මගේ තනිතරුව" දීපන් සරම පිස්සු හු#තා.."
'" හූ හූ තඩි මකරා ඔන්න එළියේ...හූ..............."
මහීෂට හිතන්නවත් වෙලාව නිදී ඉසුරු එයාගේ මුළු ශක්තියම දාලා මහීෂගේ සරමේ ගැටේ ගලවලා ඔලුවෙන්ම ගලවලා සරම ගත්තා..ඉසුරු සරම අරන් වෙට්ටු දදා ඇද උඩ පවා නැගගන මහ හයියෙන් හිනාවෙද්දී මහීෂ අමු හෙළුවෙන් එහෙට මෙහෙට දුවද්දී ඉසුරුගේත් නැඟිට්ට ඕනි සේරම නැඟිටලා තිබ්බා...
" ඒයි lඔන්න ඔය මකරා එහෙට මෙහෙට දඟලනවා.."
" හිටපන් මම උඹට දඟලන මකරගේ තරම පෙන්නන... වරෙන් "
මහීෂ එක පාරක් බලාගෙන ඉදලා ඉසුරුව තනි අතින් ඇදලා කරට ගත්තා...
" වරෙන් හනිමුන් එක වෙනකන් ඉන්නෑ අද මම මකරගේ ගින්දර උඹේ #කේ ගැට්ටටම දාලා ගිනි තියන්නේ...වරෙන් ප#යා..."
මහීෂ ඉසුරුව ඇදට ඇදලා දාලා ඉසුරුගේ ඇග උඩට ආවා...
" උඹට මාව අවුස්සන්නේ නැතුව ඉන්නම බෑ නේද බං...වරෙන් අද ප්රතිවිපාක විඳින්න.."
මහීෂගේ වචනවලට ඉසුරුව ටිකක් විතර ගැස්සුනා..
" මහී.......මම විහිළු.............ම්ම්.....හ්..."
මහීෂ ඉසුරුගේ ලිප්ස් තදින් හපමින් කිස් කරද්දී ඉසුරු අතේ ගුලි කරගෙන හිටපු සරම එහෙමම අතෑරුනා...
" අහ්..."
මහීෂ හපපු පාරට ඉසුරුට කෙඳිරි ගෑවෙද්දී මහීෂ අතින් ඉසුරුගේ ඇදුම් ගැලවෙන්න තප්පර ගානක් ගතවුනා...
" මගේ ඉවසීම පරීක්ෂා කරානේ උඹ.. "
" අනේ මහී...ඔයා මොකක්ද කරන්න හදන්නේ...??"
ඉසුරු බයෙන් ඇහුවේ මේ වෙලාවේ මනස ලොකු දෙයක් කරන්න තාමත් එයා සූදානම් කරගත්තේ නැතිනිසයි...
" උඹේ පු# පලන්න හදන්නේ.. කට වැඩී.."
" ඔයා විහිළු නේද කරන්නේ....? ඔයා කිව්වා හනිමූන් එක වෙනකන් මුකුත් කරන්නෑ කියලා..."
" කරන්නේ නෑ උඹ සරම කැඩුවෙ නැත්නම් ... සරම කඩන්න කලින් හිතන්න තිබ්බා.."
ESTÁS LEYENDO
🎊️ මගේ තනි තරුව ( Sinhala.BL-✔️🔚)
Romanceඑක් අසම්මත පෙම් කතාවක්.... පරිණත අන්තර්ගතයකි 🔞🥲