"Evet bayanlar geldik"diyen Faruk'a 'saol enişte'diyerek Aslı'nın yüzünü kızarmasını yardımcı oldum.
İnip arka koltugun kapısını kapattım.
Aslı'yla Faruk'ta inip ellerini birbirlerine kenetlediler.
Off bende istiyom.
Ben onların arkasından sap gibi giderken içeri girdik.Büyük bir yerdi bowling yerinin yanında puflar diger tarafta bilardo masası ve langırt vardı.
Faruk parayı ödeyip geldi.
Bowling sahasına girip elime o ağır topu almaya calıştım.Fakat basardıgım pek söylenemez.
Sag tarafa baktığımda Faruk sevgilisine nasıl tutacağını gösteriyordu.
Ben ise kendimce bir seyler yapmaya çalışıyorum.
Egilip topu elimle kaldırmadan yuvarladım.Uzun bir yol oldugu icin yarıda kaldı.Napabilirim ilk defa oynuyorum.Hem bilmiyorumda nasıl oynandığını.
Diger topa egildigimde birisi kollarini belime dolayıp saçlarımı öptü.
"Benim kadınım oynuyamıyormuymuş"sesindeki alay tonunu aldırmadan kalkıp sarıldım.
"Bu kadar cok mu özledin beni"
Elimle Faruk'ları gösterdim.
"Baksana sevgilisine nasılda ögretiyor ben ise sap gibi kalıp kendimce çalışıyorum"
"Ahaa gel buraya prenses"
Elimi tutup yanına cekti.O ağır topları tek eliyle tutulacak yerlere yerlestirip eline aldı.
Diger eliyle benide çekti.Atmak için koyu kırmızı çizginin arkasında durduk.
Ben egilirken oda benimle birlikte egildi.Sırtım ona yaslı oldugu icin düşmedim.
"Aşkım şimdi gösterdigim gibi hedef ettin labuta yolla."
İlk attığımda olmadı.
"Ya Mete olmuyor bu"dudagımı küçük bir çocuk gibi büzüp Mete'ye döndüm.
"Aşkım bir daha dene"
Gösterdigi gibi tutup derin bir nefes aldım.
Hadi bismillah
Dedigi gibi atarken tam orta labuta geldigi icin 4 tane birden devirmistim.
Hızla Mete'ye dönüp sarıldım.
"Evet yaptım Mete başardım"
Sevincle çıglık atarken saçlarımdan öptü
"Evet prensesim başardın"
Bir kac kere daha atış yapınca Mete benim yerime gecti.Giydigi sporcu atletiyle kasları belli olurken tek elle topu alıp gönderdi.10'nunuda vurdu.
Çaprazıma baktığımda esmer bir kızın Mete'yi izledigini gördüm.
Yanına gidip hic bir sey olmamış gibi konustum.
"Şu mavi gözlü çocukta iyiymiş"dedigimde bana bakıp "aynen"dedi sonra gözlerini Mete'ye cevirdi.
O gözlerini alıp..
"Sen benim erkeğime nasıl bakıyorsun ?lan!"
Elimi saçına daldırıp çekmeye başladım.
"Kızım sen kimin sevgilisine bakıyorsun lan.O gözlerini oyarım kızım senin"
Bakmayın öyle olduguma kıskanırsam kavga ederim.
Tekmelerimi gecirirken bir kol beni belimden kavrayıp çekti.
"Aşkım naptın kıza"
Faruk'ta kızı çekip azarladı.Aslı'da bağrınca kız uzaklastı.
"Ya Askım sana nasıl baktı görmedinmi yaa"
"Benim prensesim beni kıskanmış mı?"
"Evet kıskandım.Ne yani kocam olucaksın.Kıskanırım tabi."
Alnıma bir öpücük kondurup "tamam prenses bir sey demedim"
Faruk ile Aslı'da yanımıza geldi.
"Helal olsun yenge çok güzel benzettin kızı"Aslı Faruk'un kolunu cimciklerken
"Tesekkür ederim"dedim.
"Ee napıyoruz?"diyen Aslı'ya döndük hepimiz
"Langırt maçına varmısınız?"
Hepside başıyla onaylayıp ilerlemeye başladı.
Mete yanıma geçip kaledeki yerini aldı.Jetonu atıp Aslı oyunu başlattı.Topu bende yukarı hareket ettirip delikten içeri ittim.Langırtta ki siyah tutucakları ileri geri hareket ettirip topa odaklandım.Aslı'nın gönderdigi topa karşılık hızla tutacakları ittirip mini mavi adamı hareketlendirdim.Ve Faruk'a gönderdim.
"Gooll"sevincle gülümserken Mete alnımdan öptü.
"Kimin kadını"diye imayla konustu.Gülümseyip" Mete Çağan'ın kadını"dedigimde "yani benim"diye ekledi.
Taki bizi bozan sinir bozucu ama tatlı olan çifte geldik.
"Ya baska yerde yiyisin hadi"
Yüzüm kızarırken Mete gülüyordu.
Tam ikinci topu çıkarcaktım ki Mete'nin telefonu çaldı.
Cebinden çıkarıp bir telefona bir bana baktı.
"Burda konus"dedigimde acıp konusmaya basladı.
"Efendim"
Bir süre karşı tarafı dinledi.
"Olmadı mı?"
"Peki geliyorum"
Telefonu cebine koyup bana döndü.
"Prenses benim işim çıktı gitmem lazım"
"Nereye?"Alnıma yine o sahiplenici öpücüğü bıraktı sorumu yanıtlamadı.
Faruk'a dönüp.
"Kardesim Azra sana emanet"dediginde Faruk başını salladı.
Sonra ise hızlı adımlarla yanımdan ayrıldı.Bense arkasından bakakaldım.
Evet arkadaslar umarım begenmişsinizdir.Yazım hataları olabilir.Çok göze batan olursa söyleyin lütfen.Çok beklettim özür dilerim fakat ülkemiz bu durumdayken yayınlamak istemedim.Aslında şuanda değisen bir sey yok fakat özelden mesajlar gelince bende yayınladım.
Birde "Mete Ok "tu soyadını değiştirip 'Çağan' yaptım.Unutmadan yaklaşık 7-8 bölüm sonra final olucak.Kendinize iyi bakın.Şehitlerimize rahmet ailelerine sabır diliyoruz.
Kitabıma yorumlarınızı
Şehitlerimize dualarınızı bekliyorum.**Goodgirle**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Benimsin !
Novela JuvenilBeni kendine çekti.Üzerimde ki kırmızı elbiseye bir süre baktı.Sonra gözlerini gözlerimle buluşturup ; "Kırmızı aşkın rengi Sende benim aşksın,aşıksın,aşkımsın SADECE BENİMSİN"o büyülü sözleri söyledi.Ve alnıma sahiplenici bir öpücük bıraktı.