Chris
"Varför i helvete berättade du?" Fräser jag åt Rafael.
"Jag vill inte du ska dra dig ur. Jag vet det var jävligt lågt men va fan Chris. Jag kan inte sköta gänget, du är ju ledaren." Jag kliar mig i pannan medan jag känner frustration. Jag vill springa till Emily och förklara men nu kan jag inte. Jag kollar mot Rafael.
"Nu gjorde jag sista uppdraget och jag riskerade mitt jävla liv för det. Om det inte löser sig med Emily då ska du fan ångra det." Rafael suckar.
"Hon kommer tillbaka, ni är som fastklistrade tillsammans. Du har varit hos henne i flera månader och om inte där, hos oss." Jag lutar bak huvudet.
"Du kan sköta gänget. Du har sett hur jag skött jobbet, vi har varit partners i flera år nu så du kan allt. Dom litar på dig lika mycket som mig å när jag utnämner dig till ledare kommer dom lita på dig ännu mer." Han nickar lite svagt, dörren öppnas och en sköterska kommer in och frågar hur jag mår och samt kollar på mina sår. Men mina tankar är på Emily och Rachel. Rachel var ett slags litet förhållande men ändå inte. Det kändes inte rätt på något vis, det var precis före restaurang kvällen hon sa hon gillade mig men jag hann aldrig svara då jag skulle på uppdraget men jag insåg då att hon och Emily är väldigt lika. Långt hår, samma former och humor men fortfarande fattades det något tills jag såg henne, Emily den kvällen. Det har alltid varit Emily och utan henne hade jag aldrig legat här, jag hade varit död. Rafael hade aldrig sökt efter mig för att hitta mig utan Emilys hjälp."Hur länge blir jag kvar?" Frågar jag sköterskan när hon är klar.
"Ungefär 2 dagar, vi måste se så allt läks bra." Jag nickar lite, ser efter sköterskan som lämnar rummet innan jag kollar mot Rafael.
"Jag kommer flytta."
"Är du hög?" Vi båda skrattar lite.
"Jag behöver ny start igen och samma för Emily." Jag suckar lite.
"Om Emily inte vill ha dig längre?" Jag sväljer hårt.
"Jag slår skiten ur dig och sedan... drar jag och ser vart det tar mig. Döden eller vid livet." Rafael nickar. Emily och jag pratade lite om det ibland men vi mest menade nog inte riktigt på allvar men om Emily säger hon vill ha tillbaka mig, ger mig en sista chans så kanske vi tar upp det och ger oss båda en ny chans.***
Rafael har dragit för några timmar sedan, ätit har jag gjort men lite oroad om Emily. Första gången jag lämnat henne själv i väldigt många timmar plus nu kommer det bli nätter. Kommer hon äta? Sova?
Jag suckar för mig själv och kollar klockan, jag borde sova. Klockan är runt tolv på natten så en lång natt har jag framför mig med korta drag.
أنت تقرأ
Tur i oturen
عاطفيةTvå individer som inte riktigt gillar varann men dom är inte fiender. Ethan är personen som undviker känslor, går på fester och är på en väldigt dålig plats i världen just nu medans Emily, tjejen som har det perfekt, har allt hon tyckas vill ha får...