Azra'dan
Okula girip sınıfa çıktık.
Çantamı sandalyeye koydum.Bir el kolumu tuttu döndüğümde Aras!"Azra konuşabilirmiyiz ?"
Mete yanıma geldi.
"Hayır konuşamazsınız"
"Sana söylemedim zaten ben Azra'yla konuşuyorum"
"Arkadaşım kaşınma kaşırım.Sevgilim değilmi"
"Azra sadece biraz konusucagız"
Mete'ye dönüp
"Mete sadece konuşcakmış gidip geleyim"
"Tamam ama hızlı gel"
"Aşksın yaa"
Aras önde ben arkada okulun bakçesine çıktık.Arka bahçenin oraya gelince durup duvara yaslandı.
"Evet seni dinyorum"
"Ben seni seviyorum Azra hâla ilk günkü gibi sana aşıgım"
Neee Mete yine haklıydı??Ve Anıl'da öyle.
"Bir cevap vermiyecekmisin?"
"Ben Mete-....."
Sözümün devamını getirmeden öpmeye kalkıştı.Burnu burnuma deyiyordu.Nefesini yüzümde hissediyordum.
Tüm gücümle ittim.
"Neden Azra neden ?sen de beni seviyordun.Mete'de olupda bende olmayan ne var?"
Sessiz kalınca devam etti.
"Seni seviyorum Azra.Ve Mete'den ayrılıp bana dönüceğin güne kadar seni bekliyeceğim."
Yaslandığı duvaradan doğrulup yürümeye başladı.Ve sesslendi.
"Ha bu arada Azra çabuk dönersen iyi olur"
Giderken arkasından baka kaldım.
Ne diyordu bu?
****************
Okuldan eve giderken arabada sessizlik oluştu.Tam zamanıydı."Azra"
"Efendim"
"Bana geçmişinle ilgili anlatmak istediğin şeyler varmı?"
Başını salladı.
"Anlatmak istermisin?"
"Dinlermisin?"
Şuan o kadar masum ve savunmasız duruyorduki onu öpmemek için kendimi zor tuttum.
"Sen benim sevgilim değilmisin tabiki dinlerim."
Arabayı kumsala çektim.
Arabadan inip denizin kenarına yürüdük.
Her ne yaşadıysa aklına geldikçe tekrar yaşıyordu.
Denizin kenarına oturup ayaklarımızı uzattık.Onu kendime yaklaştırıp kokusunu içime çektim.Basını göğsüme yasladım.Ve bekledim.
Ne zaman hazır olup anlatmaya başlarsa o zaman dinliyecektim.Derin bir nefes alıp verdi.
"Ben ben mutsuz büyüdüm.Kuzenlerim yurt dışındaydı.Ve babam olucak herif beni dışarı çıkartmıyordu.Okuldan eve evden okulaydı.7 yaşındaydım.Annem babama karşı çıkamıyordu.Boynu hep eğik dediklerini yapıyordu.Babam önceden böyle değildi.Sonra bir kadınla annemi aldattı.Megerse annemi bosuyacakmış o yüzden öyle davranıyormuş.Sonra babamdan nefret ettim.O benim 3-4 yaşlarında sevdiğim güçlü yakışıklı babam değildi.
Bunu öğrendikten sonra sinir krizlerine girdim.Herkes'en nefret ediyordum.14 yaşında böyle devam etti sonra o babam olacak o adam öldü.
Lise'de Bizimkilerle tanıştım.Onlar bana herşeyi unutturdular.Yeni bir sayfa açtırdılar.Annem eski haline döndü.Beni sever oldu.
Ama bu yaşanılanlardan sonra kimseye güvenim kalmadı.
Sonra Yiğit'le sevgili olduk.Onu çok sevdim.Anlattığım gibi beni terk etti.Sonra Ayrıldık tam hayattan bezmişken tutunacak dalım kalmamışken seni gördüm. Gerisini biliyorsun."
Alnına öpücük kondurdum.
"Geçmiş geçmişte kaldı bunları düşünme artık ben senin yanındayım"
Bölüm ithafı :twd_merve
Arkadaşlar uzun yazamadım üzgünüm.Son sınavlar başlıyor.Yarınki bölüm uzun olucak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Benimsin !
Teen FictionBeni kendine çekti.Üzerimde ki kırmızı elbiseye bir süre baktı.Sonra gözlerini gözlerimle buluşturup ; "Kırmızı aşkın rengi Sende benim aşksın,aşıksın,aşkımsın SADECE BENİMSİN"o büyülü sözleri söyledi.Ve alnıma sahiplenici bir öpücük bıraktı.