8 bulan berlalu,
Rafael mengusap perut Hasya yang sudah membulat. Kadang-kadang dia merasa tendangan bayi mereka. Aktif betul nak tendang mummy dia.
"Auch .." Hasya merasa terkejut dengan tendangan yang tiba-tiba saja.
Riak muka Rafael yang tadinya tenang berubah risau dalam sesaat. Dia berasa sangat risau jika Hasya merasa sakit sedikit pun.
"Sayang, was it hurt so bad?" Soal Rafael dengan kerutan di dahinya.
Hasya merasakan Rafael sangat comel ketika bertanyakan soalan itu, dengan riak muka macam tu lagi.
"No, tak sakit sangat. Geli-geli saja, tapi terkejut lah." Jawab Hasya.
Rafael masih belum puas hati dengan jawapan Hasya.
"Kita satu ada anak je, pun tak apa." Ujarnya dengan serius.
"Yakin ke? Time saya pregnant ni pun awak rakus je." Hasya mula menyakat Rafael.
Telinga Rafael memerah malu.
"Siapa suruh comel sangat." Balas Rafael perlahan.
Terbuntang mata Hasya mendengar balasan Rafael. Jadi dia tak boleh tahan ke?
"Oh my god! Daddy tak boleh tahan ke?" Soal Hasya terkejut.
Rafael segera menekup mulut Hasya kerana malu. Dia lupa yang mereka sudah kembali ke rumah mereka 5 bulan yang lalu.
"Shoot sayang. Don't say it out loud." Kata Rafael lembut. Dia menjatuhkan tangannya.
Pffttt .. Hasya tertawa.
"HAHAHA! Apa daddy ni? Malu-malu pulak!" Hasya sengaja meninggikan suaranya.
"You dare mummy." Kata Rafael dengan suara garau yang sangat seksi.
Hasya terpegun mendengar suara itu. Sudah lama dia tidak mendengar suara dingin itu.
"Aumss .. I like that Daddy." Ujar Hasya dalam nada menggoda.
Rafael terus ketawa kecil kerana tidak dapat melawan Hasya. Seductive woman!
"Unfair Hasya." Ujar Rafael dengan kekalahannya.
"Sorry My Baby Daddy." Hasya berdiri lalu mengusap rambut Rafael. Kadang-kadang dia sendiri akan rasa bersalah jika tidak meminta maaf pada Rafael.
"Accepted." Rafael turut berdiri lalu mengucup dahi Hasya. Dia berpusing ingin beredar dari situ, tangannya ditarik. Dia menoleh memandang Hasya.
"Daddy, mummy nak makan telur goreng." Ujar Hasya dengan nada manja. Lengan baju Hasya terlondeh hingga menampakkan bahu dan tali baju dalamnya.
'Dah tunggu hari pun still nak goda aku.' getus hati Rafael geram.
"Nak berapa?" Soal Rafael bersabar.
"Nak dua. Daddy goreng sedap-sedap tau." Kata Hasya lalu senyum.
"Kalau macam tu makan telur saya je lah. Ada dua, kenyang dan puas hati kalau sayang makan." Balas Rafael lalu senyum nakal.
Hasya mengerutkan keningnya.
"Rafael! Kenapa dengan awak ni gatal sangat." Komen Hasya malu.
"Yelah, saya puas awak tewas!" Tambah Rafael dengan senyuman nakalnya. Dia segera keluar dari bilik itu.
Hasya hanya mampu membulatkan matanya kerana lidahnya sudah kelu.
___
Hasya keluar mencari Rafael di sekitar rumahnya, dia langsung tidak melihat Rafael di dalam rumah.
YOU ARE READING
My Baby Daddy [COMPLETED]
RomanceRafael Christen Nur Hasya Ayden Rayner Hans Isaac Adam Rowen ___ Walaupun Rafael dan Hasya berkahwin kerana dianggap bersekedudukan oleh pihak JAIS Rafael tetap menjaga Hasya dengan baik. Lama kelamaan Hasya mendapat tahu juga identiti sebenar Rafae...