71.Bölüm"Mezuniyet"

3.4K 101 14
                                    

Arkadaşlar multideki
1 numaralı elbise ASLI'nın.
2 numaralı takım elbise FARUK'un
3 numaralı elbise AZRA'nın
4 numaralı takım elbise METE'nin giydigi kıyafet.

Bu elbise o elbiseydi kırmızı elbise.Mete'nin daha önceden aldığı elbise.

"Bu-bu sende ne arıyor?"dedim titrek sesimle.

"Her gün onu koklayarak uyuyorum.Dolabından almıştım."dedi gülümseyerek.

Bende gülerken dudağımdan öpüp geri çekildi.

"Gülümsemene kadar benimsin"

Diyecek bir şey yoktu.

"Teşekkür ederim Sevgilim"

"Yarına sakla teşekkürünü"

"Neden?"

"Yarın sana süprizim varda ondan"

Ayağımı kaldırıp yanağından öptüm.

Elbiseyi alıp evden çıktım.Hazırlanmam lazımdı.Elbiseye bakıp bakıp gülüyordum.Aklıma dediği sözler geldi.

'Her gün onu koklayarak uyuyorum.Dolabından almıştım.'

Evet Mete'ye aşıktım.Bu kesindi.Yanındayken güvende hissederken öperken kalbimin ve dünyanın durmasından sarılınca kokusunu icime çekerken ayrılınca özlemde durduğum an anlamalıydım.

"Heyy bebek ne oldu?"

Aslı elini gözümün önünde sallayıp duruyordu.

"Hiçç"dedim kısaca

"Hadi saat 18:00 oldu hazırlanalım."

"Tamam"

Elimde sımsıkı tuttuğum elbiseyi alıp dolabıma astım.Giyeceğim siyah elbisemi banyoda giyindim.Ne kilo almış nede vermiştim.Ve elbise ütüme tam oturmuştu.Kolları dantel gibiydi.Hafif bir göğüs dekoltesi ve sırt dekoltesi vardı.

Banyodan çıkınca düzleştiriciyi ısınması için prize takan Aslı'nın yanına gittim.

Elimden tutup bilgisayar masama oturttu.Masa makyaj masası gibiydi.Üzerinde makyaj malzemeleriyle doluydu.

"Evet makyajını nasıl istiyorsun bebek"

"Sade ve güzel olsun abartıya gerek yok"

"Azra bugün senin mezun günün kep atma günün ve güzel olman lazım"

"Tamam şef istediğini yap"

Dönen sandalyeye oturup arkamı Aslı'ya döndüm.Saçlarımdan tutunca düzleştireceğini anladım.

İnternetten bulduğu gibi bir saç modeli yapacaktı.

Aşamaları takip ederek yaparken

"Aslı sen Mete ile ne konuştun?"diyerek direk konuya girdim.

"Imm süpriz"

Demek Aslı'da bu süprizin içindeydi.Merakım daha da artarken Aslı saçımla işini bitirmiş sandalyeyi kendine çevirmişti.

İlk olarak rimel sürüp eyliner çekti.Gayet başarılıydı.Tenimin biraz kapalısı fondoten den sürüp iyice yaydı.Dudağıma koyu kırmızı rujuda sürüp elimden tutup kaldırdı.

"Azra sen neymişsin be güzelim"

Gülümseyerek aynanın karşısına geçtim.Saçım çok güzel olmuştu.Makyajımda profosyonelce yapılmıştı.

"Evet sıra sende Aslı hanım"

Aslı aldığı altı lacivert üstü beyaz elbisesini dolaptan çıkarıp banyoda giydi.Onunkide kollarında dantel görünümü vardı.Gerçekten çok yakışmıştı.

Sadece Benimsin !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin