Bilmem kaç defa aradım fakat Mete cevap vermemişti.İçip kendine zarar vermesinden korkuyordum.
Son olarak şansımı denemek için aradım.
"Efendim"verdiği cevapla irkildim.Açmıştı telefonu.
"Mete sevgilim nerdesin?"
Arkadan müzik sesi geliyordu.
"Barda"
"Mete ben çok endişelendim.Kendine sakın bir şey yapma gel konuşalım."
"Azra ben gelmiyorum.Beni merak etme kapatıyorum."
Deyip yüzüme kapattı.Merak etme desede deli gibi meraklanmıştım.Burda oturup kendi kendime saçma düşüncelere gireceğime yanına giderdim daha iyi.Aklıma gelen fikirle yataktan kalktım.Akşam olduğu için hava serindi.
Thsirt'ümün üstüne kapşonumu giydim.Aşağı indiğimde annemin koltukta uyuya kaldığını gördüm.
Yanındaki pikeyi üzerine örtüp ayakkabımı giydim.Telefonumu ve anahtarımı alıp evden çıktım.Bara doğru yürümeye başladım.Bar yakındı.Ara sokaklardan geçip bara geldim.Kapıdan girmemle yüzümü ekşitmem bir oldu.Buram buram içki kokuyordu.Ve iğrençdi.Umursamayarak Mete'yi aramaya devam ettim.En sonunda bulamayınca barmenin yanına gittim.
"Şeyy bakarmısın"
"Buyur güzelim"
"Birincisi düzgün konuş ben senin güzelin değilim ikincisi Mete'yi tanıyormusun?"
Kahkaha attı.
"Mete'mi?O kim?"
"Şey böyle mavi gözlü kumral yakışıklı bir çocuk işte"
"Alt kata in"
"Tamam teşekkürler peki ordamı?"
"Bilmiyorum güzelim git bak.Eğer burda değilse belki ordadır."
Ona sinirli bir bakış atıp merdivenlere yöneldim.
Aşağısı karanlıktı korkmuyor değildim.Yarı açık bir kapıdan çıkan ışığa doğru ilerledim.
Konuşma sesleri geliyordu.
Ama sesin kime ait olduğunu bilmiyordum.
Bir erkek sesiydi.
"Abi napalım bitirelimmi işini"
"Hayır.İlk önce uyaralım.Eğer hâlen devam ederse işte o zaman kökten hallederiz işimizi."
Konuştuklarını duyunca kalbimin atışı hızlandı.Kimden bahsediyorlardı?
"İsmi neydi lan o çocuğun?"
"....abi"
Mete'nin ismini duymayınca rahatladım.
"Bulun şu p*çi getirin bana.İlk önce derdini öğrenelim"
Nedense hâla kapının arkasında dikiliyordum.
"Kimsenin haberi olmasın dikkat edin.Siz sadece bulup bana getirin"
"Tamam abi oldu bil"
Burdan hızlıca tüymem lazımdı.
Arkaya doğru bir adım atmamla bir şeye çarptım.Ağzımdan dökülen küfürle birden havalandım.
"Hass..."
Bir tane adam beni kolumdan tutup içeri itti.Ve yere düştüm.
Ben niye bu işlere karıştıysam.Ahh salak ben.Mete'ye bir şey olmaması için geldim fakat kendi kendimi ele verdim.
"Abi bak kimi buldum"
Başımı yerden kaldırıp adamları süzdüm.Yani bende 2-3 yaş büyüklerdi.
"Bırakın beni"
Adam yanıma çöktü.
"Ne işin var senin burda?"
Bu sesin sahibi abi dedikleri kişiye aitti.Neden abi diyorlarsa.
Yüzünü yüzüme yaklaştırıp gözlerimin içine baktı.Mafya abisimiydi neydi.Ama mafya olmak için fazlasıyla yakısıklıydı.
Ne yani Azra yakısıklı diye mafya olamazmı?
İç sesimi bir kenara bıraktım.Ben ne haldeydim ne düşünüyordum kahretsin!!!.
"Yaa ben kayboldum sonra buraya geldim.Hiç bir şey duymadım.Gerçekten"
Salak gibi kendimi ele vermiştim.Yine.Konuştuklarını duyup duymadığımı sormamıştı.Diğer iki adam odadan çıkmıştı.
"Beni bırakcakmısınız"
"Ne kadarını duydun?"
"Az.Yani sonunu"
"İsmin ne senin"
"Sanane"
"İsmin ne dedim sana"
"Bende sa-na-ne dedim değilmi?"
"Kızım beni deli etme"Attığı 'kızım seni öldürürüm' bakışlarından sonra yenik düştüm.
"Off Azra "
"Soyadı? "
"Özer"
"Ne yani sen şu p*çin arkadaşımısın"
"P*ç diye bir arkadaşım yok malesef."
Elinde telefonunu çıkartıp bir resim açtı.
Yuhh ohaaa deve nin bale papucu.Oha demişmiydim????
İşte şimdi yanmıştım.
Arkadaşlar sizce bahsettikleri kişi kim olabilir.Düşüncelerinizi merak ediyorum.Bu bölüm pek fazla güzel olmadı.Beklediğiniz için yazdım.
Bölüm ithafı:
Sinemyldzz♥
Sholl_wad♥
aLoNeAnGeL2♥
Zep_ney♥
elaakay♥
sirin347♥
busemm13♥
-----------------------
EcemYildiz9♡BayanStyles806♡
superosi♡
esra06kndl♡
AfraDemirkf♡
Zeynep_sudecik794♡
Tesekkür ederim.Votelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum...
...Goodgirle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Benimsin !
Teen FictionBeni kendine çekti.Üzerimde ki kırmızı elbiseye bir süre baktı.Sonra gözlerini gözlerimle buluşturup ; "Kırmızı aşkın rengi Sende benim aşksın,aşıksın,aşkımsın SADECE BENİMSİN"o büyülü sözleri söyledi.Ve alnıma sahiplenici bir öpücük bıraktı.