64.Bölüm"Karıcığım"

3.4K 110 4
                                    

Arkadaşlar dün akşam yayınlayamadım özür dilerim.
Umarım beğenirsiniz.Keyifli okumalar....

"Ailesine haber vermemiz lazım.Öldüğünü.Biz elimizden geleni yaptık"

Doktorun sesi kulağımda yankılanırken hıçkırıklarla ağlamaya başladım.

Bir el kolumdan tutup oturdugum yerden kaldırdı.Anıl'dı.

"Azra ne oldu?"

"Anıl Me-Mete "

"Sen nerdeydin seni arıyorum.Hem ağlama.Mete'ye ne olmuş?"

Elimle kapıyı gösterip

"Mete ölmüş doktor öyle söylüyordu"

"Tatlım eminmisin biz az önce Mete'nin yanından geldik."

Anlamayarak İrem'e bakarken

"Aa Anıl doğruya Mete'nin odasını değistirdiklerini bilmiyor Azra"diye ekledi.

"Mete'nin odası değiştimi neden ki?"

"Tatlım hayırlı olsun seninki uyandı.Sorduğu ilk soru ve kurduğu ilk cümle ise 'Azra nerde?Bana ne oldu?Azra'mı getirin bana' oldu"

sonuna doğru kıkırdamıştı.Buda demek oluyor ki her duyduğuna inanmıyacaksın Azra hanım.

Göz yaşlarımı elimin tersiyle sildim.

"İşte bizde bu güzel haberi sana vermeye geldik"

Diye ekledi Anıl.

"Hadi gidelim"

Başıyla onaylayıp beni Mete'nin yeni odasına getirdiler.

"Imm Azra bizim bir kaç işimiz var.Gir sen içeri sevgilinle hasret gider"

Gülümseyip kapıyı çaldım.

Ses gelmeyince içeri girdim.Mete uyuyor olmalıydı.Yanına gittim.Kablolar azalmış yüzündeki maske yoktu.Yanına gittim.Yanağına eğilip tam öpecekken dudağımda ağırlık hissettim.

Geri çekildiğimde parlayan masmavi gözleriyle bakıyordu.

"Çok özledim seni.Beni bırakmayacağını biliyordum."dedim sakince.

"Seni asla bırakmam"

"İstesende bırakamazsın"

"Aa öylemi küçük hanım"

Bileğimden tutup kendine çekti.Tam üzerine düşecekken son anda yanına oturdum.Kolunu omzuma attı.Bende onun gibi sırtını yasladığı yere sırtımı yasladım.

"Mete"dedim sorarcasına.

"Prensesim?"

"Sana bir şey diyeceğim.Ben az çok her şeyi hatırlıyorum biliyormusun."

"Nasıl az çok?"

Başımı duvardan kaldırıp onun göğsüne yasladım.Kafasını eğip kokumu içine çekti ve saçıma minik bir öpücük kondurdu.

"Senle benim öncedende bir geçmişimizin olduğunu biliyorum mesela."

"Nasıl hafızan yerinemi geldi"Sevindiğini belli ederek.Fakat sonradan yüzü hafif asıldı.Hem ne hafızasından bahsediyorduki?

"Ne hafızası?"

"Sen uçakla giderken uçak arıza yaptı işte sarsılma sonucu sende kafanı vurmuşsun galiba hafıza kaybı geçirdin.Ve lanet şans'a bak ki hafızandan son 2 ay silinmiş.Yani bizim tanıştığımız aylar"

Sadece Benimsin !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin