Hızlı adımlarla yürürken bir el omzuma değdi döndüğümde bir kız.Kumral yeşil gözlü birisi.Kimdi bu?
Kız bir şey söylemeyince ben konuştum.
"Siz kimsiniz?"
"Ben bir şey sormak istiyorum sadece"
Başımla onaylayıp ona devam et der gibi baktım.
"Sen Mete'yi nerden tanıyorsun?"
Bu sorumu ?asıl sen kimsin ve nerden tanıyorsun?
"Sevgilim"diye bildim sadece.
"Biliyorum beni tanımıyorsun ama sizi görünce seni uyarmak istedim."
Meraklı bakışlarla bakarken devam etti.
"Ben Elif Mete benim eski sevgilim.Ben onun ilkiyim o da benim ilkim."
Biraz duraksayıp yutkundu
"İlkimdi."
"Tamam ama bunu bana neden söylüyorsun?"
"Asıl demem gereken şey bu değil!
Ben Mete'ye aşıktım.Sanki o olmazsa yaşayamazmış gibi.O da beni seviyordu.Yani öyle gözüktü.Sevgili olduktan sonra biraz soğudu ters cevaplar vermeye başladı.İstemediğim şeyleri zevk alıyormuş gibi yaptı.Yani senin anlıyacağın beni parmağında oynattı.Bide bu Mete'nin çok yakın arkadaşı vardı Emre diye.Kardeş gibilerdi.
Bu Emre bir kızdan hoşlanıyordu.Kızda Emre'ye karşı boş değildi.Emre aşkını itiraf edicegı gün Mete'ye söylemiş.Böyle böyle diye Mete'de hatta fikir vermiş.
Emre tam aşkını itiraf etti kız "ben Mete'yi seviyorum" dedi.
Aslında yalan söylemişti.Mete kızı zorlayıp.onunla sevgili olamassın demiş tabi kız istememiş.Tekrar zorlayınca kabul etmiş.
Yani senin anlıyacagın Emre'nin arkasından vurdu.Ve sevdiği kızı elinden aldı.İste boyle sana bunlari anlatmak istedim.
Sor ona En yakın arkadaşın kimdi diye söylemez başka konu açarsa dediğim doğrudur bana inan.Senide kandırıyor.
Aaa bide canım cicim demesine bakma sevmek dediğin şeyi seni seviyorum deyince anlayamassın.Zaten onu herkes yapar.Bence senide kandırıyor.Ve terk edilmenin yada kandırılmanın nasıl bir şey olduğunu biliyorumda söylüyorum".
Tam gidecekken arkasını dönüp
"sakın bunları ona söyleme."Ben arkamı dönüp eve doğru giderken anlattıklarını düşündüm.
Eve girdiğimde televizyon izliyordu.Odaya çıkıp üzerimdekileri değiştirdim.Aşağı inip çaprazındaki koltuğa oturdum.Filmi izlemeye başladım.
Ne izlemesi olan bitenleri tekrardan düşünmeye başladım.Ya kız doğru söylüyorsa?
Yok ben Mete'ye güveniyorum."Küsmüyüz?"
Cevap vermeyince yanıma geldi.Alnımdan öptü
"Hadi ama sadece şaka yaptım"
Ama ben ona küsmedimki şu kızın dediklerine aklım takıldı.En iyisi sorup kurtulmak.
"Tamam affettim."
"Ohhhh" diye içinden konuştu.
"Sen nereye gittin?"
"Hiç gezdim öyle.
Mete senin en yakın arkadaşın Burak'mı başka yokmu?"Yüzü asılıp ciddileşti
"Bu nerden çıktı?"
"Yok bir şey sordum sadece"
"Azra ben acıktım.Hadi yemek yiyelim."
Ne yani gerçekmiydi kızın anlattıkları?Ama...
"Tamam sen ye ben aç değilim."
"Sacmalama hiç bir şey yemedin"
"Tamam"
Deyip mutfağa girdim.Arkamdan geldi.
"Pizzamı söylesek"
"Olur"
Pizzayı sipariş vermeye gidince bende arkasından gittim.
"Evet 1 pizza 2 kola"
"Teşekkürler iyi günlerr"
Mete'den
Azra çok garip davranıyordu.Kumsalda iyiydi sonradan ne olduysa oldu.Birden bana en yakın arkadaşımı sorması garibime gitti.Neden sormuştu ki?
Herneyse bunu ona söyleyemem.
Zilin çapmasıyla düşüncelerimden kurtuldum.Pizzayı alıp parasını verdim.
"Azra pizza geldi hadi gel"
"Geliyorum"
Pizzayı ve kolaları masaya koydum.Azra'da geldi.Ama yüzü asık bir şekilde.
Pizzayı yedik.1-2 saat film izledik.
"Mete ben yatıyorum"
"Benimde uykum geldi bekle"
"Iı sen burda yatıyorsun ben orda"
"Ama neden?"
"Biz sadece sevgiliyiz evli değiliz"
Ne alakaydı şimdi bu?
"Tamam sen bilirsin ben odamda yatıyorum sen koltukta hadi iyi geceler"
"Off iyi geceler"
Ne yani koltukta yatmayı kabulmu etti.Bu kız benden giderek neden uzaklasıyordu?
Odaya çıktım.Üzerimdeki tshirt'ü çıkarıp yatağa yattım.Sağa döndüm Azra sola döndüm yine Azra geliyordu aklıma.Bir anda soğudu benden.
Azra'dan
Mete'den uzaklaşmak istemiyorum ama zorundayım.En iyi işi kökten bitirmek tabi zor olucak ama.
Ona güvenmiştim hâlada öyle aklım bu işi bitir diyor ama kalbim?kalbim ne diyor?o kadar hızlı çarpıyorduki hiçbir şey anlayamamıştım.
Tek şansım aklıma güvenmek.Göz yaşlarımı daha fazla tutamadım
Ayağa kalkıp kitaplık gibi bir yerden boş bir kağıt ve bir kalem aldım.Koltuğa oturup yazmaya başladım.Mete'den
Uyandığımda odanın her yerini güneş kaplamıştı.Kalkıp perdeyi açtım.Tshirt'ümü giyip aşağı indim.Azra yatagını toplamıs pike ve yastığı koltuğa koymuştu.Alıp kaldırmak için gittiğimde kağıt vardı.Ayne şöyle yazıyordu kağıtta;
Azra'dan
Mete ben dün yolda yürürken Elif diye bir kız geldi.Ve senin eski sevgilin olduğunu söyledi.O seni benim gibi çok sevmiş fakat sen sadece onu seviyormuş gibi görünmüssün.Sevgili olduktan sonra soğuk cevaplar vermissin istemediği şeyleri zevk alıyormuş gibi yapmışsın herneyse burası beni ilgilendirmez.Emre diye en yakın arkadaşının sevdiği kızı elinden almıssın.Ve bana dediki:
Beni parmağında oynattığı gibi senide oynatıcak.
Ben sana güvendim.Elife güvenmedim.Mete öyle bir şey yapmaz dedim.Meğersem öylemiş.
O...Yiğit'ten sonra annem dahil kimseye güvenmezken ben sana güvendim.Zor olsada ayrılalım.Seni sevmekten vazgeçmiyeceğim.Ama ben ikinci defa aşk acısı çekmek istemiyorum.
Elif elif kimdiki bu ...
Yoksa şu evet Elif ... seni
Azra nasıl benden ayrılır ayrılamaz böyle bir şey olmaz izin vermem.Azra Ve Mete ayrıldılar.
@elaakay
@sholl_wad
@sinemyldzz
@busemm13
@twd_merve
@yagmuresendir...
Tesekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Benimsin !
Teen FictionBeni kendine çekti.Üzerimde ki kırmızı elbiseye bir süre baktı.Sonra gözlerini gözlerimle buluşturup ; "Kırmızı aşkın rengi Sende benim aşksın,aşıksın,aşkımsın SADECE BENİMSİN"o büyülü sözleri söyledi.Ve alnıma sahiplenici bir öpücük bıraktı.