Mete'den
Uyandığımda saat 11:20'ydi.
Yuh! Bu saate kadar uyudummu.Ama dün baya yorulmuştum.-Mete meteee
Gizem seslenerek yanıma geldi.
-Mete
-Ne var yer..
Kötü bir bakış atıp
-Ben Burak'la dışarı çıkıyorum.
-TamamMerdivenlerden hoplaya zıplaya indi kapı kapanınca gittiğini anladım.
Burak yakın arkadaşımdı.Ona Gizem'i emanet edecek kadar yakın..
Şimdi ben napıcaktım.En iyisi Azra'yla bir şeyler yapmak.
Dünki kıyafetlerimle uyumuştum.
Aşagı inip Azra'ların kapısına gidip zile bastım.
Kapıyı uykulu gözlerle açtı.
-Azra bugün için bir planın varmı?
-Hayırr
-Daha doğrusu hangi takımı tutuyorsun?
-Ölümüne fenerrrr diye gülerek bağırdı.
Aslansın! aynı takımı tutuyorduk.
-Benle bugün fenerbahçe-galatasaray maçına gelirmisin?
-Tabiki
Diyip boynuma atladı.Geri çekilip
-Büyük derbi
Başımla onaylayıp."Saat 1:40'da hazır ol.
-Tamam.deyip sevinçle kapattı kapıyı.Bende eve girip mutfağa girdim.Gizem kahvaltıyı hazır bırakmıştı.Oturup yavaş bir şekilde yaptım kahvaltımı.Odama çıkıp.Formamı giydim.Fanatik Feberbahçe'liydim.
Heytt bee renklere bak!!
Formamın altına siyah pantolonu giydim.
Telefonumu alıp evden çıktım.
Zile bastım 2-3 dakika bekletip açtı kapıyı.
Oda aynı şekilde formanın altına siyah pantolon giymiş.Saçını omzuna atıp başından sarı lacivertli ipi tac gibi takmış .Çok tatlı duruyordu.Sadece TATLI.
-Ben hazırım Mete hadi çıkalım.Siyah convers ayakkabısını giyip dışarı çıktı.
Arabaya bindik.Kadıköyün yolunu-Ben maç izlerken kendimden geçiyorum bazen tezarruatlarım falan.(Azra)
-Azra
-Efendim
Tanıdığım kızlar takım ne demek hangi takımlar var onları bile bilmezken sen fanatik Fenerbahçeli çıktın.Bunu söyleyince ilk güldü sonra yüzü asıldı.
-Yine ne oldu Azra?
-Hicc sadece aklıma bir şey geldi
-Ne geldi?-Yiğit'lede gitmiştim maça oda Fenerbahçeli.Maça gittikten 2 gün sonra beni bırakıp gitti.
-Ben seni bırakmıyacağım.Tamam hiçbir şey degiliz ama ben seni bırakmam.
Gülümseyince bende güldüm.Ve gelmiştik.Arabadan inip stada girdik.Heryer doluydu.Oturmamızla maç başladı.Tabii tezarruatlarda.
Azra;
-Hadi emre hadi oğlum
-lan pas versene
-Volkan tut o topu
Ona bakıp sadece gülüyordum.Deli kız.GOOOOLLLLLL.
Golün atılmasıyla tezarruatlar kuvetlendi.Azra'da boynuma sarıldı.
Azra;
-Memet al o topu
-Versene pas oğlum beni getirtmeyin oraya.VE GOOOOOOOLLLLLL İKİNCİ GOOOL.
Ayağa kalkarken Azra sarılmak için gelirken.SONUÇ:dengemizi sağlayamayıp ben yere düştüm tabii Azra'da üzerime.
Bir nefes kadar yakındık birbirimize burnu burnuma değiyordu.Gözlerimi kapadım tam öpcekken.-Şeyy Mete ben özür dilerim diyerek üzerimden kalktı ve hiç bir şey olmamış gibi tezarruata devam etti.
Maç bitmişti 2-0 yenmiştik.
Sevinçli bir şekilde arabaya doğru gittik...
Arkadaşlar kısa oluyor biraz özür dilerim ama 8.sınıfa gittiğim için Teog 'a çalışmam lazım.
Vote veren herkes için çok teşekkür ederim.
Keyifli okumalar. :d asdfgh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Benimsin !
Ficção AdolescenteBeni kendine çekti.Üzerimde ki kırmızı elbiseye bir süre baktı.Sonra gözlerini gözlerimle buluşturup ; "Kırmızı aşkın rengi Sende benim aşksın,aşıksın,aşkımsın SADECE BENİMSİN"o büyülü sözleri söyledi.Ve alnıma sahiplenici bir öpücük bıraktı.