakışırlardı.Az önce beni sandalyeye bağlayıp soğuk davranan benden 1-2 yaş büyük adam şimdi kuzenimi seven ve iyi davranan biri oldu.İlginç.
Karanlık koridorda elimi duvara sürterek gittim.Yukarı çıktığımda müzik kulağımı doldurdu.
Bu da kulak yani boru değil demi??
Tam giderken biri hızla kolumdan kavrayıp duvara sertçe vurdu.Sırtım acırken dişimi sıktım.
Gözümü açtığımda.Sarhoş biri vardı karşımda.
Gözü gözüme çarparken korkumu belli etmeye çalışmayarak tüm gücümle itmeye çalıştım.
Pek başarılı olduğum sayılmaz.Bir tık oynamadı.
"Bir rahat dur güzelim "
Yüzüne tükürünce sinsice güldü.
İki elini basımın çevresine koyup kapana kıstırdı."Ya bir git benim sevgilim var nolur bırak beni"
"Şşş olmaz ama"
Çığlık atıp bağırsam işe yaramazdı.Müzikten kendi konuştugumu zor duyuyordum.
Hiç kimsenin dikkatini çekmiyordu.Lanet olsun.
Başımı sabitleyip dudaklarıma yöneldi.
Hiç bir şey yapamıyordum.
Tekme atsam olmuyor.
Tam öpecekken birden geriye doğru gitti.
Kurtulunca sırtımı duvara sürterek.Aşağı eğildim.
Bağrışma sesleri geliyordu.Muhtemelen korumalar gördü ve şuan dövüyorlar.
Yere oturup sinirden ağlamaya başladım.
Yanıma biri çömelince başımı kaldırdım.
O çocuktu.Aslı'yı seven.
Yanında bana sırnaşan adam vardı.Yüzü kandan belli olmuyordu.
"Özür dile lan kızdan"
Diyerek adamın ensesini sıktı.Konuşulanları zor duyuyordum.
"Özür dilerim."
"Bir daha bu kızın yanında görürsem seni s*kerim anladınmı?"
"Tamam abi"
Ensesinden iterek uzaklaştırdı adamı ve yanıma eğilip beni kaldırdı.
"İyi misin"
"Sen gelmeseydin...-"
"Şş tamam geçti"
Kolumdan tutup dışarı çıkardı.
Siyah bir arabaya binince bende bindim."İyi ki geldin teşekkür ederim."
"Telefon numaranı almak için geldim arkandan.İletişim kurmak için.O adamı görünce bir güzel benzettim zaten"
Telefon numaramı verip onun telefon numarasınıda kaydettim.
Kim:Aslı'nın sevdiceği diye kaydettim.
Evin yolunu söyleyince eve doğru yol aldık.
Apartmana gelince arabadan indim.
"Haa bu arada ben Faruk"
"Beni zaten biliyorsun"
Kahkaha atınca bende güldüm.
Arkada duyduğum ses gülümsememi yüzümde soldurdu.
İşte asıl şimdi yanmıştım.
"Azra gece gece napıyorsun burda?Üstelik bu kim?"
Multide Azra'nın kuzeni Aslı var.
Arkadaşlar 67.Bölüm"Kuzen" bölümü ilk olarak yanlışlıkla yayımlanıldı.Bir karışıklık oldu.Yazım hatalarını düzeltip yeni yayımladım.Eğer önceki bölüm hâlen duruyorsa kütüphaneden kaldırıp tekrar yüklemenizi tavsiye ederim.Bu gerçek bölüm.
Gençler bu bölüm pek içime sinmedi aslında.Çok beklettim sizi.Fakat benimde tatil yapmam gerekiyor.Bu bölüm biraz küfür içerikli oldu özür dilerim.Yorumlarınızı bekliyorum.
Sizi seviyorum canım okuyucularım.
@Sinemyldzz
@Sholl_wad
@sinemdenn
... Goodgirle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Benimsin !
Teen FictionBeni kendine çekti.Üzerimde ki kırmızı elbiseye bir süre baktı.Sonra gözlerini gözlerimle buluşturup ; "Kırmızı aşkın rengi Sende benim aşksın,aşıksın,aşkımsın SADECE BENİMSİN"o büyülü sözleri söyledi.Ve alnıma sahiplenici bir öpücük bıraktı.