Azra'dan
Mete'yle 9 gündür görüşmüyorum.Aşagı indiğimde annem "Azra ben burcu hanımla iş görüşmesine gidiyorum."
"Tamam iyi şanslar" deyip annemi öptüm.
Mete 'den
Azra 'yı 9 gündür görmüyorum.Kokusunu özlemiştim kendine has çok güzel kokusu vardı.Ondan hoşlanmıyordum bu kesin ama başkasının olmasınıda istemem.Annem annesiyle iş görüşmesine gidicek konuşmanın herşeyi anlatmanın tam zamanı.Azra'dan
Annem gidince 5 dakika sonra kapı çaldı galiba annem birşeyini unuttu deyip kapıyı açtığımda.Mete !!"Senin ne işin var burda?"
"Konuşmaya geldim beni dinleyeceksin."dedi bir çırpıda
"Açıklama yapmana gerek yok herşey ortada sen o kızı seviyorsun o da seni ve beni oyalıyorsun.Senle konuşmak istemiyorum."
"Beni dinleyeceksin"
Sessiz kalınca konuşmaya başladı.
"O kız benim eski sevgilim ve kanser 3 gün sonra tehlikeli bir ameliyat olucak.Onun üzülmemesi için herşeyi yapıyorum olan biten bu.Ve orda o beni öptü ben onu sevmiyorum."
Başımı onaylar gibi sallayıp
"Tamam "dedim."Ben asla birini oyalamam oynatmam diye kulağıma fısıldadı."Ve evine gittikten sonra kapı çaldı açtığımda "Yiğit!!!"
"Beni özledinmi?"dedi alayla acaba Yigit gittikten sonra baska kim gelcekti.Hala şaşkınken onun hiç değişmemiş suratına nefretle baktım.
"S-Sen nerden çıktın?"dedim zor çıkan sesimle.
"Sevgilimi görmeye gelemezmiyim."dedi alaylı tavrını koruyarak.
"Sevgilimmi??" Diye bağırdığımda Mete kapıyı açtı bizi izliyordu.
"Gel sana herşeyi anlatacağım".Diye bileğimden tutup çekiştirdi.
"Yiğit canımı acıtıyorsun"
"Gel o zaman sevgilim"
"Ben senin sevgilin değilim seni sevmiyorum seni hayatımdan çıkardım anlamıyormusun."dedim
"Gell benimle"dediğim şeyleri duymuyordu.Yada duymamazlıkltan geliyordu.
Ağlamaya başlayınca
"Eee kız istemiyor işte bıraksana."
Mete araya girdi.
"Sen kimsin lan!"
"Asıl sen kimsin kız seni istemiyor anlasana "dedi ve ne olduysa Yiğit yerde yatıyordu Mete
" içeri gir "diye bağırdı başımı onaylar gibi sallayıp bizim evin kapısını kapattım.Mete'lere girdim."Bir daha bu kızın peşinde dolaşma"
dedi ve kapıyı kapattı.Odasına çıktığımızda
"Anlatt"dedi soğuk sesine merhaba derken.
"Neyi anlatim?"dedim onun aksine yumuşak çıkan sesimle.
"Yiğit kim ?"
"Eski sevgilim beni terk edip Amerika'ya gitti.Beni yalnız bıraktı.Açıklama bile yapmadan.Şimdide gelmiş geri...- "Anlatırken gözlerim dolmuştu.
"Bu kadarmı?"
"Evet bu kadar.Ben gidiyorum annem gelir birazdan" deyip cevap vermesini beklemeden aşağı indim.
Arkamdan gelmemişti kapıyı cekip çıktım.Eve girdiğimde annem daha gelmemisti.Kendimi televizyonun karşısına attım.20 dakika sonra ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Benimsin !
Подростковая литератураBeni kendine çekti.Üzerimde ki kırmızı elbiseye bir süre baktı.Sonra gözlerini gözlerimle buluşturup ; "Kırmızı aşkın rengi Sende benim aşksın,aşıksın,aşkımsın SADECE BENİMSİN"o büyülü sözleri söyledi.Ve alnıma sahiplenici bir öpücük bıraktı.