Arkadaşlar telefondan girdiğim için itaf edemiyorum.Yazmak istedim
Ailemden ve akrabalarımdan sonra en değerlim olan kardeşim sinem yıldız (sinem yldzz)dila korkmaz(sholl_wad)elanur akay(elaakay)'a gelsin bu bölüm.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Keyifli okumalar...Eve girdim tam odama çıkacakken
"Azra senmisin?"
Annemin sorusuyla duraksadım
"Benim anne"
"Hadi üstünü değistir yemek yiyelim"
"Tamam"diye seslenip odama çıktım.
Elbiseyi asmak için poşetten çıkarınca
OMG!! bu o tshirt değilmi?Peki bu nasıl oldu.
Poşetin altında küçük bir not vardı.Bu tshirtü benden daha çok istedin
Benim için almıştı.İçimde minik kelebekler uçustu.
Elbisemi askılıklardan birine geçirip dolabıma astım.Mete'nin aldığı tshirt'üde katlayıp çekmeceme koydum.Aşağı inip hızlıca yemeğimi yedim.Televizyonu açtığımda Mete'nin dizisi başlamıştı(Aşk yeniden)Annemle oturup izledik.Hem romantik hemde eğlenceliydi.
Mete neden bu diziyi izliyordu?Dizi bitince uykum gelmişti.
"Anne ben yatıyorum"
"Tamam kızım"
Odama çıkıp yatağıma oturdum.Uykum nedense gitmişti.
Leptopumu alıp facebook'a girdim.Bayağıdırlı girmiyordum.Burak bir fotoğraf paylaşmış Gizem'le birlikte.Çok tatlı gözüküyorlardı.
Hemen yorum yazdım.
(Çok yakışıyorsunuz inşallah hiç ayrılmassınız)
Yorumlara bakarken Mete'de yorum atmıştı.
(Hayırlı olsun kardeşim kuzenime iyi bak)Burak:(saol kardeşim iyi bakıcam ona )
Leptomu kapatıp kendimi yatağa attım.Uykunun kollarına.
Tabi aklıma Yiğit gelip bozana kadar.O benim
ilk aşkımdı,
ilk erkek arkadaşımdı,
ilk sevdiğimdi,
O benim ilkimdi.
O ne yaptı beni bırakıp gitti.O beni bırakınca kendimi eve kapadım hayata kapadım yalnızlığıma kapadım.
Annemin o sıralar işi yoğundu.Benle ilgilenmeyi bırak eve bir erkekmiş gibi geç geliyordu.
Kimseye içimi dökemedim.Kimseyle konuşamadım.Çevrem pek fazla geniş değildi.Burak,Öykü,Yağız,Selin
sonradan tanıştım.
Ben yanlızlığımla tek başıma bir karanlıkta yaşadım.
Hayatıma baksanaAşk : yok
Sevgi : yok
Mutluluk: yok
Arkadaş : yokNe güzel değilmi?Sonradan öykü'yle tanıştımda o Burak'la beni karanlığımdan çıkardılar.
Annem kendi benliğini kazanmıştı.Hepsi onların sayesinde.
Bunları düşünürken gözlerimden akan yaşlara engel olamadım.
Sonrada yorulunca uyuya kaldım."Azra kalk hadi kızım Gizem seni bekliyor"
"Tamam geliyorum"
Annem kapıyı çekip çıktı.Dur bir dakika Gizem mi?
Aa evet Gizem'i yolcu edecektik.
Elimi yüzümü yıkayıp kot şortumu ve kurukafalı tshirt 'ümü giyip aşağı indim.Biraz atıştırdım."Anne ben çıkıyorum"
"Azra teyzen aradı ben 2 gün onlara kalmaya gidiyorum.Sende gel ister
Evden çıkınca Mete'lerin zile bastım.Gizem açtı.Günaydın faslından sonra aşağı indik Gizem'le.Mete ve annesi de gelince arabaya bindik.
Havaalanına girince Mete annesinin ve Gizem'in küçük bavulunu taşıdı.
Uçağa binince el sallayıp vedalaştık.
hande yener'in havaalanı şarkısını söylememek için kendimi zorlarken
arabaya bindik ve eve doğru gittikBir süre sessizlikten sonra eve geldik.
"Oh annemde yok tek başımayım."
Mete'nin sorusuyla kafamı çevirdim"Annen nerde?"
"Teyzemlere gitti 2 gün sonra gelicek"
"Tamam eve gir kapıyı kimseye açma"
Biran annem geldi zannetim.
"Yada dur ben sizin eve geliyorum"Neee???Mete ve ben tek başımıza kimse olmadan bizim evde ahh!! saçmalama Azra.
İç sesime hakim olmaya çalışırken Mete içeri girdi...
Arkadaşlar biraz kısa oldu özür dilerim.Ama sınav stresi bastı.Ve başka şeyler...Herneyse umarım beğenmişsinizdir bir sonraki bölümlerim çok eğlenceli olucak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Benimsin !
Teen FictionBeni kendine çekti.Üzerimde ki kırmızı elbiseye bir süre baktı.Sonra gözlerini gözlerimle buluşturup ; "Kırmızı aşkın rengi Sende benim aşksın,aşıksın,aşkımsın SADECE BENİMSİN"o büyülü sözleri söyledi.Ve alnıma sahiplenici bir öpücük bıraktı.