41 - ඔහු මනරම්

2.8K 317 100
                                    


මගේ තනිතරුව

ඔහ්...බේබි උඹ මාව පිස්සෙක් කරලා... "

මහීෂගේ ගල් වෙලා තියන ඩික් එකේ පහස තවත් ඉසුරුගේ බට් එකට ඕනි වෙද්දී ඉසුරු වතුර අවුස්සගෙන මහීගේ ගෙල සිපගන්න පටන් ගත්තේ ගොඩක් රළු විදියටයි.. මහීෂත් ඒ රළු පහසට උමතු වෙද්දී ඉසුරු මහීෂගේ ලිප්ස් පවා කිස් කරේ තව තවත් මහීෂගේ ඇගටම බර දෙමිනුයි....

"ම්ම්හ්......බේබී....අහ්....!"

ඉසුරුගේ ඇස්වල තිබ්බේ මත්බවක්.... මහීෂගේ අත් ඉසුරුගේ සිනිදු වත පුරා ගමන් කලේ උමතුවෙන් වගේ. ඇග පුරාම ගමන් කරපු අත් වැඩි වෙලාවක් රැදුනේ ඉසුරුගේ සිනිදු පසුපසයි...
දෙදෙනාම හැඟීම්වලින් ඉතිරිලා යද්දී මහීෂ හිමීට ඉසුරුව හරවලා ටබ් එකේ ගැට්ටක අත් දෙක එයාගේ එක අතකින් අල්ලලා හිර කරගත්තා...
මහීෂගේ උණුසුම් දෙතොල් වතුර නිසා සීතල වුන ඉසුරුගේ කොඳුනාරටිය දිගේ ඇදිලා පහලට යද්දී ඉසුරු එයාගේ අත්වලින් ටබ් එකේ ගැට්ට මිරිකලා හැරියා.. පිට පුරා ඇදෙන පහස නිසා ඉසුරුගේ දෑස් අඬවන්ව මත් වෙලා යද්දී එයා තවත් කෙඳිරිගාමින් මහීෂගේ දෙතොල් පහස ලැබුවා.. මහීෂ ඉසුරුව ඉස්සරහට නමලා ඉසුරුගේ බට්චීක් සිපගනිද්දී ඉසුරු එයාගේ බට් එකිනෙකට තද කරගත්තා... ලද පහස හමුවේ ඇවිලුනු හැඟීම් එක්වරක් හකුලගත්ත නිසා මහීෂ ඉසුරුගේ බට් එකකට අත්ලෙන් පහරක් ගැසුවා..

" අහ්....හ්..."

එතකොට මෘදු උන බට් එකේ ආධිපත්‍යය අතට ගන්නට මහීෂ ඉසුරුගේ Asshole එක වටා එයාගේ දිවේ තුඩ ගාවමින් සරාගී උත්සහයක නිරත වුනා...

" අහ්....ම්.......මහී....."

දැනුනු අමුතුම පහස හමුවේ ඉසුරු ආසාවෙන් මත් වෙද්දී මහීෂ අත්දෙකෙන් තව ටිකක් බට්චික් ඈත් කලා.... දිවේ පහස ලබාදෙන ගමන් මෘදුව එක් ඇඟිල්ලක් මහීෂ ඉසුරුගේ Asshole එකට ඇතුළු කලා...

" ම්ම්ම්ම්හ්.............!"

සියුම් වේදනාවක් සමඟ දැනෙන අමුතුම පහස හමුවේ ඉසුරු තවත් මත් වෙද්දී මහීෂ එයාගේ තව ඇඟිල්ලක් එකතු කරගනගමන් දිවේ පහස ද එතැනට ලබා දුන්නා...

" අහ්ම්..මහී...".

ඇඟිලි තුනකුත් සමඟ සීතල දිවද ඒ මේ අත ගමන් කරද්දී ඉසුරු එයාගේ පසුපස ඒ මේ අත පැද්දුවා. දැනෙන පහස තව තවත් Asshole එකෙන් යදිද්දී මහීෂ හිමීට එයාගේ දැඩි සාමාජිකයා පිරිමදිමින් එහි තුඩ හිමීට Asshole එක ලඟ තද කලා...

🎊️ මගේ තනි තරුව ( Sinhala.BL-✔️🔚) Where stories live. Discover now