Azra'dan
Ne yani şimdi biz Mete ile sevgilimi olmuştuk?Onu gerçekten çok seviyorum.Telefonuma Sadece benim erkeğim olarak kaydetti kendini.
Beni ise kendi telefonuna Sadece benim deli kızım diye kaydetti.Ve ilgimi çeken tek kelime.
'Tıpkı eskilerdeki gibi'Eskilerdeki derken neyi kastedmiştiki?
Telefonumu alıp ona dün söyleyemediğim içimde tuttuğum şeyleri yazdım.
Kime:Sadece benim erkeğim
'Seni biriyle karşılaştıracak kadar.Ömrümün sonuna sevecek kadar.Seni hiç bırakmayacak kadar.Mavi gözlerinden düşen bir damla yaşa kıyamayacak kadar seni seviyorum.Sen sadece benim erkeğimsin.Seni seviyorum sevgilim.'Yazıp gönderdim.Yüzümde bir tebessüm oluştu.Çok geçmeden cevap geldi.
Kimden:Sadece benim erkeğim
'Bende seni seviyorum prensesim.Bugün bir şeyler yapalımmı bizimkilerle?"Kime:Sadece benim erkeğim
'Olur sevgilim sen ayarla bizimkilerede ulaş.Ama bence Bar'a gidelim'Anlattıkları aklıma gelince sırıttım.
Kimden:Sadece benim erkeğim
'Asla bir daha oraya senle ve diğerleriyle gitmem.Eğlenebileceğimiz bir yere gideriz.Go kart nasıl?'Kime:Sadece benim erkeğim
'Süper bizimkilerede haber verelim'Kimden: Sadece benim erkeğim
'Tamam prenses ben haber veririm saat 13:00'de seni alırım.'Kime: Sadece benim erkeğim
'Tamam sevgilim'Telefonu kapatıp komidine koydum.Saate bakmamla uykulu gözlerimin açılması bir oldu.
Saat 11:50'ydi.12'ye kadar uyumuşmuydum ben?Hızla aşağı indim.
"Anneeee"
"Efendim birtanem"
Bugün pazar olduğundan annem izinliydi.
Mutfakta kahvaltı hazırlıyordu.Yanına gidip yanağından öptüm.
"Annem şimdi Mete ben Anıl falan bizimkiler işte Go kart'a gidebilirmiyiz?"
"Tamam ama dikkat et."
"Tamam."
Masaya oturup kahvaltımızı yaptık.Odama çıkıp siyah dar paça pantolonumu ve su yeşili thsirt'ümü giydim.Saçlarımı düzleştirip aynada elimle şekil verdim.Telefonumu cebime tıkıştırıp aşağı indim.Mete gelmiş annemle konuşuyordu.
"Burcu teyze biz Azra'yla sevgiliyiz"
Mete yaaa pat diye söylenirmi.Mete'ye bakınca omuz silkip sırıtıyordu.
Annem ne tepki verecek diye baktığımda yüzü asıldı."Olmaz öyle şey siz önceden arkadaş değilmiydiniz.Arkadaştan sevgili olunmaz"
"Anne"
"Azra bana sormadan nasıl sevgili olursun.Üstelik Mete'yle"
"Mete'nin nesi varmış hem ben onu seviyorum"
Ayağa kalkıp yanıma geldi.Gülümseyip sarıldı.
"Ahh benim deli kızım şaka yaptım yaa.Çok sevindim.Üstelik Mete gibi beyfendi bir çocuk olması daha iyi"
Şaka mı yapmıştı?
"Sen şimdi şaka mı yaptın?"
"Evet Mete ısrar etti bende kıyamadım."
"Ama kızına kıydın öylemi?"
"Azra"
"Off tamam tamam hadi biz gidiyoruz"
"İyi eğlenceler"
Siyah vans'larımı giyip dışarı çıktık.
"Mete pat diye söylenirmi yaaa"
"Napabilirim sevgilim tutamadım kendimi"
Senin sevgilim diyen dillerini...
"Ama bu şakanın öcünü alırım"
"Ne zaman istersen prenses.Hem annende benden.Sana daha demin deli kızım dedi."
Gülümsedim.
"Ama sen sadece benim deli kızımsın"
Uzanıp yanağından öptüm.
5-6 dakika aradan sonra geldik.
Arabadan inince Mete elimi tuttu.
"Bu elini hiç bırakma olurmu?"
"Artık istesende bırakmam.Sen benimsin"
"Aşk kuşları gelsenize"
Aras'ın seslenişiyle yanlarına gittik.
Herkes gelmişti.Burak Gizem Aras Sude Ezgi Anıl Emir Öykü
ve tanımadığım bir çocuk.Ezgi çocuğa kötü baktığımı görmüş olmalıki koluna girdi.
"Azra sevgilim Olcay"
Ezgi'de kendine sevgili yapmıştı.
"Meraba"dedim kısa keserek ve gülümseyerek.
"Meraba"dedi oda.
Herkes yuvarlak oluşturunca doğruları söylemenin vakti geldi.
"Arkadaşlar şimdi bana sakın kızmayın ama siz açılmadığınız için ben her şeyi söyleyeceğim"
Hepsi beni pür dikkat dinliyordu.Anıl anlamış olacakki sırıttı.
"Evet Sude Aras senden hoşlanıyor"Gözlerini pörtletip
Bu doğrumu Aras der gibi bakınca Aras"Evet Sude ben senden hoşlanıyorum.Sevgilim olurmusun?"dedi.
Sude birden Aras'ın kucağına atladı.
"Evet evet evet"
Aras şaskınca bakarken.
Sude "bende senden hoşlanıyorum Aras"dedi ve yanağından öptü.
Emir'e baktıgımda sakın söyleme der gibi bakıp kafasını olumsuz şekilde sallıyordu.
"Emir ve Öykü ikinizde mal ve körsünüz.Birbirinizi seviyorsunuz.Fakat o kadar körsünüz ki birbirinizi sevdiğinizi bile göremiyorsunuz."
Öykü Sude gibi Emir'e baktı.Emir dayanamayıp Öykü'nün dudağına minik bir buse kondurdu.
"Seni seviyorum.Sana aşığım"
"Bende seni seviyorum"
Valla şuan sevap işledim galiba sevenleri birleştirdim.
Oooo diye ritim tutup bağrıyorduk.
Gizem'le Burak barışmıştı gördüğüm kadarıyla fakat Anıl'ım tek kaldı.
Boya ve yaşa baktılar.Erkekler binecekti.
"Dikkat et tamam mı?""Benim prensesim endişelenirmiymiş benim için"
"E tabi endişelencem.Bu normal arabaya benzemez Mete kazanmak için canına kıyma"
"Tamam prenses korkma sadece biraz eğlencez.Ve senin için kazanacağım."
Alnımdan öpüp gülümsedi.Bende ona gülümseyip siyah kaskı dağınık saçlarına geçirdim.
Oyun başlasın.
Arkadaşlar umarım beğenmişsinizdir.Finale bir tık daha yaklaştık.Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum.Yarın bir aksilik olmassa yeni hikâyemi (Kalp hırsızı)'nı yayınlayacağım.
Bakarsanız sevinirim.Kendinize iyi bakın sizi seviyorum.Bana destek olan yardım eden biricik kardeşim
sinemyldzz 'ye itaf ediyorum ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Benimsin !
Dla nastolatkówBeni kendine çekti.Üzerimde ki kırmızı elbiseye bir süre baktı.Sonra gözlerini gözlerimle buluşturup ; "Kırmızı aşkın rengi Sende benim aşksın,aşıksın,aşkımsın SADECE BENİMSİN"o büyülü sözleri söyledi.Ve alnıma sahiplenici bir öpücük bıraktı.