18

15 0 0
                                    

Vi går in i Chris hus i tystnad. Hans mamma jobbar så vi båda sa det var bättre om vi drog hit efter hela händelsen. Jag tar av mig mina klackskor.
"Vi kan gå upp." Jag nickar och följer efter honom upp till hans rum. Jag ser när han tar fram en tröja.
"Jag vet att du är rätt chockad över hela händelsen och jag hade tänkt att berätta men när visste jag aldrig. Jag visste inte dom skulle vara där då men jag hade en dålig magkänsla så därför var jag alltid på spänn." Jag sätter mig ned på sängkanten, han sätter sig bredvid.
"Du... du dödade..." mumlar jag tyst fram. Han suckar och flätar ihop våra händer.
"Såren på mina händer är att jag förmodligen slagit någon av självförsvar och anledningen av det är att där jag bodde innan så hamnade jag i ett riktigt dåligt umgänge som du såg och dessa personer var inga bra personer, Emily. De snor saker, slår folk utan anledning. Respekterar inte... kvinnor." Han suckar men jag kan inte fatta att han mördade någon.
"Är du med i Maffian." Han skrattar lite till.
"Nej, kanske ser ut så men nej. Jag är dom goda. Jag förstår det är mycket att ta in och jag förstår du inte vill va med mig för ibland vill jag inte ens va med mig själv och nu vet dom vem du är eller iallafall hur du ser ut. du kan bara gå. Jag är farlig för dig." Säger han suckandes och kollar ned mot golvet. Jag suckar nu.
"Jag... vill va med dig." Vi kollar varann i ögonen.
"Jag har alltid velat det." Vi är väldigt nära varann och jag känner hur hela jag bubblar av fjärilar. Jag känner elektricitet.
"Jag vet det är en risk men jag vill inte vara utan dig något mer Chris." Våra andetag byts ut till varandra.
"Vad vill du göra nu då... Ella?" Jag sväljer hårt, min blick flackar mellan hans läppar och ögon. Hans hand hamnar på mitt lår, han kramar till det så jag flämtar till.
"Använd dina ord för mig, hjärtat." Hans hand åker längre upp över låret och det är nog långt för jag trycker mina läppar mot hans. Kyssen är mjuk, långsam men desto mer djupare vi gör kyssen ju mer slarvig, ju mer begär vill vi båda ha. Han lyfter upp mig men våra läppar är i rörelse, han lägger ned mig mer på sängen och har sin hand på mitt lår. Mina händer är uppe i hans hår och jag trycker honom närmare honom. Jag vill känna honom. Han drar upp min klänning och jag känner hans fingrar leker med tros kanten.
Jag biter honom i läppen och då kollar vi intensivt i varandras ögon. Vi båda ser vad vi vill ha. Jag sätter mig upp, han drar ned blixtlåset på klänningen och han hjälper mig att dra av den. Nu sitter jag bara i min vita spets behå och matchande trosor. Han ser hungrigt på mig och våra läppar möts igen. Vi vänder oss om så jag är överst. Jag drar av honom tröjan och hans ögon kollar längtande efter mig. Jag drar fingrarna överbröstkorgen, följer tatueringen av en ros av sidan av magen. Jag lutar mig fram och kysser honom djupt sedan ned över halsen så han flämtar till när jag når en punkt vid halsen. Jag fortsätter kyssarna ned över magen. Jag sitter gränsle över honom och drar upp skärpet och slänger det ned på marken. Knäpper upp och drar ned gylfen, han vänder snabbt på oss och han får av sig byxorna. Våra läppar möts och då vandrar han ned över halsen. Han suger och jag flämtar till.
Han knäpper upp min Bh och slänger iväg den, han kysser ned över brösten, runt om dom. Jag flämtar till åter igen och när han är nere vid tros kanten kollar jag nervöst ned mot honom. Jag hamnar upp vid mitt ansikte.
"Första gången?" Jag nickar.
"Ändå så stygg." Han flinar.
"Är du säker?" Jag ler.
"Mer än säker." Han kysser mig på munnen medan han drar av mina trosor samtidigt som han drar av sina kalsonger. Han kollar mig i ögonen, lika intensivt. Ser då jag är okej under hela stunden vi älskar.

Tur i oturenWhere stories live. Discover now