22

16K 1.7K 976
                                    

Haiii, ben geldiiim. Ehehe bu fice hemen hemen her gün bölüm yazıp yüklemeye çalışıyorum elimden geldiğince.

Yazım yanlışlarım varsa affoluna, keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx

**

Parmaklarını yavaşça içime iterken göz bebeklerim zevk içinde kaydı. Genzimden kontrol edemeyeceğim kadar şiddetli bir inilti yükselirken, Taehyung eğildi ve o muhteşem kadife gibi yumuşacık olan biçimli, kusursuz dudaklarıyla dudaklarımı esir alıp iniltimi içime hapsetti.

Ağzının içine peşi sıra boğuk iniltiler bırakarak öpücüğüne karşılık vermeye çalıştım elimden geldiğince. Çaylak hamlelerimi kolayca ekarte edecek şekilde kendi baskınlığını kurdu dudaklarımda.

Dudaklarımı yiyip bitirmek istercesine ağzı dudaklarıma kapanacak şekilde kavradı. Kirpiklerim titreşerek göz kapaklarım ağırlaşırken bu zevke dayanamayarak gözlerimi yummak zorunda kaldım.

Bir yandan uzun parmağı duvarlarıma sürtünerek kendi yolunu bulmak istercesine içime vuruş yaparken, bir yandan haşince öptü beni.

Ağzım inlemekten dolayı kapanmak bilmezken, dili hırçınca ağzımın içinde turlayarak ağzımın her bir köşesine çarptı.

"Aklımı kaybetmek üzereyim, o kadar darsın ki..." dedi dişleriyle kıstırdığı dudaklarımı serbest bırakıp dudaklarımın üstüne soluklarını saldı.

Ben de onun bu parmaklarının darbelerinden ötürü aklımı kaybetmek üzereydim. Ah Tanrım, bu nasıl güzel bir histi...

Hafifçe vücumu döndürerek bacaklarımı biraz daha açtım. Tam o sırada tek eliyle beni belimden sıkıca kavrayıp omzunun üstünde durmaya son verip sırtını koltukla buluşturdu ve beni kucağına çekti.

Parmağı girişime kadar geri kaydı bu hamlesiyle. Göğsünün üstüne yerleşen göğsümle ona üstten bakarken, "Biraz daha arala bacaklarını benim için güzelim." diye hırıltılı bir sesle homurdandı.

Sertçe yutkunarak başımı olumlu anlamda salladım. Kuvvetle muhtemel kıpkırmızı kesilen tenimde dolandı koyulaşan gece karası gözleri.

Onun bacaklarının üstündeki bacaklarımı biraz daha esneterek araladığım anda parmak boğumunu duvarlarıma sürterek içime çarpması bir oldu.

Ağzım kocaman açılırken, omuzlarına yerleştirdiğim ellerimi sıkarak tırnaklarımı kıyafetinin üstünden derisine sapladım.

Bacaklarımı araladığım için parmakları biraz daha rahat bir şekilde içimde ilerlerken, kasıklarım şiddetle sarsıldı.

İki parmağıyla içime aynı anda vuruş yaparken soluk soluğa kontrolsüz bir şekilde inlemeye başladım.

"Ohhhh bebeğim." diye benim iniltilerimi bastıran derin hırıltılı soluğu beni çılgına çevirirken neredeyse hıçkırırcasına konuştum.

"P-prensi-sim." Ağlamaklı çıkan sesimin ardından uzanıp burnuma ıslak dudaklarını bastırdı. "Ben... Şey olacağım." dedim bacaklarım ve bütün bedenim adım adım kaskatı kesilirken.

"Boşalacak mısın?" diye alenen sorduğunda seslice yutkunup gözlerimi kırpıştırırken başımı onu onaylarcasına salladım.

Kıkırdayarak parmaklarını sırasıyla içimden kontrollü bir şekilde çıkarttı ve sonra beni kucağından kaldırarak benimle birlikte doğruldu.

Koltuktan kalkıp ayağa dikildiğim anda dizlerim deli gibi titredi. Aletim patlayacakmış gibi şişmişti.

"Müsaadenizle pr-prensim." dedim ve güç bela kendimi tuvalete atmak için bir adım geriledim.

DEAR FARMER • TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin