11. බබාගේ සතුට

2.1K 366 106
                                    


මගේ තනි තරුව

" ඩැඩා..........??"

මම Bathroom එක ඇතුලේ දි බබා අවුස්සපු හැඟීම් නිදහස් කරන්න උත්සහ කර කරා හිටියා.. ඒත් මම කලබලේට ආපු නිසා මට දොර ලොක් කරන්න අමතක උනා.. මම හිතුවේ නෑ බබා මං දිහා බලාගෙම ඉදී කියලා..
මගේ ඇගම හිරි වැටිලා මම සුරතාන්තයට පත් වෙනකොට මම හිමීට කෑගැහුවා.. සේරම ඉවර කරලා මම හැරුණේ Shower එක පැත්තට Wash කරගන්න.. මම Wash කර කරා ඉද්දී පිටිපස්සෙන් ආපු අත් දෙකක් එකපාරටම මගේ D## එකෙන් අල්ල ගත්තේ මාව ගැස්සිලා බැලෙද්දියි...

" බබා............මොකක්ද ඔයා කරන්නේ.."

මගේ ඉහමොළ සීතල උනා.. ඇයි බබා එතනින් ඇල්ලුවේ.. ඒ වෙලාවේ හැඟීමකට වඩා මට දැනුනේ බයක්...

" ඩැඩාගේ සූකුලුල්ලා ඌයියා වෙලා ද..?"

" හෑ.......???? මොකා.....??

" සූකුලුල්ලා..."

" අහ්ම්...මේ ..මේ...න්...හෑ....බබා යන්න ඩැඩා සෝදන් එන්නම්..ඩැඩා හොඳින්..."

මම හැරිලා එයාගේ ඉරහිස් දෙකෙන් අල්ලලා එළියට දාලා හිමීට දොර වහගත්තා... පස්සේ කණ්නාඩිය පැත්තට හැරුනම මට හිනාවක් ගියා...මගේ මූනයි කන් දෙකත් එක්කම රතු වෙලා.. හදිසියේ එයා කරපු දේ එක්ක මගේ ඇග ඇතුලෙන් ගින්නක් පත්තු වෙලා ඇවිලිලා ගියා..

" කොහොමත් බබාව හම්බුනාට පස්සේ ඩැඩාගේ සූකුලුල්ලට සෑහෙන්න අපලයි බබා.. බැලුවොත් අඬාගත්ත ගමන්..හ්හ්හ්හ්හා "

මම නාගෙන එලියට යද්දී බබා බිම ඉදගෙන මැක්සිව උකුලේ තියාගෙන බදාගෙන ඉඹිනවා...දර්ශනය මාරම සුන්දර වෙද්දි මමත් එයාලා ලඟින් වාඩි උනා...

" ඩැඩා.....මේ........සෝයි... මෙයා මගෙද..?"

"හ්ම්ම් ඔව්.. බබාගෙයි මගෙයි.. මම මැකිසිගේ පපා ඔයා මැක්සිගේ මමා..."

මම ඇගිල්ලක් දික් කරලා එයාවයි මාවයි පෙන්නුවා.. ඒත් බබාගේ මූන ඇදවෙලා ගියේ ඇයි කියලා මට තේරුම් ගන්න බෑ..

" බෑ...මමයි එයාගේ පපා... ඔයා මමා..."

" නෑනේ කලින් ඉදලම මම මැක්සිගේ පපා.. ඉතින් දැන් වෙනස් කරන්න බෑ..."

කොල්ලගේ මූන තරහට රතු වුනා... මට රවලා කටත් ඇද කරලා කේන්තියෙන් නහයෙන් හුස්ම පිබින්න ගත්තා...

🎊️ මගේ තනි තරුව ( Sinhala.BL-✔️🔚) Where stories live. Discover now