65.Bölüm"Defol git"

3.1K 104 5
                                    


Mete iyileşmişti 1 haftadır ona bebek gibi bakıyorduk.
Babasından henüz haberi yoktu.
Burcu hanım söylemek istememişti.Henüz.

"Aşkım kumandayı uzatırmısın"

"Sevgilim sen iyileştin artık niye hâla bu hastalığını kullanıp numara yapıyorsun?"

"Ben mi yapıyorum?"diye sorarcasına baktı.

"Evet sen yapıyorsun.Ve ben de artık inanmıyorum.Endişelenmeme gerek yok annen burda ben eve geceyim artık"

Elini beline koyup

"Ahh"diye inledi.

Bende hızla yanına koştum.

"Mete iyimisin?ne oldu?Belin mi acıyor?Hastaneye gidelim mi?"

Arka arkaya sıralamıştım.

Kahkaha attıp

"Hani endişelenmiyordun?"

"Off Mete yeminlen kullanıyorsun şu hastalığını ben gidiyorum."

"Aşkım kumanda"

Televizyonun yanındaki kumandayı alıp eline tutuşturdum.

"Başka arzunuz Mete bey"

"Yok Azra'm saol."

"Neyse gelirim ben yine"

Başını tamam anlamında salladı.

Ve evden çıktım.

...

Akşama doğru Mete'ye bakmaya tekrar gidecektim.

"Anne ben Mete'ye bakıp geliyorum"

"Tamam birtanem"

Anahtarı alıp evden çıktım.Mete'lerin kapısına geldiğimde bağrışmalar dikkatimi çekti.

Mete'lerden geliyordu.Ve sesin sahibide Mete'ydi.

Zile basıp kapıyı açmalarını bekledim.Sarışın yeşil gözlü uzun boylu bir erkek açtı kapıyı.

"Ben Mete'ye bakmaya gelmiştim"

Eliyle içeriyi gösterip girmeme izin verdi.

Uzun koridordan geçip sesin olduğu yere gittim.

Burcu hanım yere oturmuş ağlıyor Mete ayakta ve kavganın çıkmasına mani olan Murat bey vardı.

Beni henüz fark etmemişlerken Burcu hanımın yanına gidip yere çömeldim.

Beni fark edince sarıldı 'Azra'diye ağlamaklı sesiyle.

Sıkıca sarılıp hiç bir şey demedim.Kulağım Mete'nin konuşmalarındaydı.

"Sen bana babalık mı yaptın şimdi kaç sene sonra karşıma çıkmış 'ben senin babanım benle düzgün konuş diyorsun'Sen benim babam değilsin.Benim babam yok.Sahip olduğum tek varlığım Annem ve"

Eliyle beni gösterip.

"Azra "dedi.

"Sana kanı ben verdim.Sen hâla benim oğlumsun"

"Vermeseydin.Senin lanet kanını alacağıma ölseydim daha iyi. Artık senden bir şey istemiyoruz.Yeni mutlu bir hayatımız var ve 'sensiz'.Zaten sanada yer yok.Gelipde huzurumuzu bozma."

Yutkunup tam karşısına dikildi.

"Senden nefret ediyorum.Sen benim babam değ...-"

Sözünü getirmeden Murat bey aslında bey demekde istemiyorum ama Mete'ye sert bir tokat attı.

Atmasıyla ağzımdan 'hıhhh' sesi ve küçük bir çığlık çıktı.

Burcu hanım daha da çok ağlamaya başladı.Burcu hanımı bırakmak istemiyordum ama Mete'nin peşinden gitmeliydim.

Tokat darbesiyle evden çıkmıştı.Ve ben gitsem yetişemezdim.Sinirlenince çok hızlı yürüyordu.Belkide koşar.

Gözümden bir damla yaş düşmesiyle adamın karşısına dikildim.Sıra bende.

"Az çok olayı biliyorum fakat siz evladınızı kendi öz oğlunuzu hiç özlemedinizmi?hiç sevmediniz mi?Neden ona kin beslediniz?"

Sorduğum soruları cevaplamıyor sadece dinliyordu.

"Yerden göğe kadar haklı.Sen ona babalık yapmadın şimdi ise karşısına geçmiş sahipleniyor babalık taslıyorsun.Onların gördüğün gibi yeni güzel mutlu bir hayatları var ve sen gelipde bunun içine edemessin."

Elimle gözümdeki yaşları sildim.Tiz çıkan sesimle

"Şimdi defol git bu evden ve bir daha asla gelme.Cehenneme kadar yolun var.Bu ailenin huzurunu bozma.Eğer gitmessen polis çağıracağım"

"Abi hadi gidelim"

Sarışın çocuk çağırınca omzuma vurup gitti.

Bende Burcu hanımın yanına oturup teselli ettim.Fakat aklım Mete'deydi.

Nereye gitmişti?Umarım başına bir şey gelmezdi.

Arkadaşlar yorumlardan ve mesajlara bakıcak olursak mutlu bitmesini istiyor herkes.Finale yine bir adım daha yaklaştık.Belki bir kaç olayla uzatabilirim.Yada direk final yapabilirim.Henüz belli değil.Oruçlu olarak yazmak zor oluyor bir sonraki bölüm hemen gelmeyebilir.Yeni kitaba başladım.Dediğim gibi.10-15 bölüm olunca yayınlamaya başlayacağım.Seviceğinize eminim.Sürükleyici olucak.Ve bu ilk kitabım(Sadece Benimsin) acemiliğime geldi.Fakat ikinci kitabım (Kalp Hırsızı) biraz daha profosyonelce olucak.Sadece benimsin'in ilk bölümlerinde düzenleme var.
Beni destekleyen herkese teşekkür ederim.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.

sinemyldzz
sholl_wad
aLoNeAnGeL2
busemm13
zep_ney

Sadece Benimsin !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin