פרק 27

255 38 8
                                    

הארי

ראיתי אותו יושב על נדנדת העץ וכותב משהו בתוך מחברת קטנה.
הרוח החמה נשבה על פניו ושיערו התנפנף קלות ברוח.
הוא לא יחס לדבר חשיבות והמשיך בכתיבתו.
הוא היה נראה כמו מלאך.
משהו בתוכי אמר לי שבניגוד אליי שחושב שהוא מלאך, הינו חושב שהוא השטן.
הלוואי שהוא היה יודע שגם השטן היה פעם מלאך.

רציתי להביא לו אהבה, כל כך הרבה.
לשים לו משלוח של לבבות על יד הדלת ולגרום לו לחייך, גם אם הוא לא מסכים לעצמו לעשות זאת.
אני מקווה שיום אחד הוא יגיד לי מה קורה איתו, למה הוא מתנהג ככה ומרגיש ככה כלפי עצמו.

ראיתי אותו מסתכל סביבו עד שנעצר כאשר ראה אותי מסתכל עליו דרך החלון.
קרצתי אליו והוא לעומת זאת גלגל את עיניו וחזר לכתיבתו.
מבטו היה מרוכז; גבותיו התכווצו ועיניו הסתכלו על הדף במבט חודר, יוצר עם שפתיו צורה קטנה של נשיקה.

היה חושך בחוץ ורק אורות הפלורואסנט שהיו בסביבתו, העירו על המחברת שהחזיק ועזרו לו לכוון את המילים שכתב.

יצאתי אליו, מרים את רגליו שהיו על הספסל, מתיישב ושם אותן על ירכיי, אך שנייה לאחר מכן הוא ציקצק בלשונו פעם אחת והעיף את רגליו מירכיי.
גיחכתי. מצחיק לראות אותו מתבייש

"מה אתה כותב שם?" שאלתי והוא מייד סגר את המחברת בכדי שלא אראה או אנסה לראות את הכתוב שם.
"שום דבר שיכול להיות איכשהו עניינך." הוא אמר בקרירות.
"איך אתה מרגיש?" שאלתי. הוא לא ענה.
היה נראה כאילו הוא הופתע מהשאלה, כאילו הוא לא רגיל ששואלים אותו שאלה כזאת.
מבטו נתן לי להרגיש ששאלתי משהו אישי מידי.

"בסדר." הוא ענה אחרי כמה שניות בהן חשב לעצמו על משהו.
"אם אתה כל כך בסדר למה לקח לך כל כך הרבה זמן להגיד את זה?" שאלתי  נכנס לפרטים הקטנים ולא מרפה.
"אל תהיה מעצבן." הוא אמר כשקולו חסר סבלנות, טיפה כועס.
"אני רק מנסה לדעת טוב יותר מי הוא לואי טומלינסון האמיתי שיושב לידי." הסברתי.
"לא כדאי לך. אתה מבזבז את זמנך."
"למה אתה חושב שאני מבזבז את זמני?" שאלתי, "למה אתה לא חושב שאתה שווה את הזמן שאני מבזבז?"
הוא לא ענה מיד אלא חשב על התשובה דקות ארוכות עד שכבר חשבתי שלא ישיב.

"כי אני מפלצת. אל תבזבז את זמנך על מפלצות כמוני."

הסתכלתי עליו.
בהחלט לא ציפיתי לתשובה הזו.

הוא הסתכל קדימה אל החושך, מעביר בראשו כלכך הרבה מחשבות שאפילו אני הרגשתי כאילו הן רצות במירוץ ללא קו סיום.
שמעתי אותן צועקות כל כך חזק, מבקשות עזרה, שמישהו ישים לב אליהן ויעזור להם לצאת מהגיהנום בו הן נמצאות.

"בעיניי אתה מלאך, ואני אכן אבזבז את זמני על מלאכים, גם אם תרצה וגם אם לא."

Love.. Is Only For The Brave (L.S)Where stories live. Discover now