48.Bölüm"Hafıza kaybı"

3.2K 117 7
                                    

Özel bölümü biricik kardeşim sinem'e itaf ediyorum.♥

İtaf=Sinemyldzz : Kitabı=KARANLIK SEVGİLİM
okumanızı tercih ederim.

Azra'dan

Herkes çığlık atıp bağırıyordu.Hostes yanımıza geldi.

"Teknik sorunlardan ve şiddetli yağmur nedeniyle iniş yapmak zorundayız herkes sakin olsun"

...

Tek hatırladığım şey uçağın sallanmasıyla dengemi kaybedip sertçe kafamı cama vurmamdı.

METE'DEN

"SENDE KİMSİN"

Sorduğu soruyla afallarken kendime geldim.

"Azra'm ben Mete"

"Üzgünüm sizi tanımıyorum."

Kapı açıldı Doktor Burcu hanım Anıl Sude Ezgi Emir Burak Gizem Öykü ve annem gelmişti.

Burcu hanım koşarak Azra'ya sarıldı.

"Azra annem nasılsın iyimisin"

"İyiyim anne ben iyiyim."

Daha sonra Anıl Emir Burak Öykü Ezgi ve Sude sarıldı.Gizem yanına gitti.

"Nasılsın birtanem?"

Burcu hanıma dönerek

"Anne kim bunlar?"

"Gizem kızım Mete'nin kuzeni"

"Mete kim"

Doktor bizi izliyordu .Hemen araya girerek

"Azra hanımın dinlenmesi lazım"

Odadan çıkıp doktorun çevresini sardık.

"Şimdi bir sorun var."

"Ne sorunu"

Burcu hanımın sorusuna doktor bey devam etti.

"Gizem hanım ve Mete bey siz Azra hanımla ne zaman tanıştınız?"

"2 ay önce"

Siz diyerek Anıl'ları gösterdi.

"3-4 sene önce"

"Sorun şuki Azra hanım uçak sallanınca kafasını vurmuş olmalı.Ve hafıza kaybı var.Son iki ay yani sizin tanıştığınız aylar hafızasından silinmiş.Sizi tanımıyor."

Olamazdı böyle bir şey.Azra beni hatırlamassa.Yaşadıklarımızı ve yaşattıklarımı hatırlamassa...
Ya beni hiç sevmesse.

Hızla hastaneden çıktım.Birbanka oturdum.Benim yüzümden.Lanet olsun.Tüm yaşadıklarımız gözümün önünden film şeridi gibi akıp geçti.

Gözlerimdeki yaşları silmemle bir elin omzuma değmesi bir oldu.

Dönmemle Emir'i gördüm.
Gelip yanıma oturdu.

"Emir o beni hatırlamıyor.o bizi hatırlamıyor.Yaşadıklarımızı hatırlamıyor.Emir ya beni hiç hatırlamassa.Ya beni hiç sevmesse.Ben ne yaparım Emir.Ben onsuz ne yaparım."

Arka arkaya sıralamıştım kelimelerimi.

"Üzülme o iyi olucak.Sen gidince doktor söyledi.Zaten hasta değil yaşıyor.Önemli olan bu.Hafızasıda sonradan düzelebilirmiş.Ama fazla bir şey değişmedi.Ondan ayrıldın.Ve o seni hiç affetmiyecekti.Neden bunu ona yaptın?"

"Ben onu çok seviyorum.Hatta aşığım.O gün bir kız yanıma geldi.Konuşmak için.Kim gönderdi bilmiyorum.Dediki eğer Azra'dan
ayrılmassan o ölür dedi.Tabi ilkten inanmadım.Sonradan ona bir şey olmasından korktum.Benim yüzünden ama bir şey olmasını istemedim.Zor olsada ayrıldım.Ama yapamadım.Gerçekleri anlatıp onu geri kazancaktımki İzmir uçağına binmiş.Gerisini biliyorsun zaten"

"O kızın ismi ney?"

"Ecrin'miymiş neymiş"

"Ona eskiden yaşadıklarınızı göster anlat."

"Beni tanımıyor yanıma yaklaşmıyor bile"

"Herşey zamanla bekle ve gör"

Sadece Benimsin !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin