29 - වේදනාව පිරි ප්‍රේමය

2.2K 318 68
                                    

මගේ තනිතරුව

🔞🥲🥲 -

ජෙනී එයාගේ පපුව දිගේ තවත් විස්කි හලාගෙන එයාගේ නිරුවත් ඇඟ අතගාන්න ගත්තා...

" ඔහ්....බේබි....සක් මී.......අහ්.........."

කර්ලි කොණ්ඩෙත් පිට මැද්දට කඩාගෙන වැටිලා.. නිරුවත් ඇග දිගේ ගලාගෙන යන මත්වතුර නිරුවත් යටිකගේ දාරදිගේ කිදා බැස්සා... ඒත් එක්කම ජෙනී මහී ලඟට එන්න උත්සහ කරත් මගේ ජෙනීව සෝෆා එකට වැටෙන්න දාලා නැඟිටලා වීඩියෝ කරන්න ගත්තා..  ජෙනී කකුල් දෙකත් ඈත් කරගෙන එයාගේ අත යටිකයට අරගෙන ගිහින් කෙඳිරි ගහා පිරිමදින්න පටන් ගත්තම මගේ එද්දී අරගෙන ආපු බෑග් එකකින් රතු පාට සෙක්ස් ටෝයි ඩික් එක ජෙනීගේ ඇඟ උඩට විසිකලා.. මහීගේ ලඟටවත් එන්න සිහියක් නැතිඋන තැන ගෑනි අඬ අඳුරෙම ටෝයි එක එක අතකින් එයාගේ ඇගට ඇතුළු කරගෙන අනිත් අතින් පපුව අතගාන්න පටන් ගත්තා...

" අහ්............................අහ්................"

ඒ ඇස් අඬවන් වෙලාට වඩා තිබුණේ පියවෙලා.. ඩ්‍රග් එක ජෙනීව පිස්සු වට්ටද්දී ජෙනී තවත් කෙඳිරි ගගා ටෝයි එකේ වයිබ්‍රේටින් එක ඔන් කලා..

" ඕඕහ්............අහ්............ම්හ්..........ම්හ්.............ආශ්            ම්හ්..............බේබි............ඔහ්.............අහ්........."
.

වේගයෙන් ගැස්සෙන වයිබ්‍රේටින් එකත් ඇතුළු කරගන්න ගමන් ජෙනී එයාගේ ඇඟිලිත් කෙඳිරි ගගාම යූස් කරා.... අවසානයේ ජෙනී Squeeze වෙද්දී මහී වීඩියෝ එක නවත්තලා සේව් කරලා ඉක්මනින් ඒක ක්ලවුඩ් දාගෙන තව එකක් Seacret Mail එකකට යවාගත්තා..

" ගුඩ් ගර්ල්...දැන් වැඩේ ලේසී...මම අද තිත්ත ඇත්ත උඹේ කටින්ම වමාරගන්නම් පට්ට වෙ# භැල්ලි... අසහනකාරී පට්ට හු#ති.... වේස කමේ ගිහින් මදිවට අද මම ඒකිට #කයි කියලා හිතන්න ඇති..

මට පිස්සු නෑ හු#තියේ ලෙඩ ගුහා අස්සේ රිංගන්න...තුඃ..... නොදකින් පඳුරු #කන්නී...."

මම හදපු ඩෙවල් එක එහෙමම තියෙද්දී කුස්සියෙන් කොත්තු මී පැකට් එකක් හදාගත්තා...

" ශිට් මේකිගේ කුස්සියෙන් මීට වඩා දෙයක් බලාපොරොත්තු උනානම් තමා පුදුමේ..."

🎊️ මගේ තනි තරුව ( Sinhala.BL-✔️🔚) Where stories live. Discover now