Benim valizimle Mete'nin valizinin onun arabasına yerleştirdik.
Gizem'lede Burak Buragın arabasına yerleştirdiler .Herkes arabasına binince gideceğimiz yere biz önde onlar arkada gittik.
Mola vere vere gitmiştik.4-5 saat yolculuğun ardından varmıştık.
Mete'iki katlı bahçeli bir evin önüne durdu."Evet Azra burda kalıcağız"
Çok güzel bir yerdi hemde kumsala baya yakındı.Ellerimi bir çocuk gibi çırpıp arabadan indim.
Gizem'lerde yanımıza geldi.
"Mete burasımı kalıcagımız yer?"
"Evett beyenmedinmi?"
"Çok güzelmiş "
"Ama bu evde biz kalıyoruz siz yan evde kalıcaksınız"
Hemen bitişiğinde yine aynı bahçede bir ev daha vardı.
Başlarını onaylar gibi sallayıp valizlerini aldılar.Mete Burağa anahtarı verince mutlu bir şekilde girdiler.
Bizde valizlerimizi alıp içeri girdik.Mete evi gezdirdi.Hemde gülerek
"Burası bizim odamız"
Omzuna hafif vurup
"Banane ben senle aynı odada uyumam ki"
"Kaçkere uyudun ama"
"Mecburdum aptal"
"1. Kural sevgiliye aptal öküz vs.denmez."
Oflayarak valizimi gösterdigi odaya koydum.
Küçük şirin bir mutfak ve iki banyo ve bir lavabo vardı.
"Ben hazırlanıyorum denize gidelim"
"Daha ilk gündenmi?"
"Hadi Mete lütven nolur"
"Tamam tamam git hazırlan"
Hızlıca odaya koşup valizimden mavi bikinilerimi alıp giydim.Üstüne beyaz bol bir tshirt ve beyaz bir şort giydim.
Şaçlarımı açık bırakıp üstümdekilerle uyumlu beyaz şapkamı ve güneş gözlüğümü taktım.
İşte hazırım.Plaj çantamı alıp aşağı indiğimde Mete televizyon izliyordu.Karşısına geçip" ben hazırım" dedim.
"Hadi sende hazırlan Mete"
"Tamam" deyip yukarı çıktı.
Gizem'e hemen mesaj attım.
Mesaj
Kime:Gizemm
-Hadi hazırlanın denize gidiyoruz2 dakika sürmeden mesaj geldi.
Mesaj
Kimden:Gizem
-Tamam canımMete'de aşağı indi.Oda benim gibi beyaz bol bir tshirt ve beyaz dizinin orda sort giymişti.Ve benimki gibi beyaz şapka takmıştı.Mavi gözleri tamamen ortadaydı.Ben onu incelerken
"Bu kadar yakışıklı olduğumu belli etme"
"Nee?"
"Yok bişey" diyerek yanıma geldi.
"Hadi gidelim"
Başımla onaylayıp deniz terliklerimi giydim.
Bahçeye indiğimizde Gizem'le Burak kapıdaydı.
Gizem kırmızı bir şort ve beyaz bir tshirt giymişi.Tabi bikinisinin üzerine.
Burak'da kırmızı şort beyaz tshirt giymişti."Yuhh!! Aynı giyinmişsiniz."
Mete'nin söylenişine Burak cevap verdi."Oğlum siz sanki farklısınız"
Mete beni gözleriyle baştan aşağı süzdü.Gülerek belimden tutup kendine çekti eli hâla belimdeyken yürümeye başladık.
Gizem'le Burak'da el ele tutuşmuş gidiyorlardı.
Tabi Mete'nin biraz abilik taslaması lazım.
Mete;
Çok fazla iletişim ve yakınlaşma yok.
Valla eniştemin aynısını yaparım.Gizem Mete'ye sen kendine bak gerizekalı diye bakış atınca Mete omuz silkip beni kendine daha çok çekti.
Plaja gelince mini kabinlere girip şortumla tshirt'ümü çıkarttım.Saçım dağınık topuz yaptım.
Tabi kabinden çıkınca Mete'nin gözlerle karşılaştım.
"Bune Azra?"
"Bikiniii"
Hep senmi beni sinir etceksin sıra sende Mete
"Azra onun bikini olduğunu biliyorum.şort ve tshirt daha iyiydi"
"Mete etrafındaki kızlara bak hep-si
Yada dur bakma o gözlerini oyarım."Küçük bir kahkaha attı."Tamam ama bugünlük"
Basımla onayladım.Üzerindeki tshirt'ü çıkarınca gözüm baklavalarına kaydı.
Ben dalmış bir vaziyetteyken elimden tutup denize götürdü.
"Of Mete bu su çok soğuk"
"Alışırsın"
"Iyi ama nasıl ?"dememle beni omzuna alması bir oldu.Çoğ kişi bizi izlerken
"Mete beni indir"
"Hayır"
"Hadi sevgilim lütven"
"Hazır ol"
"Neye?" diye avazım çıktı gibi bağırınca.Beni omzundan suya atarken"iste buna" demesi bir oldu.
"Mete senin Allah belanı versin."
Etrafa baktığımsa kimse bizi izlemiyordu.Biraz rahatlamıştım.
"Ben senle konuşmuyorum" deyip sudan çıktım.Arkamdan "Azra şaka yaptım"desede hiç tınlamadım.
Şenzlonga havlumu serip yattım.Kafama şapka takıp gözlerimi kapadım.
Mete'den
Burak'la Gizem'i denizde bırakıp
Kıyıya geldiğimde Azra şenzlongta yatıyordu.Yanına gittim.Hafif bronzlaşmıştı ve daha çekici görünüyordu.Onu dahada fazla esmerleştirmemek için uyandırmam lazımdı."Azra kalk hadi esmerleşmişsin"
Aaa doğruya benle konuşmuyordu.
Tamam ama bunu sen istedin.Kumdan kale yapan çocuktan kovayı alıp su koydum.
"Azra uyan"
İnat edip gözlerini açmayınca.Kovadaki suyu başından aşağı boşaltmamla hızla kalkıp sinirli gözlerle bakması bir oldu.
Azra'dan
"Mete sen napıyorsun
Bir insan böylemi uyandırılır.Ben gidiyorum""Nereye?"
"Bilmiyorum"
"Bekle bende geleyim"
"Gerek yok"
hemen kabine girip tshirt'ümü ve şortumu giydim.converse ayakkabımıda giyip plaj çantamı aldım.
Ve Mete 'ye görünmeden hızlı adımlarla uzaklaştım.Görünmemin sebebi evin ters yönünde gitmemdi.
Sanki nereyi biliyorsam?Gidiyordum.
Arkadaşlar dediğim gibi uzun yazıyorum.Beni vote'lerinizle desteklediğiniz için teşekkür ederim.
Bana yardım eden fikir veren
elaakay
Tesekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Benimsin !
Teen FictionBeni kendine çekti.Üzerimde ki kırmızı elbiseye bir süre baktı.Sonra gözlerini gözlerimle buluşturup ; "Kırmızı aşkın rengi Sende benim aşksın,aşıksın,aşkımsın SADECE BENİMSİN"o büyülü sözleri söyledi.Ve alnıma sahiplenici bir öpücük bıraktı.