56.Bölüm"Umarım"

2.7K 107 4
                                    

Arkadaşlar multideki bölüm müziği.Şarkıyla beraber okuyabilirsiniz.

"Azra o neden geldi!"

Şuan neden olduğunu bilmediğim Mete'nin bağrışmalarını dinliyordum.Yiğit'i nerden tanıyordu?Hem ben nerden bileyim ki neden geldiğini.

Düşüncelerimden kurtulup Mete'ye döndüm.

"Bi-Bilmiyorum"

"Nasıl bilmiyorsun Azra herif sana gelip 'bebeyim'diyor sırnasıyor sen hiç bir şey bilmiyorsun"

"Birincisi bana bağırmayı kes.
İkincisi neden geldiğini bilmiyorum.
Üçüncüsü ise sen...-"

Cümlemi tamamlamayıp başımı aşağı eğdim.İleri gidersem dahada büyüyeceğini biliyordum.Ama Mete buna izin vermedi.

"Üçüncüsü?"

Sert bir şekilde yutkunup ayağa kalktım.

"Üçüncüsü sen kimsin ki bana bilmediğim şeylerin hesabını sorup bana bağırı...-"

Bu sefer dudaklarıyla susturmuştu beni.Ona karşılık vermeyince geri çekildi.

"Özür dilerim prenses"

Beni öpmüştü.Yiğit'ten sonra beni öpen bir erkek olmuştu peki neden öpmüştü?Susturmak içinmiydi?

Sorularımın cevabını son cümlesiyle cevapladı.

"Seni seviyorum Azra sana aşığım.Sana bakanları laf atanları ölesiye dövecek kadar başka bir erkeğin yanında güldüğünde kıskandığım kadar gece uyurken hep seni düşünüp seni hayal ettiğim kadar Seni seviyorum.Ve sen benimsin Sadece Benimsin."

Dudağımdan tekrar öptüğünde elimi arkadan dağınık saçlarına götürdüm.Ona karşılık veriyordum şimdi.Ayrılınca nefesimi düzene sokmaya çalıştım.

"Seni seviyorum Prenses"

"Be-Bende seni seviyorum" şaşkınlığımın karşısında sadece bunu diyebilmiştim.

"Sadece bana gül sadece bana bak sadece beni gör ve sadece beni öp Sadece benim ol Azra Özer Soyadımı alıcak kadar seni seviyorum"

"Hey benim soyadımda ne varmış."

Biraz duraksayıp devam ettim.

"Hem soyadım bana babamdan kalan tek şey"

Gözümden bir yaş düşünce eliyle sildi.

"Özür dile...-"

"Tamam önemli değil hadi eve gidelim."

Bisiklete binmeden tekrar verdik.Aslında binmek isterdim.

Arabaya doğru sessiz bir şekilde yürüdük.

Arabaya binince hep yapmak istediğim şeyi yaptım.

"Mete müzik çalardan rastgele bir şarkı seçsene"

Başıyla onaylayıp sarkı açtı.

Emre Kaya: Benimsin şarkısıydı.

Mete'yle beraber şarkıya eşlik ettik

Sen bana aitsin

benimsin bundan sonra

Bu işin başka bir yolu

yada olmazı yok

Tam kalbime değdi nazikçe

vurdu attığın ok

Gümüş değil altından

bir kalp vurdun haberin yok...

"Bu bizim şarkımız olsun Prenses.Bizi temsil eden bir şarkı olsun."

Biraz duraksayıp şarkıyı söylemeye başladı.

"Sen bana aitsin benimsin bundan sonra.Sen sadece benimsin."

Şuan o kadar mutluydum ki hiç bir şey bu mutluluğumu bozamaz.

Yani umarım bozmaz.

Arkadaşlar biraz kısa oldu özür dilerim.Ama finale yaklaşıyoruz.Diğer bölümler uzun olucak.Umarım beğenmişsinizdir.Yorumlarınızı bekliyorum.Yeni hikâyem Kalp Hırsızı'nın 3 bölümünü Pazar günü yayınlayacağım.Okur vote verir yorum yapar ve arkadaşlarınıza önerirseniz sevinirim.Şimdiden teşekkür ederim.

Bölüm itafı :

sholl_wad
sinemyldzz
sevlayakgn
aLoNeAnGeL2





Sadece Benimsin !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin