הארי
התיישבתי לידו על המזח כמו בכל לילה במשך השבועיים האחרונים, בוהה בים שנהפך לכהה בגלל אור היום שנעלם ושומע את הגלים מתחתיי אחד אחר השני, נרגע לצליליהם
"הארי?" שמעתי את לואי לצידי
"כן?" עניתי בשאלה
"למה אתה עוזר לי?" שתקתי, לא ידעתי מה לענות
למה אני עוזר לו באמת?
אפילו לעצמי אין לי תשובה."אני אני לא יודע."
הוא הסתכל עליי במבט חודר.
היה שם משהו כועס שלא יכולתי להבין מה הוא.
"יופי, אז תפסיק." הוא אמר, מתחיל לכעוס משום מקום."אפשר לדעת למה אתה כל כך חרא?! תגיד תודה שאני עוזר לך בכלל." אמרתי ץ, מרים קצת את קולי.
לא התכוונתי לכעוס, בשום פנים ואופן, אך כל הסיטואציות איתו כבר מתחילות לעלות לי על העצבים.
הוא ילד מתוסבך. הוא מתוסבך עם עצמו.
"תסתום את הפה שלך! את הזה שהכנסת את עצמך לעולם של לואי טומלינסון," הוא עשה מרכאות עם אצבעותיו כשאמר את שמו, "כמו שאתה אומר. זה שאתה כועס לא פאקינג אשמתי." הוא קם ונעמד על רגליו.
הרגיש לי מוזר לשבת כשהוא עומד, כך שעמדתי גם והתחלנו לצעוק אחד על השני, מוציאים את הכעס הטמון בתוכנו."מצטער באמת שאני רוצה פאקינג לעזור!"
"אף אחד לא פאקינג ביקש את העזרה שלך!"
"זאת מכה מתחת לחגורה. אני עושה הכל בשבילך, אני באמת מנסה לתקן אותך ולהוציא אותך מהתסבוכות שלך עם העולם ועם עצמך. מגיעה לי לפחות תודה אחת מזויינת!"הוא שתק, מפסיק הכל אחרי מה שאמרתי.
הוא התקרב אליי צעדים ספורים וגדולים, מקרב את פניו אל פניי כמו בכל פעם מחדש.
הוא גרם לליבי לדפוק מהר יותר, הוא גרם לו לדלג על כמה פעימות בפעם אחת, הוא גרם לכלוב הפרפרים שבבטן שלי להשתחרר ולכל הפרפרים לעוף שם בחופשיות.הסתכלתי לעיניו, רואה את הכעס שרק הלך וגבר שם.
אך היה עוד משהו.
משהו גדול יותר.
הייתה שם קריאות תודה והצילו יחד.זה מה שגרם לי להישאר ולא ללכת.
זה למה אני נשאר.
אני נשאר כי הוא צריך את העזרה שלי, אני נשאר כי אני יודע מה הוא מרגיש ועד כמה זה כואב."שלא תעז להגיד מה קורה איתי. שלא תעז!" הוא לחש בקול מזהיר, מאיים.
גיחכתי ללא הומור, מניד בראשו לשלילה וממשיך להסתכל לעיניו.
"למה אתה כל כך מפחד מהטוב לואי? זה מגיע לך יותר מהכל." אמרתי, מתעלם מכל מה שאמר קודם."פאק!!!" הוא צעק את נשמתו החוצה, דוחף אותי מדרכו והולך במהירות אל מתחם הצימרים.
שמעתי את הדלת נטרקת בחוזקה אחרי כמה דקות.אנחנו יכולים לסלוח לילד שמפחד מהחושך.
הטרגדיה האמיתית של החיים מתחילה כשאנשים מפחדים מהאור.ידעתי שלואי הוא אחד מהאנשים הללו ולא אהבתי את העובדה הזו.
YOU ARE READING
Love.. Is Only For The Brave (L.S)
Actionללואי יש אח תאום ולהארי יש צימר. מכיל: -שפה גסה -מוות -עצוב -דיכאון -אלימות -בריונות -התאבדות -הרבה בכי **אין קטעים מיניים** מוקדש לאלה שלא אוהבים את עצמם. מקווה שיום אחד כן תאהבו ושהסיפור הזה יגרום לאהבת עצמכם להיות חזקה ועוצמתית יותר. ❤