24

294 18 0
                                    

"Ano, kdyby se k vám nedej bože někdo dostal, aby ses mohla bránit. Ukaž, vyhrň si šaty," Nadzvednu jedno obočí.
"Vážně?" Nakloním hlavu ke straně, když si přede mně klekne.
"A pak, kdo tady myslí jenom na to jedno," zasměje se, "chci ti ukázat, kde si ho máš připevnit," vezme mi pouzdro z rukou a čeká, dokud nevyhrnu sukni až na stehno.

Omotá kožený pruh a upevní tak, aby nespadl.
"Kdyby se cokoliv stalo, neboj se ho použít. Nemůžu o tebe přijít," dodá a jakoby ho ta představa připravila o další slova.
"No tak," pobídnu ho a když ke mě zvedne pohled, zamrazí mě. Jeho oči jsou plné strachu, bolesti a nejistoty, ale zároveň z nich vyzařuje neskutečná něha a láska.
Zalapám po dechu a prsty přejedu po zmučené tváři.
"Nemysli na to. Jsme s tebou a společně jsme silnější, nic se nám nestane. Věřím ti," nepatrně se pousměje, než si přitáhne mou nohu blíž, aby ji mohl obejmout. Cítím na kůži jeho horký dech i dotek tváře a prstů, kterými jemně přejíždí a vytváří malé kroužky.

"Tolik pro mě znamenáš. Jsi důvod, proč dýchám, důvod ráno vstát. Tolik tě miluju," vydechne.
Nemůžu uvěřit, že tohle je ten samý muž, kterého jsem si vzala. Jako by to byl někdo úplně jiný. Ten uzavřený, chladný a odtažitý muž byl pryč a místo něj tu přede mnou klečel zlomený, odevzdaný a něžný milenec.
Dlouze vydechnu, když si uvědomím fakt, který jsem dlouho přehlížela a ignorovala ho.
"Já tebe taky," hlas se mi chvěje a zaváhám, jestli vůbec budu schopná větu doříct.

S výdechem mu poklesnou ramena. Vzhlédne ke mě s lesknoucíma se očima a prosebným pohledem.
"Zopakuj to," zaprosí.
"Miluju tě, Tagare," ani napodruhé se mi nepovede znít víc hlasitě a jistě, ale to mu očividně nevadí. Zavře oči a mírně se pousměje. Z koutku mu skane slza, která pomalu stéká až k mé noze.
"Tak dlouho jsem si přál slyšet ta slova z tvých úst," políbí mě na kůži skrápěnou jeho slzami až se zachvěji.

"Chtěl bych, abys to říkala pořád dokola, abych se mohl znovu a znovu ujišťovat, že je to pravda."
"Miluju tě z celého srdce," vydechnu přiškrceně, když mě znovu políbí o kousek výš a prsty stiskne citlivou kůži.
Přivřu oči, když se pomalu posunuje směrem vzhůru až hlasitě vydechnu, když se mě dotkne tam, kde už hořím nedočkavostí.

Zhluboka se nadechne a přitiskne si mě k sobě blíž.
"Bože, jsi pro mě jako droga," vydechne, "cos to se mnou provedla?"
Skousnu si ret, když mi nehty přejede po zadní straně stehen a zaboří hlavu do klína.
Stisknu prsty v pěst i s jeho vlasy, kterými jsem se probírala. Je to nádherný pocit.

Chtěla jsem, aby to bylo pomalé. Chtěla jsem si své pocity vůči němu ujasnit a promyslet si, co vlastně chci, ale mé tělo a část mysli na něj reaguje, na můj vkus až příliš přehnaně.
Nedokážu se ovládat a připadám si s ním jak nymfomanka.

Vzrušeně zasténám, když se mi tělem rozlije slastný pocit a zachvěji se v návalu orgasmu.
"Pane bože," vydechnu a zrychleně oddechuji.
"Tak to byl dost podrobný popis," pousměji se a když se zvedne, sevře mě v náručí.

"Miluju tě. Ať se děje cokoliv, zůstaň naživu," pronese to jako modlitbu.
"Pro naši dceru udělám cokoliv," snažím se znít povzbudivě. Odtáhnu se od něj a s úsměvem ho za ruku odvedu ke kraji postele.
Posadí se a zaujatě sleduje, jak si postupně svléknu všechno oblečení a nakonec odepnu i nůž, který tam sám připevnil.

Jediné, na co se zmůže je, že si sundá boty, košili i kalhoty z něho musím sundat sama, ale nevadí mi to. Líbí se mi, že jsem ta, co to řídí.
Se zastřeným pohledem se posune do středu postele a jeho pohled mě sjíždí od hlavy až patě, jako by mě viděl poprvé životě.

Pomalu vylezu za ním a když se nad ním skloním a zavadím o dokonalé připravený úd, polohlasně zalapá po dechu.
Políbím ho na hruď, která se zběsile pohybuje, jako by neměl dost vzduchu.
Dech se mu znovu a znovu zadrhává pokaždé, když se rty dotknu horké kůže, která jako by mě přitahovala.
Skloním se ještě níž a otřu se o něj hroty bradavek, až přivřu oči a zamručím.
"Chceš mě zabít?" Zachraptí a já se spokojeně pousměji.
"A co teprve tohle?" Odpovím mu otázkou a přitisknu svůj podbřišek na vztyčený penis a pomalu se pohnu směrem vzhůru.

Zasténá a uchopí mě za boky, aby si mě přidržel co nejblíž u sebe.
"Ježiši," vydechne. Se spokojeným úsměvem ho pozoruji, dokud se aspoň trochu nevzpamatuje, pak se posunu ještě výš a společně s pohybem zpět oba současně vzrušeně vydechneme.
Napřímím se, abych si ho mohla celého prohlédnout. Jak tam tak leží úplně odevzdaný a nahý, po kůži mi přeběhne mráz, až ho podvědomě v sobě stisknu.

"Borůvko," vydechne a zavrtí se. Položím dlaně na rozlehlou hruď, abych získala aspoň nějakou oporu a pomalu se začnu pohybovat. Je to dokonalé, stejně jako on.
Po chvíli jakoby se přestal ovládat a jeho steny zesílí. Dodám si odvahy a napřímím se úplně, až se mi hlava zvrátí v návalu vzrušení.
Kroužím boky a chci, aby se mě uvnitř dotkl úplně na každém místě.
Přestanu myslet a nechám svou touhu, aby konala své.

Zasténám, když se prsty dotknu prsu, který jemně stisknu. Nedokážu přestat a pomalu zrychluji až mi na kůži naskáčou krůpěje potu.
Konečky prstů mi přejede po stehnech až k pasu a po břiše vzhůru mezi ňadra.
Kapky se spojí a cítím, jak mi stékají až mezi naše těla. Zrychlím, až mě pevně stiskne za boky a hlasitě oddechuje.

"Lásko," zaúpí a zaryje mi nehty do hýždí, "udělej se se mnou," cítím jak se začíná chvět a tak z posledních sil ještě zintenzivním pohyby. O chvíli později vykřiknu a pevně ho v sobě stisknu společně s dalším pohybem, na který čekal.
Zaúpí a cítím, jak uvnitř mě pulzuje. Ještě párkrát zakroužím boky, abych ten nádherný pocit prodloužila, než mě začnou opouštět všechny síly společně se zpomalujícím se dechem.

Vyčerpaně se na něj položím a dlouze vydechnu. Obejme mě a políbí do vlasů. Když zvednu ruce, abych se ho dotkla na tváři zjistím, že je úplně mokrý jako já.
Vezme přikrývku a přehodí ji přes nás, za což jsem vděčná, začíná mi být chladno. Vděčně se k němu přitisknu a zvednu pohled, abych se setkala s tím jeho.

Nic neříká a tak se rozhodnu promluvit jako první.
"Miluju tě, Tagare," hlas se mi chvěje, ale na jeho tváři vykouzlí dokonalý úsměv. Palcem přejede po mé tváři až se pousměji a zhluboka se nadechnu.
"Já tebe taky borůvko," znovu mě políbí, tentokrát na čelo, "tohle byl ten nejlepší sex, jaký jsem kdy zažil," s úsměvem sklopím pohled, aby neviděl jak se červenám.
Zavřu oči a poslouchám tlukot jeho srdce jen pár centimetrů pode mnou.

Nitě osuduKde žijí příběhy. Začni objevovat